Jeg har dummet mig, men fortryder ikke rigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

mn

Anonym skriver:

Jeg er en stor pige på ca 100 kg. Jeg har egentlig aldrig haft svært ved at score, på trods af min vægt, men jeg har været i fast forhold de sidste 8 år, så jeg har selvfølgelig ikke været på scoretogt meget længe!

I lørdags var jeg så til julefrokost med mit gamle arbejde og bliver temmelig hurtigt godt fuld af snaps, Øl og rødvin. Jeg taler lidt med en kollega, som gerne vil tale sex. Jeg er temmelig frisindet på det område, så jeg taler bare med. Pludselig fortæller han mig, at han tænder på kvinder med former og at han synes jeg er ret sød. Han er overhovedet ikke min type, så jeg skynder mig væk fra ham og finder så en anden at tale med. Vi snakker lidt om den førstes nærgående metoder, hvorefter også han fortæller at han faktisk også synes kvinder med former er meget sexede nok om det, tænker jeg!

Nu er jeg efterhånden så fuld at jeg tænker på at finde hjemad! Jeg går ud for at tage sko på, men vælger istedet at ligge mig ind i værtens seng. Jeg lukker øjnene og blunder måske lidt. Sidstnævnte fyr kommer så ind og begynder at holde om mig og tage på mine bryster. Jeg siger lidt fra, men mener det faktisk ikke rigtigt. Efter lidt tid går han, men inden han går siger han, at han ikke er færdig med mig jeg er faktisk ret liderlig på det tidspunkt, men kommer til fornuft og cykler hjem!

Jeg ved at jeg har gjort noget forkert, men jeg fortryder det ikke rigtigt jeg kom hjem og kæresten og jeg havde det bedste sex længe (det sker virkelig virkelig sjældent, fordi jeg aldrig gider)

Hvorfor er jeg sådan? Har det faktisk skidt med at jeg føler som jeg gør!

Jeg sidder og tænker om du altid godt har kunne lide at få den form for opmærksomhed eller om det bare er en engangsforstilling? for hvis du er en der flirter meget og din kæreste hele tiden at vidst det, så synes jeg ikke rigtig der er et problem, for så har du ikke skjult noget for ham. Men hvis det er første gang, synes jeg du skal genoverveje jeres forhold og tage en snak med ham om i kan gøre noget bedre, hvis du gerne vil være sammen med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Isabeau

Altså jeg syns' jo oz, det er forkert, når nu du har kæreste. Ser det lidt som utroskab...

MEN!? Jeg har selv været lige sådan. Været i byen og blive 'tændt' af andre og så tager hjem til kanon sex!! Manglede noget i mit sexliv, men vi fandt ud af det

Så det eneste 'skældud', jeg vil give dig er at man ikke må køre påvirket på cykel *løftet pegefinger*

Anmeld

15. november 2011

SS82

Frøken J. skriver:

Tænker det er dybt forkert, det du har gjort. Ville du bryde dig om, at din kæreste havde raget på en anden? Når det er sagt, så synes jeg du skal tage en snak med ham. Det lyder lidt som om, at du mangler noget i jeres forhold. Måske er der gået for meget hverdag i den? I må prøve at peppe det lidt op, så du ikke har behov for at være sammen med andre, for det er rimelig trist du ikke har det skidt med det

Helt enig

Anmeld

15. november 2011

JacobsMoar

Altså jeg syns' jo oz, det er forkert, når nu du har kæreste. Ser det lidt som utroskab...

MEN!? Jeg har selv været lige sådan. Været i byen og blive 'tændt' af andre og så tager hjem til kanon sex!! Manglede noget i mit sexliv, men vi fandt ud af det

Så det eneste 'skældud', jeg vil give dig er at man ikke må køre påvirket på cykel *løftet pegefinger*

Anmeld

15. november 2011

nathja

ja nu blander jeg mig altså lidt..

er selv en stor pige, det var jeg også inden jeg blev gravid, minmand har valgt mig alligevel, 2 graviditeter efter er jeg stadig stor og her i 3 graviditet har jeg endnu kun tabt mig, manden ved at jeg er som jeg er, selvtilliden har da været lav, men ikke længere..

jeg er typen der selvom jeg er ædru kan flirte med enhver, og jeg gør det, manden ved det og tænder selv på det da det gør mig lidt mere fri, og virker på en måde mere tiltrækkende på ham.. jeg må sige at jeg synes det er helt iorden og i mine øjne har du ikke gjort noget forkert, havde det været på et diskotek eller sådan noget og en fremmed fyr kom og gned sig lidt op af dig og napsede dig på røven og tilfældigt "kom til" at stryge dine bryster med sine hænder havde det stadig været det samme.. du valgte at tage hjem til din mand og bruge din oplevelse på den helt rigtigt måde, det giver somme tider en hjælpende hånd, at en "fremmed" synes man er hot, selvom manden tit siger det, er det altså ikke det samme især ikke hvis man render rundt med lidt ekstra på sidebenene... at det har hjulpet på din selvtillid er da bare et kæmpe plus.. og manden har jo kun vundet noget ved det..

hvis du ellers vil snakke med en "der er i samme båd" så bare skriv til mig.. 

