Faderskabssag færdig hvad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. november 2011

anja89

Ja så er faderskabssagen af min datter endelig færdig efter 18 måneder

Men hvad nu.?
Jeg har haft fuld forældremyndighed siden hun blev født da han ikke ville anerkende faderskabet og har trukket det i 18 måneder før der endelig faldt dom i retten om dette..

Har jeg så stadig fuld forældremyndighed over mit lille pus eller får han nu automatisk del i den.?

Håber så meget at den ikke bliver ændret, da han allerede inden hun blev født valgte at sige han vis min nye kæreste ville adopter barnet (viste ikke der hvad køn) så måtte han gerne det.

Tak fordi i læste med og håber på lidt svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

dorthemus

Kan desværre ikke hjælpe, men dejligt at der er kommet en afklaring for dig

Anmeld

14. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det har du ikke,når han bliver dømt til at være far,får han automatisk fællesforældremyndighed.

Anmeld

14. november 2011

anja89

dorthemus skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men dejligt at der er kommet en afklaring for dig

Tak jeg har aldrig slev været i tvivl men det var han  uden grund

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

Det kommer helt an på situationen inden du fødte.

havde I boet sammen 10 mdr. inden fødsel? så er svaret NEJ, så har du stadig den fulde forældermyndighed.

Hvis I har boet sammen inden fødsel, har faderen så anmodet om fælles forældermyndighed?

Anmeld

14. november 2011

anja89

mea skriver:

Nej det har du ikke,når han bliver dømt til at være far,får han automatisk fællesforældremyndighed.

Øv øv øv

Så må jeg til at få søgt om fuld da han har bevist at han abselut ikke kan finde ud af at passe et barn

Anmeld

14. november 2011

anja89

Lille fe skriver:

Det kommer helt an på situationen inden du fødte.

havde I boet sammen 10 mdr. inden fødsel? så er svaret NEJ, så har du stadig den fulde forældermyndighed.

Hvis I har boet sammen inden fødsel, har faderen så anmodet om fælles forældermyndighed?

Ja vi boede sammen..og han var lnge om at flytte adresse så det gjorde han først 5 måneder inden jeg fødte...

Men jeg har ikke hørt noget om at han har anmodet om at få fælles

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

anja89 skriver:

Ja vi boede sammen..og han var lnge om at flytte adresse så det gjorde han først 5 måneder inden jeg fødte...

Men jeg har ikke hørt noget om at han har anmodet om at få fælles

så vil jeg bestemt ikke mene i har fælles. som du sikkert ved, så hvergang at statsamet gøre det mindste i faderskabssag, så får du jo brev herom (gjorde jeg i hvert fald)

men for at være på den sikker side, synes jeg du skal give statsamet et opkald i morgen

Anmeld

14. november 2011

anja89

Lille fe skriver:

så vil jeg bestemt ikke mene i har fælles. som du sikkert ved, så hvergang at statsamet gøre det mindste i faderskabssag, så får du jo brev herom (gjorde jeg i hvert fald)

men for at være på den sikker side, synes jeg du skal give statsamet et opkald i morgen

Ja nu har sagen så været i retten da han ikke svarede amtet..

Men jeg må lige ringe imorgen og høre da jeg abselut skal søge den vis den er blevet fælles..

Han har efter vi gik fra hinanden vist at han ikke kan tage vare på et lille barn...
Så sådan som det endte der skal ikke henne min lille guldklump

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

anja89 skriver:

Ja nu har sagen så været i retten da han ikke svarede amtet..

Men jeg må lige ringe imorgen og høre da jeg abselut skal søge den vis den er blevet fælles..

Han har efter vi gik fra hinanden vist at han ikke kan tage vare på et lille barn...
Så sådan som det endte der skal ikke henne min lille guldklump

Jeg håber jeg har ret, så du kan få helt ro og bare nyde din pusling   

Giv endelig en opdatering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.