Dumme telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. november 2011

AnnaK89

Kære baby brugere

Ja - så har jeg endnu et problem, som længe har irriteret mig.

Jeg købte for 1½ måned siden en HTC Sensation - og siden har det ikke været andet end problemer

Vi bor inde midt i Hjørring, hvor der burde være signal, men der er bare slet intet  Kan ikke engang gå på nettet derhjemme. Nu har vi bor hos mine svigerforældre i over en uge og nu begynder signalet at forsvinde der også - sådan fra tid til anden. Nogle gange hjælper det at slukke telefonen, andre gange er det umuligt

Den lukker ting ned og gør egentlig rigtig tit som det passer sig 

Nu overvejer jeg at ringe ind til 3 og få en snak med dem. Jeg nægter simpelthen at sende den ind, for den er jo som sagt "helt ny". 

Tror I jeg kan få dem til, at tage telefonen tilbage og forsige min kontrakt, så jeg selv købe en ny telefon, med et nyt abonnement, selvfølgelig hos dem, såfrem de lover at der ikke er problemer på en anden telefon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Jonatansmor

AnnaKJ skriver:

Kære baby brugere

Ja - så har jeg endnu et problem, som længe har irriteret mig.

Jeg købte for 1½ måned siden en HTC Sensation - og siden har det ikke været andet end problemer

Vi bor inde midt i Hjørring, hvor der burde være signal, men der er bare slet intet  Kan ikke engang gå på nettet derhjemme. Nu har vi bor hos mine svigerforældre i over en uge og nu begynder signalet at forsvinde der også - sådan fra tid til anden. Nogle gange hjælper det at slukke telefonen, andre gange er det umuligt

Den lukker ting ned og gør egentlig rigtig tit som det passer sig 

Nu overvejer jeg at ringe ind til 3 og få en snak med dem. Jeg nægter simpelthen at sende den ind, for den er jo som sagt "helt ny". 

Tror I jeg kan få dem til, at tage telefonen tilbage og forsige min kontrakt, så jeg selv købe en ny telefon, med et nyt abonnement, selvfølgelig hos dem, såfrem de lover at der ikke er problemer på en anden telefon?

Jeg købte også en HTC Sensation hos 3. Havde den i 2 måneder hvor den begyndte på et selvstændigt liv uden indflydelse på mig. Efter massivt bøvl fra 3, sendte jeg den ind, fik den tilbage med dommen: Den har fået vand.

Nix, sagde jeg. Det VED jeg den ikke har. "Tager du aldrig din telefon med i bad" lød spørgsmålet, forklædt som et svar. Måtte fortælle hende at den slags forhold har jeg slet ikke til min telefon.

Resultatet blev at jeg opsagde mit abbonnement hos 3, flyttede til Telmore, sparer 50% på vores telefonregninger og har fået en spritny Iphone (der virker, uselvstændigt og ventende på mit mindste vink &nbsp

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror desværre ikke at du kan det som du vil, men det er da bedre at få den sendt ind så den måske kan blive i orden?

Min mor havde problemer med sin telefon og det endte med at hun faktisk fik en helt ny telefon og den var også et nummer bedre end den anden hun havde.

Anmeld

15. november 2011

Darling<3

Der kan sagtens være problemer på en ny telefon, jeg har selv været igennem en masse byt, da dem jeg fik var helt fucked:/ Du skal gå op/ind med den og forklare præcis hvad det er den gør, sig at du nægter at skulle betale for noget som ikke virket efter hensigten - få gerne lidt af deres medlidenhed - så skulle du kunne lave en ny deal med dem

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Jonatansmor skriver:

Jeg købte også en HTC Sensation hos 3. Havde den i 2 måneder hvor den begyndte på et selvstændigt liv uden indflydelse på mig. Efter massivt bøvl fra 3, sendte jeg den ind, fik den tilbage med dommen: Den har fået vand.

Nix, sagde jeg. Det VED jeg den ikke har. "Tager du aldrig din telefon med i bad" lød spørgsmålet, forklædt som et svar. Måtte fortælle hende at den slags forhold har jeg slet ikke til min telefon.

Resultatet blev at jeg opsagde mit abbonnement hos 3, flyttede til Telmore, sparer 50% på vores telefonregninger og har fået en spritny Iphone (der virker, uselvstændigt og ventende på mit mindste vink &nbsp

Kunne du godt få lov, at opsige dit abonnement hos 3 efter 2 mdr?

