Ynglings the.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

FogL

Jeg kan ikke undvære kamillethe! 

Men en appelsin eller solbær the er nu heller ikke værst.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Becks

Jeg drak noget the hjemme hos Dorthemus sidste år, og drømmer om den hver og hveranden måned, men har ingen anelse om hvad det er for én, ved bare den smagte himmelsk!

Ellers er jeg til lakrids the og Winther the, sidstnævnte smager lidt ala æble/kanel

Anmeld

16. november 2011

Henri84

Jeg eeelsker the
Køber det som regel løst i thebutikken i Kolding storcenter, derfra er mine absolutte yndlingstheer: Flødethe med en lille sjat mælk i, kan ikke leve uden, det er FAVORITTEN Hyggethe, også med en lille sjat mælk i..
Og så grøn the med hyldeblomst og æble
Til sort the bruger jeg mælk, til grøn, rød, hvid osv. bruger jeg ikke mælk

Anmeld

16. november 2011

SS82

Pickwick's mango the den er jeg glad for. Er bestemt også mest til lys the.

Anmeld

16. november 2011

lycly

Kloster skriver:

Hej.

Hvad er din ynglings the?

Er det løst the ell i breve? Kan du bedst lide mørkt ell lyst the?

Jeg drikker faktisk kun the, når jeg er hjemme. På arb drikker jeg kaffe med lidt minimælk i. Jeg kan faktisk drikke 2 kander the på en fridag og en kande the på en alm arbejdsdag.

Jeg er mest til lyst the. Føler jeg kan mærke belægningerne af det mørke the på mine tænder og i halsen  Lige for tiden drikker jeg løst the, som jeg faldt i Rema. Det hedder "Tøse-the" og jeg aner ikke, hvad der er i. Men det smager godt

Så piger, fortæl om jeres the og hvad skal jeg bare smage??

Jeg drikker aldrig de der te-breve fra fx pickwick. Synes virkelig ikke det smager godt. Jeg drikker løs te, og så drikker jeg kvædete. Det smager bare SUPER godt. Og så drikker jeg engang imellem også kamillete

Anmeld

16. november 2011

Alexander&Lærke

Jeg er også til frisørens te købt i vores lokale biks(det gamle bageri) den smager super list af lakrids og noget andet herligt... Super te..... gerne med lidt honning i og en sjat mælk.

Anmeld

16. november 2011

Vial

Kloster skriver:

Hej.

Jeg drikker faktisk kun the, når jeg er hjemme. På arb drikker jeg kaffe med lidt minimælk i. Jeg kan faktisk drikke 2 kander the på en fridag og en kande the på en alm arbejdsdag.

Jeg er mest til lyst the. Føler jeg kan mærke belægningerne af det mørke the på mine tænder og i halsen  Lige for tiden drikker jeg løst the, som jeg faldt i Rema. Det hedder "Tøse-the" og jeg aner ikke, hvad der er i. Men det smager godt

Ynglings te betyder "lille te"

Det staves med d, hvis det skal mene favorit

Lavede en gang den fejl på forsiden af en opgave, så glemmer det aldrig igen. Nu er den givet videre.

Min yndlings "te" er i øvrigt nescafe guld :-)

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Fløde-te!!!! MUMS!

Anmeld

17. november 2011

Tullebobs

Sofia skriver:

Du skal smage frisørens the! Den elsker jeg. Med lakridsrod og mynthe.

What she said!  Den er så lækker!

Anmeld

17. november 2011

JJH

Kloster skriver:

Hej.

Du bliver nød til at smage hvid the med tranebær. den er vildt god. kan købes i the og kaffe butikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.