Anmeld

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nu skal det jo ikke lyde som om, at jeg ikke synes det det er forkert, for det gør jeg bestemt. Endvidere var det det første jeg fortalte manden da jeg kom hjem. Jeg ville aldrig kunne leve med at han ikke vidste det!

Når det så er sagt, så har det gjort en masse godt for mig. Jeg er som nævnt overvægtig og i lang tid har jeg været rigtig usikker på mig selv. Efter i lørdags har jeg fået min selvtillid tilbage og det har gjort at min mand og jeg allerede har haft sex to gange siden da! Det betyder virkelig meget!

Nej det er da ikke super fedt at en anden har gramset på dig. Men hvis du har talt med manden om det, og jeres sexliv er blomstret op efter det.... Ja så var der jo en gevinst ved det! 

Jeg hæfter mig mere ved, at du har brug for at det sker, for at få selvtilliden tilbage. Der er vist nogle ting der kan arbejdes på der?

Så er det jo rigtig godt du har talt med manden om det som skete. Måske har i også talt om din manglende selvtillid? Jeg læser det mest, som at det er der problemet ligger.

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

Jeg sidder og tænker om du altid godt har kunne lide at få den form for opmærksomhed eller om det bare er en engangsforstilling? for hvis du er en der flirter meget og din kæreste hele tiden at vidst det, så synes jeg ikke rigtig der er et problem, for så har du ikke skjult noget for ham. Men hvis det er første gang, synes jeg du skal genoverveje jeres forhold og tage en snak med ham om i kan gøre noget bedre, hvis du gerne vil være sammen med ham.

Jeg har nok altid været sådan! Jeg blev kåret til klassens blotter i gymnasiet og jeg har altid haft en temmelig flirtede natur. Min kæreste ved det godt og han stoler meget på mig.

Jeg tror at jeg er typen, som får et bedre forhold, når jeg ved at jeg er sammen med min mand, fordi jeg har valgt ham og ikke blot fordi der ikke er andre til mig - gir det mening?

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej det er da ikke super fedt at en anden har gramset på dig. Men hvis du har talt med manden om det, og jeres sexliv er blomstret op efter det.... Ja så var der jo en gevinst ved det! 

Jeg hæfter mig mere ved, at du har brug for at det sker, for at få selvtilliden tilbage. Der er vist nogle ting der kan arbejdes på der?

Så er det jo rigtig godt du har talt med manden om det som skete. Måske har i også talt om din manglende selvtillid? Jeg læser det mest, som at det er der problemet ligger.

Det er måske også forkert formuleret. Jeg tænker bare, at vores forhold har været meget turbulent den sidste tid og vi har flere gange været ved at gå fra hinanden. Jeg har altid tænkt at det ville være værst for mig, fordi jeg ville blive den enlige mor.

Gennem denne oplevelse har jeg fået bekræftet, at jeg nok skal klare mig, men samtidig har jeg også bare fået øjnene op for det jeg har derhjemme og nu har jeg slet ikke lyst til at skulle være single!

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

ja nu blander jeg mig altså lidt..

er selv en stor pige, det var jeg også inden jeg blev gravid, minmand har valgt mig alligevel, 2 graviditeter efter er jeg stadig stor og her i 3 graviditet har jeg endnu kun tabt mig, manden ved at jeg er som jeg er, selvtilliden har da været lav, men ikke længere..

jeg er typen der selvom jeg er ædru kan flirte med enhver, og jeg gør det, manden ved det og tænder selv på det da det gør mig lidt mere fri, og virker på en måde mere tiltrækkende på ham.. jeg må sige at jeg synes det er helt iorden og i mine øjne har du ikke gjort noget forkert, havde det været på et diskotek eller sådan noget og en fremmed fyr kom og gned sig lidt op af dig og napsede dig på røven og tilfældigt "kom til" at stryge dine bryster med sine hænder havde det stadig været det samme.. du valgte at tage hjem til din mand og bruge din oplevelse på den helt rigtigt måde, det giver somme tider en hjælpende hånd, at en "fremmed" synes man er hot, selvom manden tit siger det, er det altså ikke det samme især ikke hvis man render rundt med lidt ekstra på sidebenene... at det har hjulpet på din selvtillid er da bare et kæmpe plus.. og manden har jo kun vundet noget ved det..

hvis du ellers vil snakke med en "der er i samme båd" så bare skriv til mig.. 

Tak for et godt indlæg. Det er præcis sådan jeg har det! Min kæreste elsker mig for den jeg er, men på trods af mange rosende ord, er det nogengange bare vigtigt, at andre mener det samme

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Jeg kan sagtens følge dig - jeg ser det også lidt som utroskab. Dog er jeg glad for at jeg stoppede det i tide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.