Garanti og batteri til bærbar computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Silas&Mille

samantha1986 skriver:

Stort gange lort. Jeg ringer ind i morgen og høre hvordan og hvorledes, selv om jeg godt kan høre der nok ikke er noget at gøre, men så har jeg da prøvet.

Du kan altid krøve at butikken sender batteriet ind til undersøgelse, for at se om der vitterligt er en fejl på det. Desværre ender det meget tit med at du selv modtager en regning for undersøgelsen, for hvis der ikke er fejl på batteriet og det 'bare' er slidt, så sender butikken regningen videre til dig. Viser det sig at der er en fejl på batteriet som ikke har med almindelig slidtage at gøre, så får du et nyt batteri.

Håber det gav mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

samantha1986

SilasMor skriver:

Du kan altid krøve at butikken sender batteriet ind til undersøgelse, for at se om der vitterligt er en fejl på det. Desværre ender det meget tit med at du selv modtager en regning for undersøgelsen, for hvis der ikke er fejl på batteriet og det 'bare' er slidt, så sender butikken regningen videre til dig. Viser det sig at der er en fejl på batteriet som ikke har med almindelig slidtage at gøre, så får du et nyt batteri.

Håber det gav mening

Så er det om jeg tør tage den chance, for tænk hvis jeg hænger på regningen. det vil være surt. Plus at jeg lige nu ikke kan undvære computeren, så jeg vil ikke kunne gøre det i den kommende uge.

Anmeld

13. november 2011

Silas&Mille

samantha1986 skriver:

Så er det om jeg tør tage den chance, for tænk hvis jeg hænger på regningen. det vil være surt. Plus at jeg lige nu ikke kan undvære computeren, så jeg vil ikke kunne gøre det i den kommende uge.

det er nemlig det der er så træls

man vil gerne have tingene fikset, men man kan ikke undvære det

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

SilasMor skriver:

der er nu altid reklamationsret på varen. Problemet er bare at når varen/delen er mere end 6 måneder gammel er det kunden/køber der selv skal bevise at der har været et problem med batteriet fra start af og det er der ikke mange der kan.

Sad i HP's reklamationsafdeling i omkring et år inden vi flyttede tilbage til DK i år. Havde RIGTIG mange kunder der ikke troede på det, fordi de har jo 2 år garanti det står der jo i købeloven. Det er så bare ikke det der står Men rigtig mange læser og hører kun det de vil 

Til TS: synes også du skal prøve at ringe til enten butikken eller til producentens support. Det skader ikke at prøve, men udsigterne til et nyt batteri den vej rundt er desværre ikke ret godt. Men du kan jo være heldig  

Okay Der kan bare se, så blev jeg lige lidt klogere der

Anmeld

13. november 2011

Gittemor09

samantha1986 skriver:

Jeg skifter mellem det. Det er ikke altid jeg har stikket til at sidde i.

okay, for jeg tror det er svært at overbevise dem om at det ikke er "din" skyld at det er blevet slidt... for man må faktisk kun have stikket i for at den skal oplade... men under alle omstændigheder bliver batteriet hurtigt slidt alligevel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.