Jeg har dummet mig, men fortryder ikke rigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.779 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er en stor pige på ca 100 kg. Jeg har egentlig aldrig haft svært ved at score, på trods af min vægt, men jeg har været i fast forhold de sidste 8 år, så jeg har selvfølgelig ikke været på scoretogt meget længe!

I lørdags var jeg så til julefrokost med mit gamle arbejde og bliver temmelig hurtigt godt fuld af snaps, Øl og rødvin. Jeg taler lidt med en kollega, som gerne vil tale sex. Jeg er temmelig frisindet på det område, så jeg taler bare med. Pludselig fortæller han mig, at han tænder på kvinder med former og at han synes jeg er ret sød. Han er overhovedet ikke min type, så jeg skynder mig væk fra ham og finder så en anden at tale med. Vi snakker lidt om den førstes nærgående metoder, hvorefter også han fortæller at han faktisk også synes kvinder med former er meget sexede nok om det, tænker jeg!

Nu er jeg efterhånden så fuld at jeg tænker på at finde hjemad! Jeg går ud for at tage sko på, men vælger istedet at ligge mig ind i værtens seng. Jeg lukker øjnene og blunder måske lidt. Sidstnævnte fyr kommer så ind og begynder at holde om mig og tage på mine bryster. Jeg siger lidt fra, men mener det faktisk ikke rigtigt. Efter lidt tid går han, men inden han går siger han, at han ikke er færdig med mig jeg er faktisk ret liderlig på det tidspunkt, men kommer til fornuft og cykler hjem!

Jeg ved at jeg har gjort noget forkert, men jeg fortryder det ikke rigtigt jeg kom hjem og kæresten og jeg havde det bedste sex længe (det sker virkelig virkelig sjældent, fordi jeg aldrig gider)

Hvorfor er jeg sådan? Har det faktisk skidt med at jeg føler som jeg gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

Nu kan jeg se, at der er en del af jer, som har læst det - hvad tænker i?

Anmeld

14. november 2011

JeNoVa

I min verden har du ikke gjort noget forkert, for du tog i sidste ende hjem til kæresten og havde sex med ham.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

I min verden har du ikke gjort noget forkert, for du tog i sidste ende hjem til kæresten og havde sex med ham.

I know, men er det ikke for meget at lade en anden mand ligge og tage en på brysterne + at jeg blev opstemt af det?

Anmeld

14. november 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nu kan jeg se, at der er en del af jer, som har læst det - hvad tænker i?

Tænker det er dybt forkert, det du har gjort. Ville du bryde dig om, at din kæreste havde raget på en anden? Når det er sagt, så synes jeg du skal tage en snak med ham. Det lyder lidt som om, at du mangler noget i jeres forhold. Måske er der gået for meget hverdag i den? I må prøve at peppe det lidt op, så du ikke har behov for at være sammen med andre, for det er rimelig trist du ikke har det skidt med det

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

for mig kunne det lyde som om du trænger til lidt spænding i hverdagen og trængte til at blive bekræftet og begæret af nogle andre mænd end ham derhjemme?

Det er der ikke noget galt i.. så længe man spiser hjemme, så at sige

Anmeld

14. november 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

I know, men er det ikke for meget at lade en anden mand ligge og tage en på brysterne + at jeg blev opstemt af det?

Jo, det er da ikke så heldigt, at en anden mand fik lov til at gramse på dig. Men jeg synes alligevel, at det vejer tungere, at du til sidst kom til fornuft og gjorde det rigtige.

Det skal lige siges, at jeg selv ville have rigtig dårlig samvittighed, hvis jeg havde gjort det samme, men hvis for eksempel min mand kom hjem og fortalte mig, at en anden kvinde i fuldskab havde fået lov til at gramse på ham, men at han sagde fra og tog hjem til mig i stedet, ville jeg ikke se det som et problem. Men jeg er nok også selv lidt frisindet.

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Tænker det er dybt forkert, det du har gjort. Ville du bryde dig om, at din kæreste havde raget på en anden? Når det er sagt, så synes jeg du skal tage en snak med ham. Det lyder lidt som om, at du mangler noget i jeres forhold. Måske er der gået for meget hverdag i den? I må prøve at peppe det lidt op, så du ikke har behov for at være sammen med andre, for det er rimelig trist du ikke har det skidt med det

Nu skal det jo ikke lyde som om, at jeg ikke synes det det er forkert, for det gør jeg bestemt. Endvidere var det det første jeg fortalte manden da jeg kom hjem. Jeg ville aldrig kunne leve med at han ikke vidste det!

Når det så er sagt, så har det gjort en masse godt for mig. Jeg er som nævnt overvægtig og i lang tid har jeg været rigtig usikker på mig selv. Efter i lørdags har jeg fået min selvtillid tilbage og det har gjort at min mand og jeg allerede har haft sex to gange siden da! Det betyder virkelig meget!

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Ja når alkoholen går ind....

Nå..men der er jo ikke rigtigt sket nogen skade..så jeg synes du bare skal glemme det og komme videre..og måske begynde at holde hovedet klart og koldt når du er i byen, når du nu ved, du ikke kan stole på dig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

B&J

tror du skal snakke med din kæreste om at du savner noget mere spænde og mere omsorg osv... fordi det du gjorde er MEGET FORKERT i mine øjne ville adrig kunne lade en anden fyr røre mig slet ikke når jeg er iforhold... har du overvejet om det er dig og din kæreste???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.