Ammepude - Hvor meget brugte i den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Fenja09

OoLøjsoO skriver:

Ja Tænkte osse på puder .

Ja har kigget lidt rundt omkring, syns fartisk det er lidt mange penge de vil have for en ammepude.. eller er det bare mig ?

Jeg synes i hvert fald at det er meget nemmere at bruge en dyne eller en hovedpude ( ammer stadig). Min ammepude er fra BabySam og jeg købte den på tilbud til 100 kr, normalpris er 200 kr. Så det var til at have råd til. De fåes selvfølgelig også til både 400 og 600 kr, og det skal man give hvis man ønsker et af de populære mærker. Min er helt neutral - stribet i hvid og naturfarvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Palaja

OoLøjsoO skriver:

Kugler? .. Uhh nu er jeg måske dum,!!

meeeen, findes der forskelige slags???

Nej du er da ikke dum  Man kan få ammepuder som er fyldt med sådan nogle små flamingokugler (krøyerkugler), som en sækkestol, og man kan få nogle som er faste... som en sofapude, ved ikke hvad der er i dem. Hør måske... Men den med kuglerne i kan "skifte" form - hvis du forstår, og det synes jeg var rigtigt træls. Men nogle synes måske det er helt fint. Men jeg ville vælge en fast

Anmeld

15. november 2011

OoLøjsoO

Palaja skriver:

Nej du er da ikke dum  Man kan få ammepuder som er fyldt med sådan nogle små flamingokugler (krøyerkugler), som en sækkestol, og man kan få nogle som er faste... som en sofapude, ved ikke hvad der er i dem. Hør måske... Men den med kuglerne i kan "skifte" form - hvis du forstår, og det synes jeg var rigtigt træls. Men nogle synes måske det er helt fint. Men jeg ville vælge en fast

Når okey på den måde!

jamen den erfaring må jeg tage med mig og tak for tippet og hjælpen

Anmeld

15. november 2011

OoLøjsoO

Fenja09 skriver:

Jeg synes i hvert fald at det er meget nemmere at bruge en dyne eller en hovedpude ( ammer stadig). Min ammepude er fra BabySam og jeg købte den på tilbud til 100 kr, normalpris er 200 kr. Så det var til at have råd til. De fåes selvfølgelig også til både 400 og 600 kr, og det skal man give hvis man ønsker et af de populære mærker. Min er helt neutral - stribet i hvid og naturfarvet.

Ja nemlig og når osse er hjemme eller ude er det osse nemere .. vel.

Ja okey 100 kr er os lige til at overskue

Meeeen ville aldrig give så mange penge for en ammepude!!!

Anmeld

15. november 2011

Palaja

OoLøjsoO skriver:

Når okey på den måde!

jamen den erfaring må jeg tage med mig og tak for tippet og hjælpen

Så lidt 

Anmeld

15. november 2011

Fenja09

OoLøjsoO skriver:

Ja nemlig og når osse er hjemme eller ude er det osse nemere .. vel.

Ja okey 100 kr er os lige til at overskue

Meeeen ville aldrig give så mange penge for en ammepude!!!

Jeg har aldrig brugt noget når vi har været ude - synes man vænner sig lynhurtig til at amme og gøre det på den måde man har det bedst med. Det kommer til at være så naturligt for en og så kan man stort set gøre det overalt også uden puder osv.

Pøj pøj med det

Anmeld

15. november 2011

PsychedeliC

Jeg købte aldrig nogle. Hvis jeg havde brug for noget støtte hvilket ikke var så tit så brugte jeg en pude

Anmeld

15. november 2011

Mumto3

Jeg har haft 3 forskellige ammepuder, en med kulger i og en der var  fast, og en med skaller. Den med kugler kunne jeg ikke lide! Den fungerede slet ikke!. Både den faste og den med skaller var god. 

Jeg har brugt min ammepude hver gang jeg ammede, men man kan sagtens bruge en anden løsning. Det er bare nemmere med en ammepude, istedet for at stamle puder oven på hinanden som så 'vælter'. Derudover har vi brugt ammepuden meget til at lægge baby på maven hen over. Så bliver de løftet lidt op, hovedet kommer fri af gulvet, de kan ligge og kigge ned på noget legetøj og de får styrket deres rygmuskler.

Anmeld

15. november 2011

Dorthe77

OoLøjsoO skriver:

Amme pude, hvor meget brugte i den?

For er lidt usikker på om jeg skal købe en eller man bare skal lade vær, så ville lige hører jeres meninger piger?!

- Kan i hjælpe?

evt begrund hvorfor ?

Louise

Jeg bruger min allerede nu. Og er kun 19+4. Men hold da op, hvor den aflaster smerterne i lænden, når man lægger med den mellem knæene :-)

Anmeld

15. november 2011

malo

Der er jo ret delte meninger om hvad der passer til ens behov, men jeg brugte min rigtig meget, og det var en af mine bedste køb. Jeg havde/har en fra Vivatex med speltskaller i, den er ret stor og rigtig fantastisk. Den havde en rigtig beroligende virkning på begge mine børn, lyden af skallerne og selvfølgelig også en mad- og hyggesituation. Så jeg ville helt klart anbefale dig at købe en ammepude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.