Bakterier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Monica P skriver:

Jeg har gjort noget som jeg ikke vidste var dumt og jeg kan vist ikke lade være med at gøre det :-)

når jeg skal give trutfisen en sut eller en flaske så tager jeg lige tutten i munden først for at være sikker på at tutten er helt fri for eventuelle urenheder men nu har jeg fået at vide af min sundhedsplejerske at det må jeg ikke da min mund åbenbart er rigtig beskidt :-(

Jeg gør det fordi jeg troede at det var det man skulle gøre, det er det min mor har gjort ved mig da jeg var lille, men

er jeg den eneste der gør det ?

jeg syntes nemlig det er svært at lade være med :-) og så syntes jeg måske også det er en lille smule hyggeligt :-) 

må jeg så heller ikke nysse hendes hænder?

de kommer jo tit ind i hendes mund,

jeg nysser hende rigtig meget kan ikke lade være :-)

Monica

He he...ja det er simpelhen utroligt at alle vi andre overlevede den generation

Aaaaajjjjj altså jeg her 5 børn der alle lever i bedste velgående, og jeg har gjort akurat lige som dig.....VED DEM ALLE; OG HVER EVIG ENESTE GANG......jeg har suttet tutten ren for evt snavs/hår før jeg har givet den videre. Selvfølgelig blev alle sutter mv kogt af en gang imellem, men den daglige rengøring gjore  jeg altså også med munden. Især hvis sutten var røget en tur på gulvet eller sådan

Er ret sikker på at du ikke har grund til bekymring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Noneother skriver:

Jeg synes tit at alle de regler er blevet alt for hysteriske. Er vi ude og sutten ryger på gulvet, så sutter jeg selv på den først. Jeg kan osse finde på at "dele" gaffel, is osv. med ham

Jeg er endda SÅ styg at jeg osse kan finde på at bruge min venindes make-up, hvis vi skal i byen. Ligeså vel som jeg smager på sovsen vi alle skal spise med en alm. ske. I don´t care!

og både mig, mine venner OG min søn lever stadig i bedste velgående. =Ingen af os har fået nogle som helst mærkelige sygdomme af det.

Anmeld

16. november 2011

Holbæktrunten

Noneother skriver:

Jeg synes tit at alle de regler er blevet alt for hysteriske. Er vi ude og sutten ryger på gulvet, så sutter jeg selv på den først. Jeg kan osse finde på at "dele" gaffel, is osv. med ham

Jeg er endda SÅ styg at jeg osse kan finde på at bruge min venindes make-up, hvis vi skal i byen. Ligeså vel som jeg smager på sovsen vi alle skal spise med en alm. ske. I don´t care!

og både mig, mine venner OG min søn lever stadig i bedste velgående. =Ingen af os har fået nogle som helst mærkelige sygdomme af det.

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

millesofie skriver:

det er noget pjat!

Alle SKAL HAVE nogle baterier en gang i mellem ellers bliver vi sgu da først syge

jeg putter også sutten i munden, faktisk putter tinke selv sutten i munden på mig (dette er mest ulækkert når hun har prøvet på katten først) men det jeg mener er bare at unger putter meget i munden og hvad så, det er jo ikke noget de dør af. de lære faktisk af det.

og ja jeg har haft svamp i munden  men lidt creme og så var det væk igen og på den lyse side så viste jeg da at det var det samme hun havde

Anmeld

16. november 2011

MorEllen

Jeg "rengør" altid Maries sut ved å ta den i munden inden hun får den Jeg koger dem og skifter dem ud med jevne mellemrom, det skal siges
Jeg smager også altid på hendes mælk i sutteflasken og hendes mad... har godt nok hørt at det ikke er helt godt,  men det er noget hysteri efter min mening. Marie har aldrig været syg, så jeg lever i den tro at hun har fået et godt imunforsvar af at dele basilusker med mor og far

Anmeld

16. november 2011

BABYPIGEnr4

Monica P skriver:

Jeg har gjort noget som jeg ikke vidste var dumt og jeg kan vist ikke lade være med at gøre det :-)

når jeg skal give trutfisen en sut eller en flaske så tager jeg lige tutten i munden først for at være sikker på at tutten er helt fri for eventuelle urenheder men nu har jeg fået at vide af min sundhedsplejerske at det må jeg ikke da min mund åbenbart er rigtig beskidt :-(

Jeg gør det fordi jeg troede at det var det man skulle gøre, det er det min mor har gjort ved mig da jeg var lille, men

jeg syntes nemlig det er svært at lade være med :-) og så syntes jeg måske også det er en lille smule hyggeligt :-) 

Monica

Min mor spyttede på det lommetørklæde hun havde i lommen og tørrede mig i hovedet da jeg var lille - det med sutten synes jeg er lige så ulækkert Jeg har et par sutter liggende i en lille skål på sofabordet -der er skoldede og så får hun en ny, når den er beskidt.

Men vi har alle vores forskellige vaner og du bestemmer jo heldigvis selv hvilke der gælder hos dig

Held og lykke med baby.

Baby hilsner fra Helle
Mor til tre store og Kaja på 6 uger

Anmeld

16. november 2011

BABYPIGEnr4

Monica P skriver:

Monica

Min datter på nu 16 år fik Herpes/forkølelsessår i vuggestuen, da hun var 2 år, fordi hun åbenbart tantekyssede med pædagogerne. Hun har døjet med det siden, da det ikke kan kureres. Det er en sygdom som vandrer rundt i kroppen hele livet og så bryder ud en gang imellem.

Jeg flejnede helt ud, da jeg opdagede at pædagogerne syntes de skulle tantekysse min datter og det er kun mig og min mand der kysser vores babytøs

Jeg vasker hendes hænder morgen og aften med en lille klud, for at undgå for mange bakterier og hvis de ser beskidte ud.

Vi tørrer også bordet af inden vi spiser, da vi har to katte, som gerne placerer deres røv midt på bordet.

Ellers lider ingen af os af rengøringsvanvid eller andre sygdomme

Baby hilsner fra Helle

Mor til tre store og Kaja på 6 uger

Anmeld

16. november 2011

BABYPIGEnr4

TulleStøv skriver:

Katte og sut er en rigtig dårlig kombination, da katte har nogle bakterier i deres afføring, som er livsfarlige for en lille baby. Og som du sikkert ved så vasker katte sig bagi med tungen

Baby hilsner fra Helle

Anmeld

16. november 2011

millesofie

BABYPIGEnr4 skriver:

Katte og sut er en rigtig dårlig kombination, da katte har nogle bakterier i deres afføring, som er livsfarlige for en lille baby. Og som du sikkert ved så vasker katte sig bagi med tungen

Baby hilsner fra Helle

jeg vil ikke forklare videre, har jo allerede givet min menig til kende.

Anmeld

16. november 2011

millesofie

Noneother skriver:

hi hi ja jeg er lige så styg som dig, gør helt det sammen uden undtagelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.