Dumme telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Tja, det kan jo være der er en fejl i selve telefonen og derfor må du jo nødt til at sende den ind  Men kan godt forstå at hvis du har erfaring med at de er endnu værre når du får dem tilbage igen at du ikke rigtigt gider bøvle med det.

Men du kan jo ringe til dem og spørge af

Men hvis du kigger på det tilfælde jeg har skrevet lige nedenunder dit svar, hvor det er 2 telefoner med det samme - tror du så virkelig det er et tilfælde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

ano14316

AnnaKJ skriver:

Kære baby brugere

Ja - så har jeg endnu et problem, som længe har irriteret mig.

Jeg købte for 1½ måned siden en HTC Sensation - og siden har det ikke været andet end problemer

Vi bor inde midt i Hjørring, hvor der burde være signal, men der er bare slet intet  Kan ikke engang gå på nettet derhjemme. Nu har vi bor hos mine svigerforældre i over en uge og nu begynder signalet at forsvinde der også - sådan fra tid til anden. Nogle gange hjælper det at slukke telefonen, andre gange er det umuligt

Den lukker ting ned og gør egentlig rigtig tit som det passer sig 

Nu overvejer jeg at ringe ind til 3 og få en snak med dem. Jeg nægter simpelthen at sende den ind, for den er jo som sagt "helt ny". 

Tror I jeg kan få dem til, at tage telefonen tilbage og forsige min kontrakt, så jeg selv købe en ny telefon, med et nyt abonnement, selvfølgelig hos dem, såfrem de lover at der ikke er problemer på en anden telefon?

Nu arbejder jeg selv i brancen og hvis du kom til mig ville jeg sende din telefon til reperation, for efter 1,5 måned er telefonen ikke ny længere.

Hvis du ville have forlangt en ny telefon så skulle du have henvendt dig inden for den første uge.

Jeg ville nok også sige at nogen af de problemer du oplevet kan skyldes noget du har installeret på telefonen, så hvis du gerne vil undgå at undværer den, så kunne vi prøve at nulstille den og se om det hjælper - Jeg vil meget gerne forklarer dig hvordan hvis du er interesseret.

vedr signalet. det kan jo være flere ting. det kan jo også være 3's dækning der ikke dækker der, har du testet med dit simkort i en anden telefon? 3 slår sig jo op på den bedste 3g dækning, og det er også rigtigt tilgengæld er det det selvskab der dækker færrest % af landet.

Jeg tror ikke at du får dem til at opsige sin kontrakt og tage telefonen tilbage..

Anmeld

15. november 2011

ano14316

Nåhh ja. har i øvrigt selv en sensation..

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

AnnaKJ skriver:

Men hvis du kigger på det tilfælde jeg har skrevet lige nedenunder dit svar, hvor det er 2 telefoner med det samme - tror du så virkelig det er et tilfælde?

Nej, men så må du jo gå ned til dem i butikken  Jeg siger såmen bare, at jeg tror ikke man kan. Men jeg kan jo ikke vide det

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Nu arbejder jeg selv i brancen og hvis du kom til mig ville jeg sende din telefon til reperation, for efter 1,5 måned er telefonen ikke ny længere.

Hvis du ville have forlangt en ny telefon så skulle du have henvendt dig inden for den første uge.

Jeg ville nok også sige at nogen af de problemer du oplevet kan skyldes noget du har installeret på telefonen, så hvis du gerne vil undgå at undværer den, så kunne vi prøve at nulstille den og se om det hjælper - Jeg vil meget gerne forklarer dig hvordan hvis du er interesseret.

vedr signalet. det kan jo være flere ting. det kan jo også være 3's dækning der ikke dækker der, har du testet med dit simkort i en anden telefon? 3 slår sig jo op på den bedste 3g dækning, og det er også rigtigt tilgengæld er det det selvskab der dækker færrest % af landet.

