Kort eller langt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Polkaprik

birgitte skriver:

Altså nu var jeg jo så heldig at være til stæde da manken måtte lade livet og der er ingen tvivl, du er SÅ HOT med den frisure!

synes også du har fået styr på at sætte det, det klær dig rigtig godt med det lidt "høje" hår!

knus Birgitte

Birgitte

Jeg er nu også glad nok for det og fortryder ikke jeg fik klippet det af. Synes bare det var sjovt at nogle synes at jeg så ældre ud med det korte end med det lange da jeg selv synes det var lige omvendt

Og så den der holdning til at man bør lade sit lange hår klippe af når man når en vis alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Polkaprik

M (: skriver:

Hm, tænker måske 32? Håber ikke det er alt for højt..

Hehe.. Nej det er skam ikke for højt og det havde heller ikke gjort noget. Jeg var bare ude efter en ærlig mening

Jeg er 35

Anmeld

14. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

32....-tror jeg !!

Det klær dig rigtig godt med det korte

//Mette

Anmeld

14. november 2011

Polkaprik

MKBP skriver:

32....-tror jeg !!

Det klær dig rigtig godt med det korte

//Mette

Tusind tak for de rosende ord Jeg er 35

Anmeld

14. november 2011

birgitte

Polkaprik skriver:

Birgitte

Jeg er nu også glad nok for det og fortryder ikke jeg fik klippet det af. Synes bare det var sjovt at nogle synes at jeg så ældre ud med det korte end med det lange da jeg selv synes det var lige omvendt

Og så den der holdning til at man bør lade sit lange hår klippe af når man når en vis alder

hæ hæ ja folk har så mange meninger om alt mellem himmel og jord... godt man ikke behøver at gøre som andre siger 

Anmeld

14. november 2011

Polkaprik skriver:

Hej piger

Nu må jeg lige have jeres mening.

Jeg er lige blevet klippet da jeg var ultra træt af mit lange hår. Det gik ned til midt på ryggen men var ikke længere pænt og lækkert da jeg taber rigtig meget hår pga af noget lavdosis kemo medicin. Så det skulle af.. synes jeg i hvert fald..

Nu har jeg så fået afvide af nogle stykker at man ser ældre ud med kort hår end med langt hår. Det kan man så vælge at tage som man vil. Svigermor synes det var på tide jeg fik det klippet da jeg nu har den alder jeg har.. Okay.. så følte jeg mig lige rigtig gammel!

Jeg har ikke noget ordenligt "før" billede med det lange hår, men i får lige et par stykker med det nye korte. 

Hvor gammel ville i skyde mig til at være? Skal lige siges at jeg slet ikke har skidt med min alder, men synes det kunne være sjovt at se om jeg faktisk vil blive skudt til at være ca den alder som jeg er

Så kom frisk! Hvor gammel er jeg? Og er det ikke passende/klædeligt at have langt hår når man når en hvis alder?

Michelle

Jeg vil skyde på 37!! Og synes dit hår er super fedt, og klæder dig vildt godt!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.