ja nu blander jeg mig altså lidt..
er selv en stor pige, det var jeg også inden jeg blev gravid, minmand har valgt mig alligevel, 2 graviditeter efter er jeg stadig stor og her i 3 graviditet har jeg endnu kun tabt mig, manden ved at jeg er som jeg er, selvtilliden har da været lav, men ikke længere..
jeg er typen der selvom jeg er ædru kan flirte med enhver, og jeg gør det, manden ved det og tænder selv på det da det gør mig lidt mere fri, og virker på en måde mere tiltrækkende på ham
.. jeg må sige at jeg synes det er helt iorden og i mine øjne har du ikke gjort noget forkert, havde det været på et diskotek eller sådan noget og en fremmed fyr kom og gned sig lidt op af dig og napsede dig på røven og tilfældigt "kom til" at stryge dine bryster med sine hænder havde det stadig været det samme.. du valgte at tage hjem til din mand og bruge din oplevelse på den helt rigtigt måde, det giver somme tider en hjælpende hånd, at en "fremmed" synes man er hot, selvom manden tit siger det, er det altså ikke det samme især ikke hvis man render rundt med lidt ekstra på sidebenene... at det har hjulpet på din selvtillid er da bare et kæmpe plus.. og manden har jo kun vundet noget ved det..
hvis du ellers vil snakke med en "der er i samme båd" så bare skriv til mig.. 
Anmeld