bullerbassen skriver:
Må lige komme med en indskydelse her - håber det er ok.
Da Silas var spæd skreg han hele tiden & sov aldrig. Udviklede sig heller ikke motorisk som han skulle, men ALLE sagde han trives pga han spise godt og tog MEGET på.
Men knægtens trives SLET ikke, og efter utallige besøg hos læge, vagtlæge & ørelæge var der stadigvæk ikke fundet en løsning. For knægtens trives og tog på.
Først efter endnu et besøg hos ørelægen skete der nået, han kikkede manden dybt i øjnene, og sagde vi skulle gå til lægen IGEN , for drengen havde AB. OG jo jo det var sørme rigtig, han startede med maske og vuptil begyndte han at ændre sig.
Det jeg vil med mit indlæg er , at man kan ikke altid bruge " Barnet trives og tar på i vægt " som en målestok , jo langt hen af vejen. Men hvis barnet skriger konstant og ellers ikke trives så er der et eller andet galt.
Ville ønske Silas ikke havde taget på og hans AB var opdaget nået før. Men alle eksperter sagde drengen trives. HMM not. Defor kom han først i behandling efter 8 mdr selv om han viste tydelige tegn på mistrivsel . Det kostede meget på familie fronten og først da han var 1½ kunne vi sige : NU går det godt
Så vil sige man også skal stole på sine egne instinker og følge dem.
Tak fordi du delte dine erfaringer! Og hvor er det synd, at det blev opdaget så sent! Men jeg er helt enig med dig. Der er så stor forskel på at trives rent fysisk og så at
trives! Og jeg viste bare, at der var noget galt. Overhovedet ingen tvivl. Men ved du hvad, vi havde hende til kiropraktor i går, og hun er et HELT andet barn allerede!
Hun startede med at skide non-stop hele aftenen i går

Der var kommet gang i sagerne. Så har hun sovet i liften fra 5-8, fra 8.30-11.00. Hun har passet sig selv, vågen, i liften i 30 min, imens vi fik frokost. Hun har hygget, kun grædt lidt, og har nu sovet i barnevogn på altanen siden 14.30

Jeg VIDSTE bare, at der var noget. Det gjorde jeg. Godt vi tog afsted!