Gylp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.355 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. november 2011

annec

Min søn på 2½ mdr, gylper rigtig meget nogle gange. Nogle gange kommer der nok det halve af flasken ud igen.
Har prøvet hvor han slet ikke er oppe at bøvse under maddingen, og har prøvet hvor han er oppe at bøvse 20 gange. Men intet ændre sig s;

Jeg aner ikke hvorfor eller hvad jeg kan gøre? Nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Aagaard

Måske spiser han for hurtigt? Måske en sutteflaske med lidt mere "modstand" er løsningen...
Det er bare en tanke, jeg har absulut ingen erfaring i den retning...

Håber i finder ud af det...

Anmeld

13. november 2011

norenberg

nogle gange er der bare ingen forklaring på det, har selv haft tre gylpe børn, og ingen ting har hjulpet...men det har gradvist aftaget fra 4 mdrs alderen...

Anmeld

13. november 2011

morethanperfect

annec skriver:

Min søn på 2½ mdr, gylper rigtig meget nogle gange. Nogle gange kommer der nok det halve af flasken ud igen.
Har prøvet hvor han slet ikke er oppe at bøvse under maddingen, og har prøvet hvor han er oppe at bøvse 20 gange. Men intet ændre sig s;

Oscar gylpede rigtig meget .. Men så skiftede vi fra Avent flasker til MAM flasker og så blev det til meget mindre ..

Men flaskebørn gylper generelt mere end brystbørn  

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

annec skriver:

det er noget med deres lukkemuskel der ikke er udviklet helt... derfor kommer det retur...

min søn gylpede kooooonstant - man troede jo næsten ens deo hed "baby-gylp" for man havde altid den luft i næsen - hehe

min datter har aldrig gylpet - jooow måske 2 gange hvor hun har leget lige efter er der kommet en klat på str. med 1 krone

Anmeld

13. november 2011

K&S

annec skriver:

Anton gylpede også rigtig meget hele tiden, men der var ikke rigtig noget at gøre - jeg synes dog, det blev bedre efter han begyndte på grød ved 4-måneders alderen

Anmeld

13. november 2011

Leneur

Der er ikke noget at gøre ved det. Silje gylpede meget både da hun fik bryst og senere på flaske og nævnte det også for lægen men hun sagde at man først skulle blive bekymret hvis hun stadig gylpede meget når man gik over til fastere føde og her aftog det da også lige så snart vi gik over til grød og mos og den slags.

Anmeld

14. november 2011

annec

Aagaard skriver:

Måske spiser han for hurtigt? Måske en sutteflaske med lidt mere "modstand" er løsningen...
Det er bare en tanke, jeg har absulut ingen erfaring i den retning...

Håber i finder ud af det...

Har prøvet at skifte mange gange, for at se om det kunne være det. Men ingen forandring s;

Anmeld

14. november 2011

annec

norenberg skriver:

nogle gange er der bare ingen forklaring på det, har selv haft tre gylpe børn, og ingen ting har hjulpet...men det har gradvist aftaget fra 4 mdrs alderen...

Okay super, håber også snart det aftager her

Anmeld

14. november 2011

annec

morethanperfect skriver:

Oscar gylpede rigtig meget .. Men så skiftede vi fra Avent flasker til MAM flasker og så blev det til meget mindre ..

Men flaskebørn gylper generelt mere end brystbørn  

Ja okay

Her har vi prøvede flere forskellige flasker, men intet hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.