Akut: hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. november 2011

twiggi

Min datter skal sove på eget værelse idag, jeg er først klar nu og det har været en rolig og almindelig aften som vi plejer.. Hendes seng er blot rykket på hendes værelse i steden for hos os.. Men hun vil ikke sove, kæmper på 2. Time.. Skal jeg holde fast og stå ved at det er hendes sovested nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Maja_4000

Det synes jeg .. Ellers tror hun måske det hjælper at brokke sig 

Anmeld

15. november 2011

2babygirls

NinaSophia. skriver:

Min datter skal sove på eget værelse idag, jeg er først klar nu og det har været en rolig og almindelig aften som vi plejer.. Hendes seng er blot rykket på hendes værelse i steden for hos os.. Men hun vil ikke sove, kæmper på 2. Time.. Skal jeg holde fast og stå ved at det er hendes sovested nu?

Ja, det bliver du nødt til. Hun er jo meget bevidst om at det ikke er her hun plejer at sove.
Så det kræver nok nogle dage med tårer.

Anmeld

15. november 2011

Hvem?

NinaSophia. skriver:

Det syntes jeg da, ellers har du li spildt 2 timer på ingenting og ska starte forfra igen - bare bliv ved med at putte hende igen og igen og igen, det kan godt ta laaaaaaang tid - Good luck

Anmeld

15. november 2011

frkrbj

Jeg synes så du burde vente til hun er klar.. Det ville jeg personligt gøre, det er jo ikke hyggeligt at sove alene.. Men det er jo helt klart en smagssag...

Min den store på 3 sover tit inde ved os, hun flyttede først på eget værelse da hun blev storesøster, hun var omkring de 2 år.. Den lille vi har sover hos os til hun er klar og vi er sikre på at det ikke bliver en øvoplevelse for hende.. De to piger kommer så til at dele værelse, men.. 

Jeg tror ikke det er en skade at de sover hos en, jeg bryder mig heller ikke om at sove alene..

Anmeld

15. november 2011

frkrbj

Tina&Martin skriver:

Så det kræver nok nogle dage med tårer.

årh det skær lidt i mit hjerte

Anmeld

15. november 2011

twiggi

Ja det også det jeg tænker... Hun er jo 6 mdr og jeg ved jo hun lærer at hvis hun bliver ved, så kommer hun op.. Men nu skal det være.. Puha det en hård omgang..

Hvad med i nat? Hvis hun vågner?
Det plejer hun dog ikke men nu det er et "nyt" sted, så skal jeg putte hende igen og igen og ikke tage hende med op..?

Har sat mig i hovedet at NU er jeg klar og nu skal der være..

Anmeld

15. november 2011

JeNoVa

Hvis du tøver, kan hun mærke det og vil protestere endnu mere.

Jeg synes i øvrigt, det er lidt tidligt, hun skal på eget værelse. Men du må jo have dine årsager.

Anmeld

15. november 2011

MorTil4<3

NinaSophia. skriver:

bare hold ved!

her lå min dreng først ved siden af mig, så ved siden af mig i sin egen seng, så blev hans seng rykket i den anden ende af værelset og da han så også var tilfreds med det så røg han ind på sit eget, han var præcis 8 måneder da han godt kunne det

det kan sagtens kræve sine tåre at skal sove selv og jeg ved at det kan være hjerteskærende, men børnene skal lære det, og jo tidligere jo bedere

Anmeld

15. november 2011

twiggi

frkrbj skriver:

Jeg synes så du burde vente til hun er klar.. Det ville jeg personligt gøre, det er jo ikke hyggeligt at sove alene.. Men det er jo helt klart en smagssag...

Min den store på 3 sover tit inde ved os, hun flyttede først på eget værelse da hun blev storesøster, hun var omkring de 2 år.. Den lille vi har sover hos os til hun er klar og vi er sikre på at det ikke bliver en øvoplevelse for hende.. De to piger kommer så til at dele værelse, men.. 

Jeg tror ikke det er en skade at de sover hos en, jeg bryder mig heller ikke om at sove alene..

Det er ikke bare for at få hende ud uden grund., vi vækker hinanden gang på gang om natten, min kæreste står op kl 4 om morgenen og vækker hende når han står op, hun vågner når vi feks vender os i sengen osv.. Og når vi går i seng om aftenen vågner hun og er lysvågen når vi smutter i seng, når hun sover i sin vugge på eget værelse om dagen er der ikke noget.. Så det er får at hjælpe os alle...

Hun får ikke lov at græde rigtigt, sidder ved hende og putter hende ved senge kanten. Hun vågner bare lige når hun er ved at falde i søvn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.