Okay, here goes..
Da jeg kommer hjem fra fødselsforberedelse i dag (som btw. var spild af tid efter min mening!) fortæller min kæreste mig, at han lige har fortalt sin far, at han holder jul med mig og min familie i år.
Det er første gang min kæreste har en ordentlig fast kæreste og det samme gælder for mig. Og han har SELV sagt ja tak til tilbuddet om, at holde familie sammen med min familie - og det er ikke engang mig der har spurgt om han ville.
Jeg er da super glad for at han vil holde jul med min familie, for det er da vildt dejligt at dem jeg elsker mest er omkring mig.
MEN.. Så siger kæresten, at jeg lige skal læse hans smser fra hans far af og jeg kan tydeligt mærke at der er en form for 'had' til mig. Der står direkte skrevet: "Er hendes familie vigtigere end din. Og betyder vi ikke mere end en fødselsdagsgave og julegave. Du tilbringer tid med Rikkes familie nærmest dagligt, men aldrig os. Hun har taget dig fra os."
Jeg er faktisk ret ked af de beskeder, for det er jo ikke MIG som beder ham om at tilbringe tid med min familie dagligt. (Hvilket vi heller ikke gør. Men jeg er bare meget ovre hos min mor!)
I går kommenterede svigerfar så også min status på facebook og det var en RET negativ kommentar og jeg tænkte ikke rigtigt videre over det, end at han måske havde en dårlig dag.
Nu sidder jeg så her og er ret ked af det. For jeg prøver jo ikke at tage ham fra dem
Langt fra. Han har jo selv valgt at holde jul med os i år - og hvem siger, at vi så måske ikke holder jul med dem næste år. 
Havde lige brug for at komme af med det..
P.S... Loooooove julesmileyerne!! 

Anmeld