Bakterier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

JeNoVa

Igen noget jeg ikke vidste!

Jeg har indtil nu suttet på alle mine børns sutter og troet, at det var det rigtige at gøre. Rent faktisk sutter vi alle sammen på børnenes sutter; mor, far og babysitter, og børnene deler også sutter indbyrdes. Enddatil troede jeg, at det ligefrem var godt, at de blev udsat for nogle forskellige bakterier. Det skal lige tilføjes, at jeg steriliserer alle sutter hver eller hveranden dag.

Jeg er glad for at vide, at jeg ikke er den eneste, der gør det, og jeg tænker, at det måske er for sent at holde op. Jeg mener, er skaden allerede sket? Mine børn er henholdsvis 8 og 21 måneder gamle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

BABYPIGEnr4

millesofie skriver:

jeg vil ikke forklare videre, har jo allerede givet min menig til kende.

Det har jeg så også det er jo et debatforum du har skrevet i. Man kan jo ikke fovente skulderklap altid.

Venligst Helle

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Åh det står i samtlige bøger at man ikke må sutte på sutten inden man giver den til barnet. I samme forbindelse står der at sutten skal koges inden man giver den til barnet, hvis den har været på gulvet. 

Hånden på hjertet, jeg sutter ALTID på den inden jeg giver Julia den. INGEN mødre til børn med sut har TID til at skolde sutter hver eneste gang den ryger på gulvet. 

Mine forældre har også altid gjort det, og jeg har det fint! Man kan godt blive FOR hysterisk. Hvis vi skulle overholde alle regler, ville vores børn være mere kliniske end et hospital. Og så skulle der ingenting til før de bliver syge

True true! 

Jeg vidste det ikke engang Jeg har bare per refleks proppet den i munden inden jeg giver ham den 

Anmeld

22. november 2011

lio

jeg ville kun gøre det/har gjort det når sutten er røget på beskidt jord og der ikke er en reserve eller mulighed for skylning og baby VIRKELIG skal buge sutten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.