AnnaKJ skriver:
Jeg kan godt finde ud af at nulstille den - for det gjorde jeg jo med den første HTC Sensation som jeg fik i butikken, som viste sig at være BRUGT!, men den opførte sig efter nulstillingen på nøjagtig samme måde som den her gør nu! Og derfor tror jeg ikke det er et tilfælde.
Det er virkelig ubehageligt at gå hjemme og folk ikke kan komme i kontakt med en. Jeg har en handicappet datter med epilepsi og hendes situation kan vende på et spiltsekundt og så kan de ikke ringe mig op fra børnehaven 
Må jeg spørger lidt mere præcist hvad det er den gør?
Det er jo lidt en anden situation når du har fået en brugt telefon først med samme fejl.. så står du nok lidt bedre!..
det skal du virkelig sørger for at sige når du taler med dem.. og understreg at da du kontaktet butikken blev du ikke tilbudt en ny telefon, men fik "bare" at vide at du skulle nulstille den!
For det er satme dårlig service!
Og nu står det der med deres "nye" telefon, som sjovt nok har samme fejl..
Så kan det være det hjælper..
Og hvis du efter at have henvendt dig til kundeservice og butikken stadig ikke kommer nogen vegne, så skriv en klage og send til dem. skriftlige klager kommer ofte højere op i systemet end de mundtlige..
Anmeld