Vis mig jeres lampe (over sofabordet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.098 visninger
37 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Wimmie

Vi har alt alt for længe bøvlet med en irriterende lampe over sofabordet. Den er ustabil og giver alt for meget lys (når den virker), så vi har længe været på udkig efter en ny, men vi kan slet ikke finde noget som vi (begge) kan lide 

Må jeg ikke se hvilke lamper i har hængende over sofabordet - og gerne hvor I har købt den/dem...og evt. pris hvis I kan huske det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Blirnokaldrigfru

Prøv at tjekke ikeas hjemmeside Vores nyeste køb derfra er denne her - godt nok har vi ikke hængt den over sofabordet - men det kunne man da godt? Ellers har de sikkert mange andre forslag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Frk P. skriver:

Prøv at tjekke ikeas hjemmeside Vores nyeste køb derfra er denne her - godt nok har vi ikke hængt den over sofabordet - men det kunne man da godt? Ellers har de sikkert mange andre forslag.

Åh, vi har været i Ikea maaaange gange (så sent som i går), og der er bare ingenting vi kan blive enige om 

Synes de har nogle ok lamper til køkken og masser af fine spots og skinner, men lige til stuebordet.... Der kan vi bare slet intet finde 

Jeg synes den på dit billede er fin, men jeg synes den er lidt for voldsom til sofabordet - ville være fin over spisebordet 

Anmeld

15. november 2011

Blirnokaldrigfru

Hvad så med de der ledninger, hvor der bare hænger en stor pære? og så hvis i får en stikkontakt (hvis i ikke har det), der kan stille, hvor skarpt lyset skal være

Anmeld

15. november 2011

IngenKoPåIsen

Frk P. skriver:

Hvad så med de der ledninger, hvor der bare hænger en stor pære? og så hvis i får en stikkontakt (hvis i ikke har det), der kan stille, hvor skarpt lyset skal være

Sådan en har jeg i lilla- og jeg er meeega glad for.. Synes den er så fed  Du skal dog ikke regne med at din mand er med på ideen, alle de mænd jeg har haft indendøre siger: "Du mangler da en lampeskærm!"  TYPISK MÆND :p

Anmeld

15. november 2011

Blirnokaldrigfru

Malunsesmutti skriver:

Sådan en har jeg i lilla- og jeg er meeega glad for.. Synes den er så fed  Du skal dog ikke regne med at din mand er med på ideen, alle de mænd jeg har haft indendøre siger: "Du mangler da en lampeskærm!"  TYPISK MÆND :p

Vi har dem i køkkenet i sort - synes også de er mega fede og simple - total fedt men ja, mænd forstår ikke alt det der haha

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Frk P. skriver:

Dem kan jeg rigtig godt lide...men min mand synes de er gyselige 

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Malunsesmutti skriver:

Lige netop, hehe 

Anmeld

15. november 2011

lailamik

Her er vores lampe (dårlig kvalitet, taget fra mobilen), og hold da op hvor jeg bare elsker den  men jeg er også lidt af en sucker for noget bling, og det sorte og hvide   og vidste at en slags krone skulle det være ..

Vi har desværre købt den her på Færøerne, men den kostede also ikke mere end 400 kr  

så det kan godt lade sig gøre at finde en lampe man falder totalt for uden at betale hele verden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

lailamik skriver:

Her er vores lampe (dårlig kvalitet, taget fra mobilen), og hold da op hvor jeg bare elsker den  men jeg er også lidt af en sucker for noget bling, og det sorte og hvide   og vidste at en slags krone skulle det være ..

Vi har desværre købt den her på Færøerne, men den kostede also ikke mere end 400 kr  

så det kan godt lade sig gøre at finde en lampe man falder totalt for uden at betale hele verden 

Ih hvor er den fin i jeres stue 

Sjovt nok så tror jeg ikke jeg ville kunne lide den hvis jeg bare så den i en butik, men når jeg ser den i jeres stue så ser det faktisk rigtig fedt ud 

Det synes jeg faktisk generelt er et problem med lamper; ofte skal de ses i den rette sammenhæng før man kan se om det ser pænt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.