Vis mig jeres lampe (over sofabordet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Nadia&Daniel

Frk P. skriver:

Prøv at tjekke ikeas hjemmeside Vores nyeste køb derfra er denne her - godt nok har vi ikke hængt den over sofabordet - men det kunne man da godt? Ellers har de sikkert mange andre forslag.

Den har vi også i tankerne - dog til over spisebordet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nitz - <3 David

Vi har lige købt 2 små "pineapple" lamper.. til at hænge over overs spisebord.. Men jeg syns os sagtens de kan hænge over et sofabord.. hvis man sætter lysdæmper på, så er den perfekt til sofabord..

http://www.trendmind.dk/pineapple-white-lampe-1

Anmeld

15. november 2011

lailamik

Wimmie skriver:

Ih hvor er den fin i jeres stue 

Sjovt nok så tror jeg ikke jeg ville kunne lide den hvis jeg bare så den i en butik, men når jeg ser den i jeres stue så ser det faktisk rigtig fedt ud 

Det synes jeg faktisk generelt er et problem med lamper; ofte skal de ses i den rette sammenhæng før man kan se om det ser pænt ud 

heheh det er nemlig det, man skal også kunne forstille sig hvordan det kommer til at se ud .. men hooold da op hvor jeg også har brugt megen tid at finde den rigtige 

Ønsker dig en god "jagt"  

Anmeld

15. november 2011

Laura.

Vi har den her lampe.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Vi har alt alt for længe bøvlet med en irriterende lampe over sofabordet. Den er ustabil og giver alt for meget lys (når den virker), så vi har længe været på udkig efter en ny, men vi kan slet ikke finde noget som vi (begge) kan lide 

Må jeg ikke se hvilke lamper i har hængende over sofabordet - og gerne hvor I har købt den/dem...og evt. pris hvis I kan huske det 

Det kan jeg desværre ikke...for jeg har ikke nogen

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

Sommersko

Wimmie skriver:

Vi har alt alt for længe bøvlet med en irriterende lampe over sofabordet. Den er ustabil og giver alt for meget lys (når den virker), så vi har længe været på udkig efter en ny, men vi kan slet ikke finde noget som vi (begge) kan lide 

Må jeg ikke se hvilke lamper i har hængende over sofabordet - og gerne hvor I har købt den/dem...og evt. pris hvis I kan huske det 

Hvad med bare slet ikke at have en lampe over sofabordet? Vi har aldrig haft en lampe ovenover, netop fordi den altid er i vejen, og synes egentlig det ser lidt fjollet ud  I stedet kan en fed standerlampe + sterarinlys klare jobbet

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

A.S. skriver:

Hvad med bare slet ikke at have en lampe over sofabordet? Vi har aldrig haft en lampe ovenover, netop fordi den altid er i vejen, og synes egentlig det ser lidt fjollet ud  I stedet kan en fed standerlampe + sterarinlys klare jobbet

Vi har en standerlampe men synes det giver alt for lidt lys - jeg laver mange kreative ting ved sofabordet, så har brug for et godt lys - dog ikke alt for skarpt.

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg desværre ikke...for jeg har ikke nogen

Kærligst
Sussie

Så er du lovligt undskyldt 

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Dk Lady skriver:

Vi har den her lampe.

Den er superfin - min mand vil hade den 

Han er slet ikke til noget der er flashy, shiny eller for utraditionelt. Han vil bare have det enkelt og klassisk.

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

lailamik skriver:

heheh det er nemlig det, man skal også kunne forstille sig hvordan det kommer til at se ud .. men hooold da op hvor jeg også har brugt megen tid at finde den rigtige 

Ønsker dig en god "jagt"  

Tak - jeg har faktisk fundet én på nettet som vi begge kan lide men det er bare svært når man ikke kan se hvilket slags lys det giver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.