AnnaKJ skriver:
Kære baby brugere 
Ja - så har jeg endnu et problem, som længe har irriteret mig.
Jeg købte for 1½ måned siden en HTC Sensation - og siden har det ikke været andet end problemer 
Vi bor inde midt i Hjørring, hvor der burde være signal, men der er bare slet intet
Kan ikke engang gå på nettet derhjemme. Nu har vi bor hos mine svigerforældre i over en uge og nu begynder signalet at forsvinde der også - sådan fra tid til anden. Nogle gange hjælper det at slukke telefonen, andre gange er det umuligt 
Den lukker ting ned og gør egentlig rigtig tit som det passer sig 
Nu overvejer jeg at ringe ind til 3 og få en snak med dem. Jeg nægter simpelthen at sende den ind, for den er jo som sagt "helt ny".
Tror I jeg kan få dem til, at tage telefonen tilbage og forsige min kontrakt, så jeg selv købe en ny telefon, med et nyt abonnement, selvfølgelig hos dem, såfrem de lover at der ikke er problemer på en anden telefon?
Nu arbejder jeg selv i brancen og hvis du kom til mig ville jeg sende din telefon til reperation, for efter 1,5 måned er telefonen ikke ny længere.
Hvis du ville have forlangt en ny telefon så skulle du have henvendt dig inden for den første uge.
Jeg ville nok også sige at nogen af de problemer du oplevet kan skyldes noget du har installeret på telefonen, så hvis du gerne vil undgå at undværer den, så kunne vi prøve at nulstille den og se om det hjælper - Jeg vil meget gerne forklarer dig hvordan hvis du er interesseret.
vedr signalet. det kan jo være flere ting. det kan jo også være 3's dækning der ikke dækker der, har du testet med dit simkort i en anden telefon? 3 slår sig jo op på den bedste 3g dækning, og det er også rigtigt tilgengæld er det det selvskab der dækker færrest % af landet.
Jeg tror ikke at du får dem til at opsige sin kontrakt og tage telefonen tilbage..