Jeg sidder stadig oppe... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Det lyder ikke godt... 

Det kunne bestemt også være bedre!! Men jeg orker ikke at finde mig i hans p*s ord længere, han må snart blive voksen!:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

4kløver

Skal bare lette møsen og gå i seng..

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Det kunne bestemt også være bedre!! Men jeg orker ikke at finde mig i hans p*s ord længere, han må snart blive voksen!:/

Synes tit der er problemer hos Jer ?

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Skal bare lette møsen og gå i seng..

Kom du afsted? 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Stéphanie skriver:

Øv det lyder da godt nok ikke sjovt

Jeg selv sidder og kæmper også med baby vs. søvn. Xander blev vaccineret i mandags og har bare stadig torn høj feber og vil ikke spise eller drikke, men er møg sulten og tørstig. Han vil ikke sove men er mega træt. Og mor her sidder og tænker: hvorfor fanden er det at HVER gang Xander skal vaccineres skal far på skole?! Det er sgu alligevel hårdt at være alene om lige

Håber snart i får noget søvn

Det er bestemt heller ikke sjovt... Håber virkelig det snart vender, så vi kan sove om natten her... 

Anmeld

16. november 2011

Stéphanie

Mira0911 skriver:

Det er bestemt heller ikke sjovt... Håber virkelig det snart vender, så vi kan sove om natten her... 

Nej det erdet ikke, men var forberedt på det efter sidste gang

Det kan jeg virkelig godt forstå!! Kan virkelig godt unde dig noget nattesøvn efterhånden

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Synes tit der er problemer hos Jer ?

Mener du det seriøst????:/ Jeg er en af de få som aldrig har oprettet et indlæg om vores skænderi og hvad der ellers forgår i hjemmet!:/ Det svar kommer virkelig bag på mig...

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Mener du det seriøst????:/ Jeg er en af de få som aldrig har oprettet et indlæg om vores skænderi og hvad der ellers forgår i hjemmet!:/ Det svar kommer virkelig bag på mig...

Arj, synes da du har oprettet før eller skrevet i andre indlæg at der har været problemer med jer!? Måske jeg husker som en si pga ammehjerne?! 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Stéphanie skriver:

Nej det erdet ikke, men var forberedt på det efter sidste gang

Det kan jeg virkelig godt forstå!! Kan virkelig godt unde dig noget nattesøvn efterhånden

Jaah... Krydser og hepper... Ih og hun sover stadig ikke... 

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Arj, synes da du har oprettet før eller skrevet i andre indlæg at der har været problemer med jer!? Måske jeg husker som en si pga ammehjerne?! 

Jeg har aldrig oprettet en tråd for at fortælle hvordan mit forhold er, måske har vi 2 skrevet en lille smule over pb om det - ellers er det kun lotusblomst og M(: ( som jeg har kontakt til udenfor baby) som ved det:/ Tror bare jeg daffer i seng alene, er vidst nemmere end at skulle forklare og undskylde herinde Godnat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.