Kloster skriver:
Hej.
Hvad er din ynglings the?
Er det løst the ell i breve? Kan du bedst lide mørkt ell lyst the?
Jeg drikker faktisk kun the, når jeg er hjemme. På arb drikker jeg kaffe med lidt minimælk i. Jeg kan faktisk drikke 2 kander the på en fridag og en kande the på en alm arbejdsdag.
Jeg er mest til lyst the. Føler jeg kan mærke belægningerne af det mørke the på mine tænder og i halsen
Lige for tiden drikker jeg løst the, som jeg faldt i Rema. Det hedder "Tøse-the" og jeg aner ikke, hvad der er i. Men det smager godt 
Så piger, fortæl om jeres the og hvad skal jeg bare smage??
Jeg har to foretrukne mærker, Liptons Cylon te, (den gule pakning) og Liptons Russian Earl Gray (den blå pakning)
Begge er i poser og smager framragende til vores vand.
Det har nemlig stor betydning med vandet, og fordi en te smager godt i nogens vand, behøver den slet ikke at være god i en andens.
Jeg drak ret meget Baily te, medens jeg boede på Sjælland, men herovre smager den af støvet skab, så den er jeg holdt helt op med at drikke.
Ind imellem drikker jeg også helt almindelig Medova te, som jo er genial til alle vandtyper, og trænger jeg til et ekstra spark så drikker jeg en indisk sort te, som man desværre kun kan få i en blandingspakke i brugsen.
Jeg drikker ret meget te igennem dagen kombineret med Nesskaffe, og får det meste af min væske via te.
Udover de ovennævnte mærker drikker jeg også kamillete og grøn te.

Kærligst
Sussie
Anmeld