Faderskabssag færdig hvad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

anja89

Lille fe skriver:

Jeg håber jeg har ret, så du kan få helt ro og bare nyde din pusling  

Giv endelig en opdatering.

Håber jeg også

Skal nok skrive en opdate når jeg har snakket med statsforvaltningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Reglerne er her : http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4703

Og der kan du se, at i desværre har fælles forældremyndighed, over den lille.

Anmeld

14. november 2011

An&Jo

anja89 skriver:

Ja vi boede sammen..og han var lnge om at flytte adresse så det gjorde han først 5 måneder inden jeg fødte...

Men jeg har ikke hørt noget om at han har anmodet om at få fælles

hvis i har boet sammen indenfor 10 mdr inden fødsel så har i automatisk fælles, og det har i jo desværre for dig..

du kan søge om den fulde, og hvis han er flink skriver han bare under med det samme på at overdrage forældremyndigheden til dig..

Anmeld

15. november 2011

anja89

mea skriver:

Reglerne er her : http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4703

Og der kan du se, at i desværre har fælles forældremyndighed, over den lille.

har vi også det når der nu så længe har kørt en faderskabssag.?

Anmeld

15. november 2011

anja89

An&Jo skriver:

hvis i har boet sammen indenfor 10 mdr inden fødsel så har i automatisk fælles, og det har i jo desværre for dig..

du kan søge om den fulde, og hvis han er flink skriver han bare under med det samme på at overdrage forældremyndigheden til dig..

Det har vi desværre

Men laver de den bare om nu når jeg har haft den siden hun blev født pga faderskabssag

Anmeld

15. november 2011

Chr-Hei

Ved ikke præcis hvordan det er når du indtil nu har haft den selv.. Ved bare det er ufatteligt svært få den fulde forældremyndighed (selvom modparten ikke kan tage vare på barnet) MEN hvis han nu ikke ønsker fælles er det jo ikke noget problem for så kan du jo nemt få den fulde.. Ved du hvor han står`?

Anmeld

15. november 2011

An&Jo

anja89 skriver:

Det har vi desværre

Men laver de den bare om nu når jeg har haft den siden hun blev født pga faderskabssag

ja så når du får brevet fra statsforvaltningen, så står der at i har fælles og så skal du søge om at få den fulde igen..

Anmeld

15. november 2011

anja89

An&Jo skriver:

ja så når du får brevet fra statsforvaltningen, så står der at i har fælles og så skal du søge om at få den fulde igen..

Jeg har ikke fået noget brev fra forvaltningen da sagen har været i retten og det brev jeg har fået fra dem stod der ikke noget om det

Anmeld

15. november 2011

anja89

Chr-Hei skriver:

Ved ikke præcis hvordan det er når du indtil nu har haft den selv.. Ved bare det er ufatteligt svært få den fulde forældremyndighed (selvom modparten ikke kan tage vare på barnet) MEN hvis han nu ikke ønsker fælles er det jo ikke noget problem for så kan du jo nemt få den fulde.. Ved du hvor han står`?

Ok...

Nej jeg ved ikke hvor han står da vi ikke har haft kontakt siden graviliteten sidst jeg hørte fra ham var da jeg skrev jeg havde født og om han ville anerkende faderskabet... Så det er 1½ år siden og han har aldrig set vores datter

Anmeld

15. november 2011

An&Jo

anja89 skriver:

Jeg har ikke fået noget brev fra forvaltningen da sagen har været i retten og det brev jeg har fået fra dem stod der ikke noget om det

Der går lidt tid inden du får brevet, men der skal nok komme noget fra forvaltningen, og ellers så prøv at ring ind til dem.. for i får fælles når i har delt adresse, det gjorde jeg med min eks, og flere af de enlige mødre jeg kender hvor faderen skred har også fået fælles netop på grund af adressen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.