Garanti og batteri til bærbar computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. november 2011

samantha1986

Jeg har en bærbar der er et år gammel. Nu er mit batteri ved at stå af Rigtig mød. Skal på skole om tre dage.

Er der nogen af jer der ved om garantien dækker for batteriet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Lullaby

Nope. Desværre

Anmeld

13. november 2011

Gittemor09

samantha1986 skriver:

Jeg har en bærbar der er et år gammel. Nu er mit batteri ved at stå af Rigtig mød. Skal på skole om tre dage.

Er der nogen af jer der ved om garantien dækker for batteriet?

hvordan bruger du computeren?? med batteri og stik i hele tiden?? 

Anmeld

13. november 2011

Silas&Mille

Batteriet går ind under forbrugsvarer, så garantien gælder ikke. 

Det er dig der skal bevise at der eventuelt var noget galt med batteriet da du købte computeren.

Du vil altid kunne bruge din reklamationsret, men der er ingen computerproducenter (så vidt jeg ved) der ombytter batterier der er mere end 6 måneder gamle, da det er en forbrugsvare.

Desværre...

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

Batteri er der ikke garanti på da det vil natulig slides, ved korrekt brug kan man forlænge det lidt MEN det er ik voldsomt, hvis man vil have en med lang levetid så er det de små computere eller mac så kan vi snakke god batteri tid 

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

SilasMor skriver:

Det er dig der skal bevise at der eventuelt var noget galt med batteriet da du købte computeren.

Du vil altid kunne bruge din reklamationsret, men der er ingen computerproducenter (så vidt jeg ved) der ombytter batterier der er mere end 6 måneder gamle, da det er en forbrugsvare.

Desværre...

Præcis! På battereit er der kun et halvt års reklamationsret hvor man normalt har to år

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

Gittemor09 skriver:

hvordan bruger du computeren?? med batteri og stik i hele tiden?? 

Jeg skifter mellem det. Det er ikke altid jeg har stikket til at sidde i.

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

SjeBets skriver:

Batteri er der ikke garanti på da det vil natulig slides, ved korrekt brug kan man forlænge det lidt MEN det er ik voldsomt, hvis man vil have en med lang levetid så er det de små computere eller mac så kan vi snakke god batteri tid 

Jeg havde en HP computer som bare kørte med batteriet i flere år. Bare det værste tidspunkt det vælger at stå af. Har ikke råd til et nyt før til februar. og computeren skriver at den kan lukke ned hvornår det skal være. Og alt til skolen ligger her. Blandt andet der hvor vores mail er til skolen.

Anmeld

13. november 2011

samantha1986

SilasMor skriver:

Desværre...

Stort gange lort. Jeg ringer ind i morgen og høre hvordan og hvorledes, selv om jeg godt kan høre der nok ikke er noget at gøre, men så har jeg da prøvet.

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

samantha1986 skriver:

Jeg havde en HP computer som bare kørte med batteriet i flere år. Bare det værste tidspunkt det vælger at stå af. Har ikke råd til et nyt før til februar. og computeren skriver at den kan lukke ned hvornår det skal være. Og alt til skolen ligger her. Blandt andet der hvor vores mail er til skolen.

kan du ikke "bare" bruge strømforsyningen 2 af vores alt alt for mange bærbare ders batterier kan ikke mere så de bliver brugt stationært. 

Eller kender du en som hra en ligne maskine du kan låne et batteri af måske .. ellers så ved jeg ikke lige hvad du kan gøre .. I vores klasse havde vi nu stik til alel computerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.