Jeg tror ikke svigerfamilien kan lide mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

millemai

Som Mumto3, ser jeg overhovedet ikke noget had til dig. Tror altså du får overdramatiseret, hvilket er naturligt for os piger (kunne sagtens se mig selv sidde i samme situation).

Jeg hører en far/familie, der savner sit barn og længes efter den familiesamhørighed som han oplever er i jeres familie. Synes det er et perfekt øjeblik for jer at vise jer fra den store side og fortælle hvor glade I er for dem - og måske give lidt mere tid til dem. Som du selv skriver vil du gerne have alle du elsker omkring dig til jul ... mon ikke faderen har det på samme måde og bare savner din kæreste på forhånd? Måske I kunne tage derhjem nogle timer juleformiddag (eller en anden løsning der passer jer)

Jeg har selv en søster, der som oftest vælger sin svigerfamilie til og vores familie fra. Tror ikke det er bevidst - det føler jeg mig faktisk meget overbevist om. Men derfor kan det godt føles lidt mærkeligt for mig som søster at se på - og jeg føler med mine forældre, der ser det ske gang og gang igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Lisbeth1985

Det lyder som om, at din svigerfamilie har lidt svært ved at give slip på deres søn.. Jeg håber, at de hurtigt kommer over det og at i får en dejlig jul

Anmeld

16. november 2011

lulini

Øøøv for noget rod da  Men er sikker på at de godt kan lide dig, måske de bare synes det er underligt at tænke på at deres "lille dreng" er blevet stor, har en fast kæreste og snart også en skøn lille pige 

- de er nu også halv seje de julesmileyer 

Anmeld

16. november 2011

.....

Den situation kender jeg godt lidt til , og for mig lyder det som om at de har svært ved at han nu har sit eget liv, og derfor ikke er deres "lille" søn mere. Synes sgu at det er synd hvis det hele skal gå op i et regnskab med, hvem der er mest sammen med hvem

De må lære at acceptere hvad han gør og hvad han ikke gør, og gøre det han selv har lyst til

Og yaaay..jule smileyerne er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.