Ynglings the.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.521 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Kloster

Hej.

Hvad er din ynglings the?

Er det løst the ell i breve? Kan du bedst lide mørkt ell lyst the?

Jeg drikker faktisk kun the, når jeg er hjemme. På arb drikker jeg kaffe med lidt minimælk i. Jeg kan faktisk drikke 2 kander the på en fridag og en kande the på en alm arbejdsdag.

Jeg er mest til lyst the. Føler jeg kan mærke belægningerne af det mørke the på mine tænder og i halsen  Lige for tiden drikker jeg løst the, som jeg faldt i Rema. Det hedder "Tøse-the" og jeg aner ikke, hvad der er i. Men det smager godt

Så piger, fortæl om jeres the og hvad skal jeg bare smage??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Sofia

Du skal smage frisørens the! Den elsker jeg. Med lakridsrod og mynthe.

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Hej.

Jeg drikker faktisk kun the, når jeg er hjemme. På arb drikker jeg kaffe med lidt minimælk i. Jeg kan faktisk drikke 2 kander the på en fridag og en kande the på en alm arbejdsdag.

Jeg er mest til lyst the. Føler jeg kan mærke belægningerne af det mørke the på mine tænder og i halsen  Lige for tiden drikker jeg løst the, som jeg faldt i Rema. Det hedder "Tøse-the" og jeg aner ikke, hvad der er i. Men det smager godt

Jeg har to foretrukne mærker, Liptons Cylon te, (den gule pakning) og Liptons Russian Earl Gray (den blå pakning)

Begge er i poser og smager framragende til vores vand.
Det har nemlig stor betydning med vandet, og fordi en te smager godt i nogens vand, behøver den slet ikke at være god i en andens.
Jeg drak ret meget Baily te, medens jeg boede på Sjælland, men herovre smager den af støvet skab, så den er jeg holdt helt op med at drikke.

Ind imellem drikker jeg også helt almindelig Medova te, som jo er genial til alle vandtyper, og trænger jeg til et ekstra spark så drikker jeg en indisk sort te, som man desværre kun kan få i en blandingspakke i brugsen.

Jeg drikker ret meget te igennem dagen kombineret med Nesskaffe, og får det meste af min væske via te.

Udover de ovennævnte mærker drikker jeg også kamillete og grøn te.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

Peanut

Jeg drikker faktisk kun the hvis jeg er syg og har halsbetændelse eller bare ondt i halsen, da det lindrer så dejligt 

Men den bedste jeg kan lide, er den med forskellige skovbær  Kan ikke huske producent, men den er god  

Anmeld

16. november 2011

dpb

årh, ja the.... elsker the Har tidligere haft lemon the og forrest fruit som mine absolut yndlings

Men indenfor de sidste par mdr. har jeg helt droppet alt andet the end Pickwick's "White tea" variation!!

Baggrund: For nogle mdr siden fik jeg konstateret problemer med lymferne i venstre ben. grundet disse problemer døjer jeg med et konstant hævet ben og især fod Fik af lægen afvide at der intet var at gøre ud over måske støttestrømper... hvilket jeg allerede havde afprøvet uden den store virkning (har døjet med problemet siden min anden graviditet og fødsel 2007, men først fået afklaring på hvad der er galt for få mdr siden).
jeg begyndte så tilfældigvis at skifte til ovennævnte "hvid the" og opdagede efter nogle dage at hævelsen/spændingerne faldt en smule og er siden fotsat med 1-2 kopper dagligt minimum... og min fod er blevet mere udholdlig efter det, så derfor... prøvede en enkeltdag at drikke forrest fruit da vi var ude og der ikke var andet det skulle jeg ikke have gjort lad os bare sige det sådan!! 

Præcis hvad det er der gør det kan jeg ikke svare på, men er bare glad

Qnuz

Anmeld

16. november 2011

Vidunderligeunger

min absolutte yndlingshe er urtethe.. lige pt blander jeg den med grøn the med lime smag, så jeg får noget af de gode fra den grønne men smagen fra urterne.. Skal snart ud og købe julethe

Anmeld

16. november 2011

TbCp

Jeg er egentlig mest til kaffe, men får den værste halsbrand i denne graviditet, hver gang jeg drikker kaffe, så der ryger en del te ned nu

Jeg drikker en the med kamille og vanille muuuums

Anmeld

16. november 2011

Guldet

Jeg er ikke så vild med The ..

Men det bedste the jeg kan li, er lakridsrods the... og æblethe fra tyrkiet- har tit købt det med hjem, ¨når jeg har været på ferie der, men vil lige sige at det nu smager bedst dernede..

Anmeld

16. november 2011

LenaJohansen

Bailey-the som kan købes i søstrene grene  Den er simpelthen bare for lækker...

Ja og så er der afteraight-the'en 

Anmeld

16. november 2011

Tystys14

Kloster skriver:

Hej.

Jeg elsker at lave min egen the, og lade den stå og trække. Men hvis det er så er den fra Kvickly, som hedder forskellige skovbær the, i løs the VIRKELIG god.  Eller en fra Thea deres the er alle suuuuper gode.

Fra en der elsker the.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.