Garanti og batteri til bærbar computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

samantha1986

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

samantha1986

SjeBets skriver:

kan du ikke "bare" bruge strømforsyningen 2 af vores alt alt for mange bærbare ders batterier kan ikke mere så de bliver brugt stationært. 

Eller kender du en som hra en ligne maskine du kan låne et batteri af måske .. ellers så ved jeg ikke lige hvad du kan gøre .. I vores klasse havde vi nu stik til alel computerne

Selv når jeg har stikket i er der et rødt kryds på batteri og så står der overvej at skifte batteri, og trykker jeg ind, står der at den kan lukke ned lige pludselig.

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

samantha1986 skriver:

Selv når jeg har stikket i er der et rødt kryds på batteri og så står der overvej at skifte batteri, og trykker jeg ind, står der at den kan lukke ned lige pludselig.

ååårh ja ok det har jeg også prøvet en gang .. det du kan prøve er at tage battereriet ud. slukke, sætte strømforsyningen i, og lade den starte op, og lukke ned igen, mens den lukker ned smækker ud batteriet igen .. det kan nogle gange godt reboote de skiderrikker ... 

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

SjeBets skriver:

ååårh ja ok det har jeg også prøvet en gang .. det du kan prøve er at tage battereriet ud. slukke, sætte strømforsyningen i, og lade den starte op, og lukke ned igen, mens den lukker ned smækker ud batteriet igen .. det kan nogle gange godt reboote de skiderrikker ... 

Det må jeg lige prøve så. Tak for det

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

samantha1986 skriver:

Det må jeg lige prøve så. Tak for det

håber det virker men kan ikke garanteret det .. 

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

SjeBets skriver:

håber det virker men kan ikke garanteret det .. 

Tog batteriet ud og satte det i igen. Nu er der ikke noget, men må lige holde øje med det.

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

samantha1986 skriver:

Tog batteriet ud og satte det i igen. Nu er der ikke noget, men må lige holde øje med det.

lader den nu ?  det virker på nogen gjorde på min da den sidst fik sådan et tilfælde ...  nogle siger også 10 min i fryseren .. så langt kom jeg dog ikke sidst 

Anmeld

13. november 2011

Silas&Mille

Præcis! På battereit er der kun et halvt års reklamationsret hvor man normalt har to år

der er nu altid reklamationsret på varen. Problemet er bare at når varen/delen er mere end 6 måneder gammel er det kunden/køber der selv skal bevise at der har været et problem med batteriet fra start af og det er der ikke mange der kan.

Sad i HP's reklamationsafdeling i omkring et år inden vi flyttede tilbage til DK i år. Havde RIGTIG mange kunder der ikke troede på det, fordi de har jo 2 år garanti det står der jo i købeloven. Det er så bare ikke det der står Men rigtig mange læser og hører kun det de vil 

Til TS: synes også du skal prøve at ringe til enten butikken eller til producentens support. Det skader ikke at prøve, men udsigterne til et nyt batteri den vej rundt er desværre ikke ret godt. Men du kan jo være heldig  

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

SjeBets skriver:

lader den nu ?  det virker på nogen gjorde på min da den sidst fik sådan et tilfælde ...  nogle siger også 10 min i fryseren .. så langt kom jeg dog ikke sidst 

Den ville også godt lade før, selv om den skrev sådan. Men det ser fint ud nu. Det skal bare virke sådan noget, Ikke til at undvære

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

SilasMor skriver:

der er nu altid reklamationsret på varen. Problemet er bare at når varen/delen er mere end 6 måneder gammel er det kunden/køber der selv skal bevise at der har været et problem med batteriet fra start af og det er der ikke mange der kan.

Sad i HP's reklamationsafdeling i omkring et år inden vi flyttede tilbage til DK i år. Havde RIGTIG mange kunder der ikke troede på det, fordi de har jo 2 år garanti det står der jo i købeloven. Det er så bare ikke det der står Men rigtig mange læser og hører kun det de vil 

Til TS: synes også du skal prøve at ringe til enten butikken eller til producentens support. Det skader ikke at prøve, men udsigterne til et nyt batteri den vej rundt er desværre ikke ret godt. Men du kan jo være heldig  

Det er nelig det. Men det kan aldrig skade at forhøre sig. Kan huske da jeg købte den at ham ekspedienten sagde noget med en forsikring på batteri, men den valgte jeg ikke at tage med. Batteri ligger på 700 kr, og det er ikke galt, men så alligevel når man ikke har dem. men nu må jeg ringe og høre hvad jeg gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.