Om sutter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Hehe dejligt ikke at være den eneste... 

Igår forsøgte jeg simpelthen at give ham mad til sidst.... hvilken ro det resulterede i! Ej, det var jo ikke kun fordi jeg ikke gad give sutter, men han har sovet så uroligt, og let de sidste uger, og jeg tror det er derfor han så ofte registrerer sutten mangler.
Så jeg tænkte igår, at nu måtte jeg prøve noget, for han har jo også brug for søvn! Han ÅD 200 ml rimelig hurtigt, og puttede sig ganske tilfreds ind til mig, gryntede lidt, slog en bøvs og var så bare langt væk i drømmeland! I 5 timer!!!

Så nu er kl. 23 flasken genindført (hvis altså han vil have den) med mindre SP fraråder det, når nu hun kommer d. 1. december...

Håber fast-syningen virker!

Ja her er den sene natflaske også indført for en periode.. Problemet er bare at han ca hver anden dag ikke vil have den Det er bare så træls når man holder sig længe oppe om aften i håb om at få ro om natten.. Nogle gange går jeg bare i seng og så kan ham alligevel holde det meste af natten.. Men hold da op dagene svinger både med natflaske og sutten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Corn

AnneBJ skriver:

Iihhh mand! Hvem fik den smarte ide at give MIN søn en sut da han var 4 dage gammel...???! ( det gjorde jeg selv altså..... )

Og hvem er det, der render hver time fra 19-07 og stikker sutten i munden på ham igen?? Også mig... 

Han kan sagtens selv putte sutten i munden om dagen, men jeg har læst mig til, at det er en god ide at forlange af ham, at han selv putter den i munden om dagen - altså det er ikke nok at han kan, jeg skal lade det være hans opgave. Og om natten hjælpe hans hånd til at finde sutten og hjælpe den ind i munden og på den måde skulle han så lære at gøre det selv... 

Selvfølgelig skal han have sin sut og han skal ikke ligge og være ked af det, men når han har sovet igennem fra han var 8 uger, og nu pludselig vågner alt mellem 10 og 20 gange om natten, så bliver man faktisk lidt træt at den beslutning om sutten... 

Skulle bare lige brokke lidt 

Åhh den forb******* sut...

Mine de to store brugt sut men tredje barn gør ikke og jeg har virkelig nydt ham på en anden måde...

Ingen dims man død og helved ikke måtte glemme, ingen ekstra dimser alle vegne, ingen nattebøvl-hvor-er-dims...

Jeg forstår ikke at jeg lod de to andre bruge sut

Anmeld

17. november 2011

Jonatansmor

Hvor mange sutter har du i hans seng? Her er vi oppe på et sted mellem 20 og 30, nogen af dem bliver hylet over kanten allerede når han bliver puttet, en del skal puttes under bamsen, han skal ligge i fodenden, på tværs og med hovedet i hjørnet - så du kan godt se at havde han kun 5, ville de blive brugt meget hurtigt.

Og ... har jeg fundet ud af .. laver MAM faktisk sutter der lyser i mørket, ikke et bevidst køb, men en sen nattetime kunne jeg pludseligt orientere mig og finde sutten INDEN han blev utålmodig

Og .... første gang jeg så han kunne stoppe den sut i munden selv, var jeg ikke ligeså hurtig inde ved ham om natten. Med det resultat at han nu selv finder den fordømte sut og stopper den i munden og vi får lov til at sove. Baby kalder sålænge mor kommer trofast

Anmeld

17. november 2011

Happiness

AnneBJ skriver:

Iihhh mand! Hvem fik den smarte ide at give MIN søn en sut da han var 4 dage gammel...???! ( det gjorde jeg selv altså..... )

Og hvem er det, der render hver time fra 19-07 og stikker sutten i munden på ham igen?? Også mig... 

Han kan sagtens selv putte sutten i munden om dagen, men jeg har læst mig til, at det er en god ide at forlange af ham, at han selv putter den i munden om dagen - altså det er ikke nok at han kan, jeg skal lade det være hans opgave. Og om natten hjælpe hans hånd til at finde sutten og hjælpe den ind i munden og på den måde skulle han så lære at gøre det selv... 

Selvfølgelig skal han have sin sut og han skal ikke ligge og være ked af det, men når han har sovet igennem fra han var 8 uger, og nu pludselig vågner alt mellem 10 og 20 gange om natten, så bliver man faktisk lidt træt at den beslutning om sutten... 

Skulle bare lige brokke lidt 

Jeg føler SÅ meget med dig! Vi har det samme problem herhjemme!!!

Nøj hvor er jeg konstant træt... Det har stået på i en lille uge nu, og NØJ hvor er det belastende!!!

Men tror nu det er et "kært" tigerspring herhjemme...

Han har altid vågnet én gang om natten og ville have sutten, men nu er det konstant. Ja nok hver halve time....

Håber bare det snart går over, og vi kommer tilbage til en enkelt gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.