Faderskabssag færdig hvad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

anja89

An&Jo skriver:

Der går lidt tid inden du får brevet, men der skal nok komme noget fra forvaltningen, og ellers så prøv at ring ind til dem.. for i får fælles når i har delt adresse, det gjorde jeg med min eks, og flere af de enlige mødre jeg kender hvor faderen skred har også fået fælles netop på grund af adressen

Er igang med at ringe til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Chr-Hei

anja89 skriver:

Ok...

Nej jeg ved ikke hvor han står da vi ikke har haft kontakt siden graviliteten sidst jeg hørte fra ham var da jeg skrev jeg havde født og om han ville anerkende faderskabet... Så det er 1½ år siden og han har aldrig set vores datter

OK så tror jeg det kommer helt and på om faderen vil være en del af barnets liv.. Tror som udgangspunkt i vil få fælles men hvis han slet ikke er intersseret i jeres datter vil du få den fulde.. men ja kontakt dem for de skal da sikkert hører faderen om hvad hans planer er.. Og svare han dem ikke træffer de beslutning uden hans medvirken også vil du få den fulde da han ingen interesse viser...

Min bonus søns mor svarede heller ikk forvaltningen under en bopælssag og derfor afgjorde statsforvaltingen det udfra det vi skrev

Anmeld

15. november 2011

anja89

Chr-Hei skriver:

OK så tror jeg det kommer helt and på om faderen vil være en del af barnets liv.. Tror som udgangspunkt i vil få fælles men hvis han slet ikke er intersseret i jeres datter vil du få den fulde.. men ja kontakt dem for de skal da sikkert hører faderen om hvad hans planer er.. Og svare han dem ikke træffer de beslutning uden hans medvirken også vil du få den fulde da han ingen interesse viser...

Min bonus søns mor svarede heller ikk forvaltningen under en bopælssag og derfor afgjorde statsforvaltingen det udfra det vi skrev

Har snakket med dem og de sagde at vis der ikke står noget i brevet fra retten har jeg stadig fuld og han skal så selv søge om at få fælles..

Hende jeg snakkede med sagde at så længe vi ikke havde underskrevet nogle papire om fælles så mente hun ikke den var lavet om da det er kommet til der faldt dom om det var ham

Anmeld

15. november 2011

Chr-Hei

anja89 skriver:

Har snakket med dem og de sagde at vis der ikke står noget i brevet fra retten har jeg stadig fuld og han skal så selv søge om at få fælles..

Hende jeg snakkede med sagde at så længe vi ikke havde underskrevet nogle papire om fælles så mente hun ikke den var lavet om da det er kommet til der faldt dom om det var ham

FEDT for dig.. Det jeg glad for hører på dine vegne.. Men når han ikke viser interesse burde det jo også være sådan.. Syntes bare ikke altid tingene er som man selv syntes er mest logisk men dejligt det var det her i dit tilfælde...

Anmeld

15. november 2011

anja89

Chr-Hei skriver:

FEDT for dig.. Det jeg glad for hører på dine vegne.. Men når han ikke viser interesse burde det jo også være sådan.. Syntes bare ikke altid tingene er som man selv syntes er mest logisk men dejligt det var det her i dit tilfælde...

Det er rigtig dejligt... Jeg kan heller ikke forstå hvorfor de skulle ændre den når han har trukket den så længe og aldrig har haft interasse i vores datter..

Men er jo ikke altid det går som man ønsker, men denne gang gjorde det for mig

Anmeld

15. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Håber da for dig at det falder sådan ud for dig,men når det så er sagdt,så står det jo klart og tydligt i lovgivning,at han vil få fælles,lige gyldig hvor længe han har trukket den,så hvis du beholder den alene,bryder SF og retten altså loven,og man må så håbe din x ikke opdager det,for man kunne jo godt forstille sig,at han på det grundlag,kan starte en sag imod dig,da reglerne ikke er fuldt som foreskrevet.

Anmeld

15. november 2011

anja89

mea skriver:

Håber da for dig at det falder sådan ud for dig,men når det så er sagdt,så står det jo klart og tydligt i lovgivning,at han vil få fælles,lige gyldig hvor længe han har trukket den,så hvis du beholder den alene,bryder SF og retten altså loven,og man må så håbe din x ikke opdager det,for man kunne jo godt forstille sig,at han på det grundlag,kan starte en sag imod dig,da reglerne ikke er fuldt som foreskrevet.

Håber da ikke SF har sagt noget forkert til mig idag da jeg ringede...

Jeg kan jo ikke gå ud fra andet end de hun fortalte mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.