Eller var der en masse bøvl med dem? Det er nemlig sådan, at jeg gerne vil have opsagt den kontrakt, som jeg stadig er bundet til i 4½ mdr.

Anmeld

15. november 2011

Jonatansmor

AnnaKJ skriver:

Kunne du godt få lov, at opsige dit abonnement hos 3 efter 2 mdr?

Eller var der en masse bøvl med dem? Det er nemlig sådan, at jeg gerne vil have opsagt den kontrakt, som jeg stadig er bundet til i 4½ mdr.

Njae - jeg havde jo været kunde hos dem i 6 mdr før det. Ikke at det var noget de var specielt samarbejdsvillige til, fik jeg opsagt min forpligtigelse ved at true (giftigt) med forbrugerombudsmanden der måtte undre sig over at det resultat de fandt frem til, allerede var forudsagt af den medarbejder jeg indleverede min telefon til. Samt det faktum at min forrige telefon var bnlevet solgt og brugt en gang før, men som jeg købte som ny.

Kunne fortælle i dagevis om 3 og deres totale mangel på godt købmandsskab

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Jonatansmor skriver:

Njae - jeg havde jo været kunde hos dem i 6 mdr før det. Ikke at det var noget de var specielt samarbejdsvillige til, fik jeg opsagt min forpligtigelse ved at true (giftigt) med forbrugerombudsmanden der måtte undre sig over at det resultat de fandt frem til, allerede var forudsagt af den medarbejder jeg indleverede min telefon til. Samt det faktum at min forrige telefon var bnlevet solgt og brugt en gang før, men som jeg købte som ny.

Kunne fortælle i dagevis om 3 og deres totale mangel på godt købmandsskab

Jeg har også haft 3 længe - men det er jo fordi, at da jeg købte den nye mobil (som var min fødselsdagsgave fra manden ), måtte jeg ikke beholde mit gamle abonnement, da det var for billigt til den telefon. Så måtte få et nyt som var 3 gange så dyrt. 

Vil bare gerne have en telefon jeg kan bruge uden problemer - det er så frustrerende, at når jeg er hjemme, så kan ingen komme i kontakt med mig - heller ikke min datters børnehave og hun er jo handicappet med epilepsi, så det er frygteligt at gå hjemme og håbe at intet sker.

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Jeg tror desværre ikke at du kan det som du vil, men det er da bedre at få den sendt ind så den måske kan blive i orden?

Min mor havde problemer med sin telefon og det endte med at hun faktisk fik en helt ny telefon og den var også et nummer bedre end den anden hun havde.

Jamen den er jo helt ny?? 

Den har aldrig fået hver slag eller vand - den reagere ikke altid når jeg trykker på skermen. 

Jeg gider virkelig ikke døje med, at sende den ind, for har så dårlige erfaringer med at de så bare at værre når jeg får dem igen 

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

AnnaKJ skriver:

Jamen den er jo helt ny?? 

Den har aldrig fået hver slag eller vand - den reagere ikke altid når jeg trykker på skermen. 

Jeg gider virkelig ikke døje med, at sende den ind, for har så dårlige erfaringer med at de så bare at værre når jeg får dem igen 

Tja, det kan jo være der er en fejl i selve telefonen og derfor må du jo nødt til at sende den ind  Men kan godt forstå at hvis du har erfaring med at de er endnu værre når du får dem tilbage igen at du ikke rigtigt gider bøvle med det.

Men du kan jo ringe til dem og spørge af

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Der kan sagtens være problemer på en ny telefon, jeg har selv været igennem en masse byt, da dem jeg fik var helt fucked:/ Du skal gå op/ind med den og forklare præcis hvad det er den gør, sig at du nægter at skulle betale for noget som ikke virket efter hensigten - få gerne lidt af deres medlidenhed - så skulle du kunne lave en ny deal med dem

Får deres medlidenhed, hvordan? 

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige? 

Det er bare pisse trælst at jeg igen skal døje - købe egentlig en HTC sensation før den jeg har nu, men fandt ud af da jeg kom hjem, at den havde været brugt før 

Ringede så derind og hende jeg snakkede med sagde bare, at jeg skulle gendanne den (nulstille den) og så ville den være som ny, men der var præcis de samme problemer på, som der er på den jeg har nu? Jeg gik jo selvfølgelig i butikken og byttede til den jeg har nu, men det har jo givet det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.