Monica P skriver:
Jeg har gjort noget som jeg ikke vidste var dumt og jeg kan vist ikke lade være med at gøre det :-)
når jeg skal give trutfisen en sut eller en flaske så tager jeg lige tutten i munden først for at være sikker på at tutten er helt fri for eventuelle urenheder men nu har jeg fået at vide af min sundhedsplejerske at det må jeg ikke da min mund åbenbart er rigtig beskidt :-(
Jeg gør det fordi jeg troede at det var det man skulle gøre, det er det min mor har gjort ved mig da jeg var lille, men
er jeg den eneste der gør det ?
jeg syntes nemlig det er svært at lade være med :-) og så syntes jeg måske også det er en lille smule hyggeligt :-)
må jeg så heller ikke nysse hendes hænder?
de kommer jo tit ind i hendes mund,
jeg nysser hende rigtig meget kan ikke lade være :-)
Monica
Min datter på nu 16 år fik Herpes/forkølelsessår i vuggestuen, da hun var 2 år, fordi hun åbenbart tantekyssede med pædagogerne. Hun har døjet med det siden, da det ikke kan kureres. Det er en sygdom som vandrer rundt i kroppen hele livet og så bryder ud en gang imellem.
Jeg flejnede helt ud, da jeg opdagede at pædagogerne syntes de skulle tantekysse min datter og det er kun mig og min mand der kysser vores babytøs
Jeg vasker hendes hænder morgen og aften med en lille klud, for at undgå for mange bakterier og hvis de ser beskidte ud.
Vi tørrer også bordet af inden vi spiser, da vi har to katte, som gerne placerer deres røv midt på bordet.
Ellers lider ingen af os af rengøringsvanvid eller andre sygdomme
Baby hilsner fra Helle
Mor til tre store og Kaja på 6 uger