Jeg sidder stadig oppe... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Stéphanie

Mira0911 skriver:

Jaah... Krydser og hepper... Ih og hun sover stadig ikke... 

Så krydser og hepper jeg sammen med dig

Her er Xander lige faldet i "søvn" - altså han ligger og sover, men så let at da jeg rykkede mig en cm kiggede han på mig, så tør sgi ikke flytte mig ud af flækken nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Jeg har aldrig oprettet en tråd for at fortælle hvordan mit forhold er, måske har vi 2 skrevet en lille smule over pb om det - ellers er det kun lotusblomst og M(: ( som jeg har kontakt til udenfor baby) som ved det:/ Tror bare jeg daffer i seng alene, er vidst nemmere end at skulle forklare og undskylde herinde Godnat...

Så har jeg misforstået fuldstændigt!!!! Undskyyyyyyyyyld

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Stéphanie skriver:

Så krydser og hepper jeg sammen med dig

Her er Xander lige faldet i "søvn" - altså han ligger og sover, men så let at da jeg rykkede mig en cm kiggede han på mig, så tør sgi ikke flytte mig ud af flækken nu

Ih tak... 

Årh ja kender godt det... Jeg skal heller ikke rykke os ind i soveværelset for tidligt når hun endelig er faldet i søvn, men ikke sover tungt nok, så vågner hun også op og kigger rundt... Så kan der gå længe før hun sover igen... 

Anmeld

16. november 2011

Stéphanie

Mira0911 skriver:

Ih tak... 

Årh ja kender godt det... Jeg skal heller ikke rykke os ind i soveværelset for tidligt når hun endelig er faldet i søvn, men ikke sover tungt nok, så vågner hun også op og kigger rundt... Så kan der gå længe før hun sover igen... 

Så lidt da..

Synes virkelig det kan være en svær balncegang her, sover han tungt bare 5 min og jeg flytter ham vågner han og tror han har sovet i evigheder og at det er tid til fest og farver, go det samme sker hvis jeg gør det for tidligt

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Stéphanie skriver:

Så lidt da..

Synes virkelig det kan være en svær balncegang her, sover han tungt bare 5 min og jeg flytter ham vågner han og tror han har sovet i evigheder og at det er tid til fest og farver, go det samme sker hvis jeg gør det for tidligt

Ja det er noget værre noget når de er faldet i søvn, men ikke sover tungt nok... 

Anmeld

16. november 2011

Tullemuzz

Vi kæmper også med vores datter i nat heldigvis er min kæreste så dejlig og overtag når jeg ikke kan mere(er bestemt ikke nat menneske og kan let have en kort lunte) er bare så fortvivlet over at vores pige bare skriger og skriger og vi aner ikke hvorfor hun viser tegn på at det kan være maven men hun har skidt tidligere på aftnen. Lykkedes mig og få hende til og sove på min mave en lille time hvor jeg selv blundede med, men så vågner hun i et skrig så jeg blev helt forskrækket. Ville ønske hun ku sige hvad der var galt det er første gang hun er sådan

Anmeld

16. november 2011

4kløver

Mira0911 skriver:

Kom du afsted? 

Ja ja . Men er nu oppe igen for at sende de store i skole..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.