Akut: hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

AnneBJ

bøgelund skriver:

for tidligt? min datter var 2 mdr da hun kom på eget værelse.. vi har aldrig haft problemer.. 

kan ikke se hvorfor det er tidligt? vi har alle forskellige behov.. det er jo os synd, hvis de vækker hinanden hele tiden.. både barn og forældre har brug for nattesøvn.. 

Min søn var 3 mdr. Det var fantastisk for alle!!

Jeg brugte ugen optil "flytningen" på at lege med ham værelset, gå ind på værelset, trække gardinet ned sammen med ham så han havde hørt lyden, vise ham natlampen tændt osv...

Der var intet, da vi flyttede ham og det har der ikke været siden.

Til TS: Når du gør som du beskriver, sidder ved sengen og trøster og putter, så hold fast! Hvis Vanessa, at du er helt sikker på dit valg, og at det er det bedste for Jer, for ellers kan hun mærke du tøver! Håber hun sover trygt og godt nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

bøgelund

AnneBJ skriver:

Jeg brugte ugen optil "flytningen" på at lege med ham værelset, gå ind på værelset, trække gardinet ned sammen med ham så han havde hørt lyden, vise ham natlampen tændt osv...

Til TS: Når du gør som du beskriver, sidder ved sengen og trøster og putter, så hold fast! Hvis Vanessa, at du er helt sikker på dit valg, og at det er det bedste for Jer, for ellers kan hun mærke du tøver! Håber hun sover trygt og godt nu! 

tak for opbakningen.. fik det da helt dårligt med, at vi kastede Anna på eget værelse så tidligt.. men hun nyder det sku da mindst ligeså meget som os..  

Anmeld

15. november 2011

AnneBJ

bøgelund skriver:

tak for opbakningen.. fik det da helt dårligt med, at vi kastede Anna på eget værelse så tidligt.. men hun nyder det sku da mindst ligeså meget som os..  

Jeg havde det ligesådan til jeg læste dit svar 

Anmeld

15. november 2011

felicity

frkrbj skriver:

Jeg synes så du burde vente til hun er klar.. Det ville jeg personligt gøre, det er jo ikke hyggeligt at sove alene.. Men det er jo helt klart en smagssag...

Min den store på 3 sover tit inde ved os, hun flyttede først på eget værelse da hun blev storesøster, hun var omkring de 2 år.. Den lille vi har sover hos os til hun er klar og vi er sikre på at det ikke bliver en øvoplevelse for hende.. De to piger kommer så til at dele værelse, men.. 

Jeg tror ikke det er en skade at de sover hos en, jeg bryder mig heller ikke om at sove alene..

Anmeld

15. november 2011

twiggi

Sasja77 skriver:

Det må du undskylde, det var ikke min mening at få dig til at lyde som en ond mor!! jeg har lige læst mit indlæg igennem og jeg burde nok have sluttet af med at du selvfølgelig gør hvad du mener er bedst for dit lille pus og jeg er ikke et sekund i tvivl om at du er en god mor som ikke lader hende i stikken!! Det var egentlig heller ikke dit indlæg der gjorde lidt ondt på mig...åhh jeg får det bare lidt skidt når jeg læser nogle af de andre svar og så faldt jeg lige over dette svar og der var jeg enig

Igen, det var ikke min mening at få dig til at lyde streng og ligeglad, det er jeg ked af at jeg er kommet til

Kærlig hilsen 

Sasja

Det helt okay, er jo ikke ude på at gøre hende ondt - tvært imod.
Knus

Anmeld

15. november 2011

twiggi

AnneBJ skriver:

Tusind tak, jeg holdte fast, uden at det endte med at være irriteret eller noget på mig selv bag efter, tog det med et smil og det hjælper
Hun sover trygt og godt på sit dejlige værelse.
Knus

Anmeld

16. november 2011

2babygirls

frkrbj skriver:

J

årh det skær lidt i mit hjerte

Ja, det gør det hos enhver forældre. Men man kan desværre ikke undgå at de bliver utilfreds og kede af det nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.