Vis mig jeres lampe (over sofabordet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Wimmie

jydeinden skriver:

glæder mig at du kunne lide dem hehe de fåes også i grøn, rød, hvid, og blå

men jeg synes nu den sorte er pænest hehe

Kan godt lide dem i farver også - kan forestille mig at vi skulle have dem i enten sort eller rød, hvis vi køber dem til køkkenet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

jydeinden

Wimmie skriver:

Kan godt lide dem i farver også - kan forestille mig at vi skulle have dem i enten sort eller rød, hvis vi køber dem til køkkenet 

rød er også en dejlig farve, men den er herren her i huset desværre MEGET imod, så jeg må ikke få ret meget i den farve

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

jydeinden skriver:

rød er også en dejlig farve, men den er herren her i huset desværre MEGET imod, så jeg må ikke få ret meget i den farve

Sådan har manden herhjemme det med farven grøn 

Rød kan han sagtens gå med til.

Anmeld

15. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Vi har den pendel på billedet, med 4 af de glas kuber der er på det andet billed..  Har forelsket mig i de isterninge lignende lamper, så har en pendel over stuebordet med 4 pære, en der ligner den hvor de hænger ned i hjørnet af stuen med 5 pære og en pendel med 7 pærer over spisebordet..  Synes de er såå fede

- Malene&Maja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Så er du lovligt undskyldt 

Hehe

Anmeld

15. november 2011

otlitrom

Vi har ingen lampe over sofabordet. Vi er "hulemennesker" og kan bedst lide meget dæmpet lys i stuen. Vi har en lampe på gulvet, ved siden af den ene sofa.. Så jeg kan desværre ikke hjælpe

Anmeld

15. november 2011

Filuca

Vi har slet ikke nogen lampe over sofabordet - kun en standerlampe ved siden af sofaen, og en bordlampe, som står på et konsolbord bagved sofaen. Desuden er der noget der hedder ambilight i vores fjernsyn, dvs. lys bagved fjernsynet, der reflekterer i væggen, det hænger på, så synes faktisk slet ikke det er nødvendigt med en lampe over bordet.

Det kunne være I ligesom os bare skulle købe noget "baggrundslys" i stedet, hvis I ikke kan blive enige om en enkelt lampe?

Anmeld

15. november 2011

come2

Vi har haft over sofabordet.

men da vi så fik vores tv op og hænge på væggen hang de i vejen.

Så vi har lamper rundt omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.