ingen tager det alvorligt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Frøken J. skriver:

Vi har haft hende til kiropraktor, og det har hjulpet SÅ meget

Det er super sødt af dig Hun er stadig i str. 56, men nok ikke meget længere

Det er jeg glad for at høre

Jamen du kan lige så godt få glæde af det, jeg får selv en dreng om max 2 uger, så jeg får ikke brug for det, og hun har meget... hun er stadig selv i 74 men finder det jeg har i 62-68 og evt. det jeg ikke bruger i 74, der er alt fra body'er til overtøj -hvis du ikke får det ender det med at gå til i garagen og det ville være synd.... du skal bare lige selv vaske det... får det lige fixet søndag, så kan manden hente det i garagen....

så tager du det du kan bruge og smider resten videre eller ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Nettemor

Frøken J. skriver:

Tusind tak for svaret Jeg ved godt undersøgelsen er ubehagelig, men medicinen er jo også rimelig barsk, især til så småt et barn!

MEN! Vi har haft hende til kiropraktor, og hun er et helt andet barn nu! Så jeg havde vist ret i min fornemmelse af, at det nok ikke var refluks

https://www.baby.dk/debat/145913pi1/boernerelateret /kiropraktor-til-baby-3.aspx

årh det var jeg glad for at læse.. håber den positive udvikling fortsætter..

og ja alle børn burde blive tjekket af en kiropraktor når der tydeligvis er så mange der har brug for det.. de kunne jo evt gøre det sammen med hørescreeningen

Anmeld

16. november 2011

Kløver

Frøken J. skriver:

HHaHarddefesdesværrUndskyld emne nummer 30.000, men er bare så ked og føler ingen tager mig alvorligt med det her :-(

Hvis i har læst med ved i, at vi har mange problemer med rose. Senest er vi begyndt på medicin mod refluks, selvom jeg ikke er overbevist om det er det hun har.

Den seneste tid har jeg bemærket at efter hun har spist er det som om noget sidder fast i halsen. Hun laver sådan brækbevægelser med munden og stikker tungen ud og bliver ked af det. Efterhånden er jeg bange for at give hende mad.

I aften efter amning og bøvsning, lagde jeg hende ned. Hun lå lidt og hev så pludselig efter vejret. Tog hende hurtigt op, hun hostede og var ok igen. Lagde hende ned og det samme skete igen, og bagefter begyndte hun at græde.

Og hun virker stadig plaget af noget i halsen. Ringer så til vagtlægen, som er en narrøv. Han klukker af mig da jeg beskriver problemet! Og spørger grinende om jeg ikke kan forklare lidt bedre hvordan det lød da hun hev efter vejret. Og sluttede med at sige, at det vidste han ikke lige noget om, og jeg måtte snakke med en børnelæge mandag.

Det er bare samme historie om igen! Da vi var på skejby checkede de hende heller ikke ordentligt. Lyttede bare på hende, checkede reflekser og vejede hende. Og konkluderede så bare ud fra mine ord det vel var refluks, og så farvel og tak.

Nu sover hun op af min skulder, og jeg tør ikke sove fordi jeg er bange for hun bliver kvalt. Hvorfor vil ingen tage mig alvorligt? Min kæreste mener hun nok bare er forkølet.

Jeg er bare så træt af det, ulykkelig, bange og bekymret. Og er så misundelig på alle de mødre jeg taler med som fortæller om at de hygger og pludrer med deres spædbørn. Rose græder bare hvis hun ikke sover eller spiser. Hvis hun endelig er stille er man stresser fordi man ved at lige om 30 sekunder græder hun igen :-(

Hvorfor er der bare ingen der vil tro på der er noget galt med min baby bare fordi hun har normal afføring og fine reflekser? hun trives jo ikke!

Har desværre ingen råd, men bliver sur over du ikke bliver taget alvorligt. Sender en kæmpe krammer, og Håber det bliver bedre

Anmeld

16. november 2011

Holbæktrunten

Frøken J. skriver:

Undskyld emne nummer 30.000, men er bare så ked og føler ingen tager mig alvorligt med det her :-(

Hvis i har læst med ved i, at vi har mange problemer med rose. Senest er vi begyndt på medicin mod refluks, selvom jeg ikke er overbevist om det er det hun har.

Den seneste tid har jeg bemærket at efter hun har spist er det som om noget sidder fast i halsen. Hun laver sådan brækbevægelser med munden og stikker tungen ud og bliver ked af det. Efterhånden er jeg bange for at give hende mad.

I aften efter amning og bøvsning, lagde jeg hende ned. Hun lå lidt og hev så pludselig efter vejret. Tog hende hurtigt op, hun hostede og var ok igen. Lagde hende ned og det samme skete igen, og bagefter begyndte hun at græde.

Og hun virker stadig plaget af noget i halsen. Ringer så til vagtlægen, som er en narrøv. Han klukker af mig da jeg beskriver problemet! Og spørger grinende om jeg ikke kan forklare lidt bedre hvordan det lød da hun hev efter vejret. Og sluttede med at sige, at det vidste han ikke lige noget om, og jeg måtte snakke med en børnelæge mandag.

Det er bare samme historie om igen! Da vi var på skejby checkede de hende heller ikke ordentligt. Lyttede bare på hende, checkede reflekser og vejede hende. Og konkluderede så bare ud fra mine ord det vel var refluks, og så farvel og tak.

Nu sover hun op af min skulder, og jeg tør ikke sove fordi jeg er bange for hun bliver kvalt. Hvorfor vil ingen tage mig alvorligt? Min kæreste mener hun nok bare er forkølet.

Jeg er bare så træt af det, ulykkelig, bange og bekymret. Og er så misundelig på alle de mødre jeg taler med som fortæller om at de hygger og pludrer med deres spædbørn. Rose græder bare hvis hun ikke sover eller spiser. Hvis hun endelig er stille er man stresser fordi man ved at lige om 30 sekunder græder hun igen :-(

Hvorfor er der bare ingen der vil tro på der er noget galt med min baby bare fordi hun har normal afføring og fine reflekser? hun trives jo ikke!

Jeg skal ikke kunne sige om Rose fejler noget, men jeg synes bestemt at du skal blive ved med at kæmpe og INSISTERE på at hun bliver undersøgt ordentligt...

Og så vil jeg lige give noget videre jeg selv fik at vide da Noah var et helvede i starten (og jeg kunne have kvalt vedkommende for den kommentar): Det bliver bedre efter 8 uger...

Og det BLEV det.... Næsten på dagen... Håber det bliver samme historie for dig og baby Rose 

Anmeld

16. november 2011

Nettemor

Maja84 skriver:

Har desværre ingen råd, men bliver sur over du ikke bliver taget alvorligt. Sender en kæmpe krammer, og Håber det bliver bedre

tillader mig lige at svare

hun har nu haft hende til kiropraktor https://www.baby.dk/debat/145913pi1/boernerelateret /kiropraktor-til-baby-3.aspx

Anmeld

16. november 2011

Nettemor

Holbæktrunten skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om Rose fejler noget, men jeg synes bestemt at du skal blive ved med at kæmpe og INSISTERE på at hun bliver undersøgt ordentligt...

Og så vil jeg lige give noget videre jeg selv fik at vide da Noah var et helvede i starten (og jeg kunne have kvalt vedkommende for den kommentar): Det bliver bedre efter 8 uger...

Og det BLEV det.... Næsten på dagen... Håber det bliver samme historie for dig og baby Rose 

tillader mig lige at svare.

Rose har nu været ved kiropraktor : https://www.baby.dk/debat/145913pi1/boernerelateret /kiropraktor-til-baby-3.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.