Ynglings the.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Tullebobs

Jeg er egentlig kaffedrikker, men der er noget the, som altså bare er skønt med skønt på (og det er aldrig det der brev halløj!):

- Frisørens theblanding - lakrids og pebermynthe (fås i Fru Ronne i Reberbanegade i aalborg - du er jo nordjyde, ikke sandt?).

- Baileys the (fås hos Kronen).

- Grøn the med Krisebær (også hos kronen)

- Og endelig er en god kvæde the ikke at foragte.

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Ansemusen

Yogi Tea laver en fantastisk dejlig te - "Green Chai Spice"! Den er lækker og krydret med stadig rund i smagen. Og så er der en hyggelig lille note på hvert tebrev, som er noget man lige kan tænke over

Anmeld

17. november 2011

Ansemusen

Og så er Perchs Darjeeling first flush top Olong i løsvægt helt vidunderlig, hvis man er til milde runde grønne teer uden bitter bismag.

Den fås hos Perchs på en sidevej til Købmagergade (mener det er Kronprinsensgade), men fås kun når det er sæson for den.

Grøn kvædete i løsvægt.

Perlejasmin (hvis man er til en meget parfumeret te).

Anmeld

17. november 2011

Saram

michella80 skriver:

Fløde-te!!!! MUMS!

Ej det må jeg høre mere om ! Fløde te?

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Saram skriver:

Den kan købes i te og kaffe-forretninger. Den smager SÅ godt!!!

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Saram skriver:

Det her er den bedste og du kan sørme købe den over nettet! Det vidste jeg slet ikke! Det kunne være jeg lige kom til det!!

http://shop.carstensens-tehandel.dk/product.asp?product=94

Anmeld

17. november 2011

Balinus

Jeg er 700% te-drikker - elsker det, kan ikke undvære det, læser om det og nyder det.

Men er der kun mulighed for te af en dårlig kvalitet - så tager jeg et glas vand...

Urte-te står højt på listen herhjemme - hjemmelavet "frisørens the" og Cool mint fra Hans og Gerte hitter i øjeblikket...

Anmeld

17. november 2011

Isabella_mor

JEG ELSKER DENNE

og så med lidt sukker og en god sqeeze med soylamælk med vaniljesmag.. det er verdens bedste chailatte.. <3

og DENNE når jeg ikke har lyst til Chaithe..

Med sukker og letmælk... 

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

Kloster skriver:

Hej.

Hvad er din ynglings the?

Er det løst the ell i breve? Kan du bedst lide mørkt ell lyst the?

Jeg drikker faktisk kun the, når jeg er hjemme. På arb drikker jeg kaffe med lidt minimælk i. Jeg kan faktisk drikke 2 kander the på en fridag og en kande the på en alm arbejdsdag.

Jeg er mest til lyst the. Føler jeg kan mærke belægningerne af det mørke the på mine tænder og i halsen  Lige for tiden drikker jeg løst the, som jeg faldt i Rema. Det hedder "Tøse-the" og jeg aner ikke, hvad der er i. Men det smager godt

Så piger, fortæl om jeres the og hvad skal jeg bare smage??

Hyben!

Er simpelthen afhængig af hyben-te og nu har Pickwick været så flinke at lave dem i variater med hyben, hyben-jordblær, hyben-ferskel og hyben-hindbær 

Min favorit er dog bare den almindelige 

Ellers kan jeg godt lide en æble-kanel te jeg har; den er hyggelig og lidt jule-agtig 

Anmeld

17. november 2011

Maja88

kamille the med lidt honning i

eller hjemmelavet citron the- laver jeg altid når jeg er syg eller bare FRYSER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.