Ammepude - Hvor meget brugte i den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. november 2011

OoLøjsoO

Amme pude, hvor meget brugte i den?

For er lidt usikker på om jeg skal købe en eller man bare skal lade vær, så ville lige hører jeres meninger piger?!

- Kan i hjælpe?

evt begrund hvorfor ?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Frøken J.

OoLøjsoO skriver:

Amme pude, hvor meget brugte i den?

For er lidt usikker på om jeg skal købe en eller man bare skal lade vær, så ville lige hører jeres meninger piger?!

- Kan i hjælpe?

evt begrund hvorfor ?

Louise

Bruger den MEGET! Hver gang jeg ammer (pånær om natten, når jeg ammer liggende), men også når jeg sidder med hende, det er mere afslappende. Hun kan også sidde op af den i sofaen, eller ligge på maven over den og træne ryg/nakke. Jeg ville absolut ikke undvære min ammepude!

Anmeld

14. november 2011

Palaja

Jeg kunne bare slet ikke finde ud af at bruge min. Så jeg brugte den udelukkende til at lægge bagved nakken når jeg sad i sofaen, og har også brugt den til at støtte min datter hvis hun skulle "sidde" lidt op .  Det var sådan en med krøyer-kugler i, har hørt at det bedste er en som er fast, så måske jeg ville have brugt den mere hvis jeg havde haft sådan en. 

Men synes du skal købe en, det er jo svært at sige om du vil få glæde af den, men det finder man jo først ud af hen ad vejen.

Anmeld

14. november 2011

S.Maria

Jeg bruger min altid herhjemme når jeg ammer. Hvis det er fordi du ikke ved om du vil bruge så mange penge på en, hvis den ikke er nødvendig, kan du jo vente til januar udsalg, jeg købte min da den var på udsalg til 100kr (førpris 350). Og så kan du bare bruge sofapuder til at starte med, de kan også sagtens bruges, det gør jeg når jeg er ude hos andre.

Anmeld

14. november 2011

OoLøjsoO

Frøken J. skriver:

Bruger den MEGET! Hver gang jeg ammer (pånær om natten, når jeg ammer liggende), men også når jeg sidder med hende, det er mere afslappende. Hun kan også sidde op af den i sofaen, eller ligge på maven over den og træne ryg/nakke. Jeg ville absolut ikke undvære min ammepude!

Ja kan jeg godt se!, man kan få brug for + den hjælper med at holde barnet, når man ammer.. så det bliver en god oplevelese?

Anmeld

14. november 2011

Fenja09

Jeg har brugt min en enkelt gang og det var på patienthotellet ellers så bruger jeg min dyne og alm. puder. Som regel sidder jeg i sofaen og ammer, så finder det slet ikke nødvendigt med en ammepude.

Måske du skal starte med at købe en billig og hvis du så kommer til at bruge den meget kan du købe en dyrere ( der skulle være forskel på kuglerne). Min er heldigvis i den billige ende, så har ikke spildt en masse penge på den 

Anmeld

14. november 2011

OoLøjsoO

Palaja skriver:

Jeg kunne bare slet ikke finde ud af at bruge min. Så jeg brugte den udelukkende til at lægge bagved nakken når jeg sad i sofaen, og har også brugt den til at støtte min datter hvis hun skulle "sidde" lidt op .  Det var sådan en med krøyer-kugler i, har hørt at det bedste er en som er fast, så måske jeg ville have brugt den mere hvis jeg havde haft sådan en. 

Men synes du skal købe en, det er jo svært at sige om du vil få glæde af den, men det finder man jo først ud af hen ad vejen.

Kugler? .. Uhh nu er jeg måske dum,!!

meeeen, findes der forskelige slags???

Anmeld

14. november 2011

OoLøjsoO

S.Maria skriver:

Jeg bruger min altid herhjemme når jeg ammer. Hvis det er fordi du ikke ved om du vil bruge så mange penge på en, hvis den ikke er nødvendig, kan du jo vente til januar udsalg, jeg købte min da den var på udsalg til 100kr (førpris 350). Og så kan du bare bruge sofapuder til at starte med, de kan også sagtens bruges, det gør jeg når jeg er ude hos andre.

Nemlig !

Var nemlig osse min tanke at bruge en masse puder, skal osse siges at jeg har termin her den 26 dec.

Men tak for tippet, smadder god ide, kan jeg jo nøjs med puder end til da

så det er snart jeg skal være Mor! ..

Anmeld

14. november 2011

OoLøjsoO

Fenja09 skriver:

Jeg har brugt min en enkelt gang og det var på patienthotellet ellers så bruger jeg min dyne og alm. puder. Som regel sidder jeg i sofaen og ammer, så finder det slet ikke nødvendigt med en ammepude.

Måske du skal starte med at købe en billig og hvis du så kommer til at bruge den meget kan du købe en dyrere ( der skulle være forskel på kuglerne). Min er heldigvis i den billige ende, så har ikke spildt en masse penge på den 

Ja Tænkte osse på puder .

Ja har kigget lidt rundt omkring, syns fartisk det er lidt mange penge de vil have for en ammepude.. eller er det bare mig ?

Anmeld

15. november 2011

TaAsJu

Selv om Anna-Sophie blev flaske barn brugte jeg min meget.. Men hun var også en stor pige Men ellers som er den brugt som støtte til hende til og ligge på og til og ligge på maven på. Vi pakkede den først væk da hun var 1 år. hun var begyndt og bruge den til og putte på i sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.