Jeg har dummet mig, men fortryder ikke rigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det er måske også forkert formuleret. Jeg tænker bare, at vores forhold har været meget turbulent den sidste tid og vi har flere gange været ved at gå fra hinanden. Jeg har altid tænkt at det ville være værst for mig, fordi jeg ville blive den enlige mor.

Gennem denne oplevelse har jeg fået bekræftet, at jeg nok skal klare mig, men samtidig har jeg også bare fået øjnene op for det jeg har derhjemme og nu har jeg slet ikke lyst til at skulle være single!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

nathja

Anonym skriver:

Tak for et godt indlæg. Det er præcis sådan jeg har det! Min kæreste elsker mig for den jeg er, men på trods af mange rosende ord, er det nogengange bare vigtigt, at andre mener det samme

selv tak.. kender selv til problemet, selvom jeg er gift og har børn og min mand kommer med komplimenter hele tiden er det bare ikke helt det samme som hvis en fremmed kommer op til en og siger det samme.. det handler bare om at bruge det rigtigt.. kender mange fyre der synes det er bedre med en kvinde med former, for som de siger så er de ikke bange for at vi knækker..

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

selv tak.. kender selv til problemet, selvom jeg er gift og har børn og min mand kommer med komplimenter hele tiden er det bare ikke helt det samme som hvis en fremmed kommer op til en og siger det samme.. det handler bare om at bruge det rigtigt.. kender mange fyre der synes det er bedre med en kvinde med former, for som de siger så er de ikke bange for at vi knækker..

Jamen præcis. Det handler også om, at jo yngre man er, jo sværere er det at finde en som elsker én uanset former.

Nu hvor jeg er blevet ældre og har fået barn, så er det jo selvskrevet nogle andre mænd, som interesserer mig og omvendt.

Jeg tror mænd hviler mere i sig selv og godt tør sige, at de fx tænder på buttede kvinde, jo ældre manden er!

Anmeld

15. november 2011

nathja

Anonym skriver:

Jamen præcis. Det handler også om, at jo yngre man er, jo sværere er det at finde en som elsker én uanset former.

Nu hvor jeg er blevet ældre og har fået barn, så er det jo selvskrevet nogle andre mænd, som interesserer mig og omvendt.

Jeg tror mænd hviler mere i sig selv og godt tør sige, at de fx tænder på buttede kvinde, jo ældre manden er!

tror også det har noget at gøre med at mænd ikke behøver at havde følelser i et sexakt på samme måde som de fleste kvinder, så de ser tingene på en anden måde.. 

Anmeld

15. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Jeg er en stor pige på ca 100 kg. Jeg har egentlig aldrig haft svært ved at score, på trods af min vægt, men jeg har været i fast forhold de sidste 8 år, så jeg har selvfølgelig ikke været på scoretogt meget længe!

I lørdags var jeg så til julefrokost med mit gamle arbejde og bliver temmelig hurtigt godt fuld af snaps, Øl og rødvin. Jeg taler lidt med en kollega, som gerne vil tale sex. Jeg er temmelig frisindet på det område, så jeg taler bare med. Pludselig fortæller han mig, at han tænder på kvinder med former og at han synes jeg er ret sød. Han er overhovedet ikke min type, så jeg skynder mig væk fra ham og finder så en anden at tale med. Vi snakker lidt om den førstes nærgående metoder, hvorefter også han fortæller at han faktisk også synes kvinder med former er meget sexede nok om det, tænker jeg!

Nu er jeg efterhånden så fuld at jeg tænker på at finde hjemad! Jeg går ud for at tage sko på, men vælger istedet at ligge mig ind i værtens seng. Jeg lukker øjnene og blunder måske lidt. Sidstnævnte fyr kommer så ind og begynder at holde om mig og tage på mine bryster. Jeg siger lidt fra, men mener det faktisk ikke rigtigt. Efter lidt tid går han, men inden han går siger han, at han ikke er færdig med mig jeg er faktisk ret liderlig på det tidspunkt, men kommer til fornuft og cykler hjem!