Jeg tror ikke at du får dem til at opsige sin kontrakt og tage telefonen tilbage..

Jeg har jo intet installeret der på 

Intet er hentet, ikke engang musik eller et spil. 

Og i øvrigt - så har jeg også sagt, at jeg ikke vil forlange en ny telefon. Jeg vil bare gerne have dem til, at tage telefonen tilbage, opsige kontrakten, så jeg kan få lov til at KØBE en ny telefon med et nyt abonnement - på en telefon, som jeg ved at der ingen problemer er med.

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

ano14316 skriver:

Nåhh ja. har i øvrigt selv en sensation..

Det kan godt ske - men nu har jeg oplevet 2 telefoner med nøjagtige samme selvstændige mannere, så jeg tror ikke rigtig på at det er et tilfælde! 

Anmeld

15. november 2011

ano14316

AnnaKJ skriver:

Jeg har jo intet installeret der på 

Intet er hentet, ikke engang musik eller et spil. 

Og i øvrigt - så har jeg også sagt, at jeg ikke vil forlange en ny telefon. Jeg vil bare gerne have dem til, at tage telefonen tilbage, opsige kontrakten, så jeg kan få lov til at KØBE en ny telefon med et nyt abonnement - på en telefon, som jeg ved at der ingen problemer er med.

Okay..

Jeg ville stadig prøve at nulstille den, for som sagt tror jeg ikke du får dem til at tage den retur og annullere kontrakten.. Men jeg kan jo ikke sige det med 100 % sikkerhed, og det er ikk 3 jeg selv er i..

Men som sagt vil jeg gerne hjælpe dig med at nulstille den.. man kan sige i bedste fald bliver det bedre.. i værste fald er det det samme..

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

Okay..

Jeg ville stadig prøve at nulstille den, for som sagt tror jeg ikke du får dem til at tage den retur og annullere kontrakten.. Men jeg kan jo ikke sige det med 100 % sikkerhed, og det er ikk 3 jeg selv er i..

Men som sagt vil jeg gerne hjælpe dig med at nulstille den.. man kan sige i bedste fald bliver det bedre.. i værste fald er det det samme..

Jeg kan godt finde ud af at nulstille den - for det gjorde jeg jo med den første HTC Sensation som jeg fik i butikken, som viste sig at være BRUGT!, men den opførte sig efter nulstillingen på nøjagtig samme måde som den her gør nu! Og derfor tror jeg ikke det er et tilfælde.

Det er virkelig ubehageligt at gå hjemme og folk ikke kan komme i kontakt med en. Jeg har en handicappet datter med epilepsi og hendes situation kan vende på et spiltsekundt og så kan de ikke ringe mig op fra børnehaven 

Anmeld

15. november 2011

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Får deres medlidenhed, hvordan? 

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige? 

Det er bare pisse trælst at jeg igen skal døje - købe egentlig en HTC sensation før den jeg har nu, men fandt ud af da jeg kom hjem, at den havde været brugt før 

Ringede så derind og hende jeg snakkede med sagde bare, at jeg skulle gendanne den (nulstille den) og så ville den være som ny, men der var præcis de samme problemer på, som der er på den jeg har nu? Jeg gik jo selvfølgelig i butikken og byttede til den jeg har nu, men det har jo givet det samme

Omg, du sdder da vel ikke for fortæller at den telefon du har købt i troen om en ny telefon, så faktisk er en brugt telefon???

Hvis det er tilfældet, så burde man vel et eller andet sted kunne lægge sag an mod dem, for "fusk" ??

SÅ snart du kan, så kom væk fra 3, det er det værste selskab ever og der er altiiiiiid problemer med netværket!! :/

Anmeld

15. november 2011

Darling<3

ano14316 skriver:

Ej, det hedder 2-3 uger hos 3, men kan du vise præcis hvad den gør forkert så er der chancer for at de vil tage den tilbage ...

Har selv stået hvor TS står nu !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.