Jeg sidder stadig oppe... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Mira0911

Vil rigtig gerne sove...  Efter i Søndags, har Lina meget svært ved at finde ro til at sove om natten... Hun er rigtig urolig.. I nat måtte kæresten overtage fordi jeg var så træt og kunne ikke holde mig vågen... 

Lige nu kæmper jeg med at holde mig vågen og samtidig få dysset Lina ned så hun kan falde i søvn... 

Hvad laver du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Ilya

Sidder og kigger på brugt legetøj til salg.... Nej, jeg har ingen børn, er ikke engang gravid endnu - vi forsøger! Så ja, jeg er lidt fjollet, men det kender alle andre skrukhøns derude vel også til.

Anmeld

16. november 2011

Rkb25

Ligger og hoster og snøfter for 3 nat i streg - lungebetændelsen synes åbenbart ikke at jeg fortjener søvn....

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Ilya skriver:

Sidder og kigger på brugt legetøj til salg.... Nej, jeg har ingen børn, er ikke engang gravid endnu - vi forsøger! Så ja, jeg er lidt fjollet, men det kender alle andre skrukhøns derude vel også til.

Det er du ikke ene om... Inden jeg nåede at blive gravid med Julie, havde jeg købt lidt flasker og tøj... 

Anmeld

16. november 2011

TaAsJu

Ja det undre mig jo bare ikke

Hvad er der med hende prinsessen? det er jo ikke iorden for mor skal jo sove

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Rkb25 skriver:

Ligger og hoster og snøfter for 3 nat i streg - lungebetændelsen synes åbenbart ikke at jeg fortjener søvn....

Hvor er det da træls... Håber den meget snart forsvinder... God bedring til dig... 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja det undre mig jo bare ikke

Hvad er der med hende prinsessen? det er jo ikke iorden for mor skal jo sove

Jeg er ret sikker på hun er påvirket efter det i søndags... 

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Er røv uvenner med stodderen som nu ligger på sofaen og vi har smidt ringene:/ Overvejer om jeg skal gå ind og brække mig ud over ham

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Er røv uvenner med stodderen som nu ligger på sofaen og vi har smidt ringene:/ Overvejer om jeg skal gå ind og brække mig ud over ham

Det lyder ikke godt... 

Anmeld

16. november 2011

Stéphanie

Mira0911 skriver:

Vil rigtig gerne sove...  Efter i Søndags, har Lina meget svært ved at finde ro til at sove om natten... Hun er rigtig urolig.. I nat måtte kæresten overtage fordi jeg var så træt og kunne ikke holde mig vågen... 

Lige nu kæmper jeg med at holde mig vågen og samtidig få dysset Lina ned så hun kan falde i søvn... 

Hvad laver du? 

Øv det lyder da godt nok ikke sjovt

Jeg selv sidder og kæmper også med baby vs. søvn. Xander blev vaccineret i mandags og har bare stadig torn høj feber og vil ikke spise eller drikke, men er møg sulten og tørstig. Han vil ikke sove men er mega træt. Og mor her sidder og tænker: hvorfor fanden er det at HVER gang Xander skal vaccineres skal far på skole?! Det er sgu alligevel hårdt at være alene om lige

Håber snart i får noget søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.