Ammepude - Hvor meget brugte i den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Noahmor

OoLøjsoO skriver:

Amme pude, hvor meget brugte i den?

For er lidt usikker på om jeg skal købe en eller man bare skal lade vær, så ville lige hører jeres meninger piger?!

- Kan i hjælpe?

evt begrund hvorfor ?

Louise

Jeg brugte min selvom jeg endte med ikke at amme. Som andre skriver så har Noah brugt som støtte når han sad eller lå henover den. 

Du må købe min for 50 kr plus porto, hvis du vil have en lyseblå med Pingo. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nessie

Jeg brugte min ammepude meget, både da jeg ammede og gav flaske, synes den gav en god, stabil støtte og sank ikke sammen som puder og dyner gør

Anmeld

15. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Dem med kugler i er helt klar bedst. da den passer sig ind efter barnet krop.  Når jeg ammer sidende er det bedst for mig med en ammepude, da mine skuldre ellers bliver overbelastet og gør mega ondt

Anmeld

15. november 2011

maria_wlt

Bruger den altid... Selvfølgelig til når jeg ammer med også når jeg sidder og hygger i sofaen med Ipad'en 

Anmeld

15. november 2011

heisamig

Jeg ville absolut ikke undvære min!!

Anmeld

15. november 2011

Ciss

OoLøjsoO skriver:

Amme pude, hvor meget brugte i den?

For er lidt usikker på om jeg skal købe en eller man bare skal lade vær, så ville lige hører jeres meninger piger?!

- Kan i hjælpe?

evt begrund hvorfor ?

Louise

Jeg har aldrig haft en egentlig ammepude. Har nogengange været hos folk, som havde det, og da har jeg jo lånt den, og det var ganske behageligt. Som regel brugte jeg bare en lidt fast sofapude, når jeg var hjemme hos os selv. Det gik helt fint, men uanset om man har det ene eller det andet, er det vigtigt, at man tænker over, hvordan man sidder/ligger, så man ikke får ondt i ryg og nakke af at amme, for det kommer man til at gøre i rigtig mange timer pr døgn...

Anmeld

15. november 2011

Glad Giraf

Måske er det mig der ikk kan finde ud af det... men jeg har aldrig brugt min.. jeg ammer i sofaen og sætter bare benene op på bordet, så 'triller" min datter ikk væk fra mig...

Måske er den mere nødvendig når hun bliver større (hun er 4 uger), men jeg ved det ikk.. jeg synes hun kommer for højt op og aner ikk hvor jeg skal gore af mine arme når hun ligger på den... men som sagt er det måske bare mig der er dum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.