Jeg ved at jeg har gjort noget forkert, men jeg fortryder det ikke rigtigt jeg kom hjem og kæresten og jeg havde det bedste sex længe (det sker virkelig virkelig sjældent, fordi jeg aldrig gider)

Hvorfor er jeg sådan? Har det faktisk skidt med at jeg føler som jeg gør!

Okay - sådan hånden på hjertet, måske vi ikke alle går så langt som kæl og nus på seng, men vi samler alle appetit ude og spiser hjemme...

Der er f.eks den her gut der træner i det center jeg bor overfor - havde kæresten ikke været kæreste havde han altså fået en go' omgang - av for satan.....

Tror ikke på vi skal pege fingre, er du istand til at glemme ham er der vel ingen grund til at skulle have dårlig samvittihed eller fortælle ham der - det er vel først når den ret ligegyldige flirt går over i noget gentagne møde-pjat eller du konsekvent ikke kan få ham ud af tankerne, den er gal?

Her kunne jeg aldrig finde på at bytte kæresten, uanset hvor stram og muskuløs du så end ser ud. Vi herhjemme har fundet en forståelse for hinanden, jeg er så vant til ham at jeg kan forudsige hans reaktion allerede inden han er kommet med den. Dén tryghed vil jeg ikke bytte for noget i Verden.

Og - sådan helt seriøst - ville jeg ikke ane hvad jeg skulle sige til min dreng når han spurgte hvorfor mor og far ikke boede sammen ... "Jamen, skattebasse, det er fordi mor blev fristet overevne skal du se - og lad så lige det slik ligge til på lørdag!" ?!?!?!

Anmeld

15. november 2011

Peanut

Synes det lyder som om du har fået et selvtillids-kick 

Og selvom det var forkert han tog på dig, har du jo fået det spark bag i, at du var attraktiv 

Anmeld

15. november 2011

mn

Anonym skriver:

Jeg har nok altid været sådan! Jeg blev kåret til klassens blotter i gymnasiet og jeg har altid haft en temmelig flirtede natur. Min kæreste ved det godt og han stoler meget på mig.

Jeg tror at jeg er typen, som får et bedre forhold, når jeg ved at jeg er sammen med min mand, fordi jeg har valgt ham og ikke blot fordi der ikke er andre til mig - gir det mening?

Ja det giver fint mening. Men så undre det mig lidt hvorfor du overhovdet tænker over det du har gjort nu? Hvis det er naturligt og kæresten ved det, så op med humøret og lad vær med at tænke på det

Anmeld

15. november 2011

LilyMarleen

Jonatansmor skriver:

Okay - sådan hånden på hjertet, måske vi ikke alle går så langt som kæl og nus på seng, men vi samler alle appetit ude og spiser hjemme...

Der er f.eks den her gut der træner i det center jeg bor overfor - havde kæresten ikke været kæreste havde han altså fået en go' omgang - av for satan.....

Tror ikke på vi skal pege fingre, er du istand til at glemme ham er der vel ingen grund til at skulle have dårlig samvittihed eller fortælle ham der - det er vel først når den ret ligegyldige flirt går over i noget gentagne møde-pjat eller du konsekvent ikke kan få ham ud af tankerne, den er gal?

Her kunne jeg aldrig finde på at bytte kæresten, uanset hvor stram og muskuløs du så end ser ud. Vi herhjemme har fundet en forståelse for hinanden, jeg er så vant til ham at jeg kan forudsige hans reaktion allerede inden han er kommet med den. Dén tryghed vil jeg ikke bytte for noget i Verden.

Og - sådan helt seriøst - ville jeg ikke ane hvad jeg skulle sige til min dreng når han spurgte hvorfor mor og far ikke boede sammen ... "Jamen, skattebasse, det er fordi mor blev fristet overevne skal du se - og lad så lige det slik ligge til på lørdag!" ?!?!?!

Hhaha hvor er du go' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.