Dumme telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

ano14316

AnnaKJ skriver:

Jeg kan godt finde ud af at nulstille den - for det gjorde jeg jo med den første HTC Sensation som jeg fik i butikken, som viste sig at være BRUGT!, men den opførte sig efter nulstillingen på nøjagtig samme måde som den her gør nu! Og derfor tror jeg ikke det er et tilfælde.

Det er virkelig ubehageligt at gå hjemme og folk ikke kan komme i kontakt med en. Jeg har en handicappet datter med epilepsi og hendes situation kan vende på et spiltsekundt og så kan de ikke ringe mig op fra børnehaven 

Må jeg spørger lidt mere præcist hvad det er den gør?

Det er jo lidt en anden situation når du har fået en brugt telefon først med samme fejl.. så står du nok lidt bedre!..

det skal du virkelig sørger for at sige når du taler med dem.. og understreg at da du kontaktet butikken blev du ikke tilbudt en ny telefon, men fik "bare" at vide at du skulle nulstille den!

For det er satme dårlig service!

Og nu står det der med deres "nye" telefon, som sjovt nok har samme fejl..

Så kan det være det hjælper..

Og hvis du efter at have henvendt dig til kundeservice og butikken stadig ikke kommer nogen vegne, så skriv en klage og send til dem. skriftlige klager kommer ofte højere op i systemet end de mundtlige..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

AnnaK89

Honey<3 skriver:

Omg, du sdder da vel ikke for fortæller at den telefon du har købt i troen om en ny telefon, så faktisk er en brugt telefon???

Hvis det er tilfældet, så burde man vel et eller andet sted kunne lægge sag an mod dem, for "fusk" ??

SÅ snart du kan, så kom væk fra 3, det er det værste selskab ever og der er altiiiiiid problemer med netværket!! :/

Jo den første HTC Sensation som jeg købte den 1. oktober var brugt! Der var over 100 numre på personer som jeg ikke kender, plus beskeder og billeder - Personen jeg snakkede med sagde, at jeg bare skulle nulstille den, men selv efter nulstillingen opførte den sig mærkeligt. Gik i butikken og fik den så byttet til en ny, men den opføre sig lige sådan nu.

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

ano14316 skriver:

Må jeg spørger lidt mere præcist hvad det er den gør?

Det er jo lidt en anden situation når du har fået en brugt telefon først med samme fejl.. så står du nok lidt bedre!..

det skal du virkelig sørger for at sige når du taler med dem.. og understreg at da du kontaktet butikken blev du ikke tilbudt en ny telefon, men fik "bare" at vide at du skulle nulstille den!

For det er satme dårlig service!

Og nu står det der med deres "nye" telefon, som sjovt nok har samme fejl..

Så kan det være det hjælper..

Og hvis du efter at have henvendt dig til kundeservice og butikken stadig ikke kommer nogen vegne, så skriv en klage og send til dem. skriftlige klager kommer ofte højere op i systemet end de mundtlige..  

Den åbner ting, lukker ting, også uden jeg gør noget - er jeg f.eks ved at skrive en besked, så kan den finde på at lukke det hele - nogen gange slukker telefonen helt og starter igen 

Den der ring man skal køre op på skermen for at komme ind til menuen, den skal jeg nogle gange trække 5-6 gange i før den kører op

Jeg vil helt sikkert skrive en klage og sikkert også kontakte forbrugerombudsmanden, hvis ikke de tager hånd om sagen - for jeg synes virkelig ikke det er rimeligt

Anmeld

15. november 2011

IngenKoPåIsen

Søde, søde AK.. Jeg tror du skal blive lidt bedre til at gå amok! Det er dig der er forbrugeren, du har en masse rettigheder- og allerede det faktum at du fik en brugt telefon i hånden- burde have givet dig penge i hånden! Spil på deres samvittighed- sørg for at fortælle dem hvordan hendes situation er, og at du derfor ikke kan have en mobil, der kun virker halvdelen af tiden!!!! Hvis det er noget du skal have hjælp til, skal jeg gladeligt hjælpe dig!!! Knus..

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

Søde, søde AK.. Jeg tror du skal blive lidt bedre til at gå amok! Det er dig der er forbrugeren, du har en masse rettigheder- og allerede det faktum at du fik en brugt telefon i hånden- burde have givet dig penge i hånden! Spil på deres samvittighed- sørg for at fortælle dem hvordan hendes situation er, og at du derfor ikke kan have en mobil, der kun virker halvdelen af tiden!!!! Hvis det er noget du skal have hjælp til, skal jeg gladeligt hjælpe dig!!! Knus..

Hehe søde - kan du så ikke gå amok for mig?

Anmeld

15. november 2011

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Hehe søde - kan du så ikke gå amok for mig?

skal jeg nok gøre! 

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

skal jeg nok gøre! 

Perfekt
De skal bare tage telefonen tilbage og opsige min kontrakt

Anmeld

15. november 2011

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Perfekt
De skal bare tage telefonen tilbage og opsige min kontrakt

Skal vi komme forbi i morgen evt.?

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

Skal vi komme forbi i morgen evt.?

Kan jeg ikke kigge ned? Vi er jo hos svigerforældrene i sindal.

Anmeld

15. november 2011

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Kan jeg ikke kigge ned? Vi er jo hos svigerforældrene i sindal.

Jo det kan du tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.