Gylp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

TrineMine86

annec skriver:

Min søn på 2½ mdr, gylper rigtig meget nogle gange. Nogle gange kommer der nok det halve af flasken ud igen.
Har prøvet hvor han slet ikke er oppe at bøvse under maddingen, og har prøvet hvor han er oppe at bøvse 20 gange. Men intet ændre sig s;

Jeg aner ikke hvorfor eller hvad jeg kan gøre? Nogle forslag?

har du snakket med sundhedsplejersken eller lægen om det?

Min dreng på en måned gylper rigtig meget, og det lyder som om maden kører op og ned i spiserøret på ham.. har lige fået af vide af en børnelæge at han lider af refluks (en umoden lukkemuskel, der gør at mad og mavesyre kommer retur) og han får nu en speciel MME der er lidt tykkere og som bliver meget tyk når den kommer ned i maven, det skulle gøre sådan at han ikke gylper så nemt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Tona

annec skriver:

Mange tak for det gode svar Jeg har prøvet at skifte MME og har prøvet at skifte flasker, men intet hjælper

Så må nok barre indstille mig på at han er et dejligt barn, der bare gylper

Så syntes jeg du skal prøve med fortykningsmiddel i mme'en (johannesbrødkernemel) og senere hen vælling

Anmeld

14. november 2011

annec

Amandas-mor skriver:

Så syntes jeg du skal prøve med fortykningsmiddel i mme'en (johannesbrødkernemel) og senere hen vælling

Ja Tak for hjælpen

Anmeld

14. november 2011

annec

TrineMine86 skriver:

har du snakket med sundhedsplejersken eller lægen om det?

Min dreng på en måned gylper rigtig meget, og det lyder som om maden kører op og ned i spiserøret på ham.. har lige fået af vide af en børnelæge at han lider af refluks (en umoden lukkemuskel, der gør at mad og mavesyre kommer retur) og han får nu en speciel MME der er lidt tykkere og som bliver meget tyk når den kommer ned i maven, det skulle gøre sådan at han ikke gylper så nemt..

Vi skal til læe på fredag, så må vi jo lige snakke om det der

Anmeld

14. november 2011

Mor Til Oktober Børn

annec skriver:

Har jeg aldrig hørt om, hvad er det? Og hvornår må de få det?

Mille fik det da hun var omkring 2 mdr .. Hun gylpede ekstremt meget  Det kan købes på apoteket, og er faktisk bare mel, der blandes med vand før det blandes i mælken

Anmeld

14. november 2011

Lilje82

annec skriver:

Ja okay. Men hvad er det for noget? Og må alle få det? Har nemlig aldrig hørt om det

Ja nogen bruger det til at bage med!! Der står en anvisning på posen netop til mme. Lægen på børneafd. anbefalede det!

Anmeld

14. november 2011

Lilje82

annec skriver:

Ja okay. Men hvad er det for noget? Og må alle få det? Har nemlig aldrig hørt om det

Ja nogen bruger det til at bage med!! Der står en anvisning på posen netop til mme. Lægen på børneafd. anbefalede det!

Anmeld

14. november 2011

serinasmor

serina var en gylper ... med stort G endda ... vi prøvede ALT ingen gode råd hjalp ...

sp sagde at så længe de ikke brækker sig (og tro mig du kan godt både høre og se forskel) så er der ikke noget at bekymre sig om ... hun sagde også at de ikke kommer op med mere end en deciliter ad gangen og det er ikke noget vildt taget i betragtning af hvad de rent faktisk fortærer .. prøv evt at hælde en deciliter mælk ud på gulvet og se hvor meget det fylder i forhold til jeres typiske gylp ..

hvis det ender med at dit barn ikke tager på i vægt skal du dog være opmærksom.... så er det til lægen og det med det samme ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.