Kort eller langt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

jydeinden

umildbart ville jeg sige sidst i tyverne, første i trediverne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

K&S

Polkaprik skriver:

Hej piger

Nu må jeg lige have jeres mening.

Jeg er lige blevet klippet da jeg var ultra træt af mit lange hår. Det gik ned til midt på ryggen men var ikke længere pænt og lækkert da jeg taber rigtig meget hår pga af noget lavdosis kemo medicin. Så det skulle af.. synes jeg i hvert fald..

Nu har jeg så fået afvide af nogle stykker at man ser ældre ud med kort hår end med langt hår. Det kan man så vælge at tage som man vil. Svigermor synes det var på tide jeg fik det klippet da jeg nu har den alder jeg har.. Okay.. så følte jeg mig lige rigtig gammel!

Jeg har ikke noget ordenligt "før" billede med det lange hår, men i får lige et par stykker med det nye korte. 

Hvor gammel ville i skyde mig til at være? Skal lige siges at jeg slet ikke har skidt med min alder, men synes det kunne være sjovt at se om jeg faktisk vil blive skudt til at være ca den alder som jeg er

Så kom frisk! Hvor gammel er jeg? Og er det ikke passende/klædeligt at have langt hår når man når en hvis alder?

Michelle

Jeg vil skyde på, at du er omkring de 30

Jeg synes, det nye hår ser rigtig godt ud til dig  du ser dejlig frisk ud...!

Men jeg må sige, jeg havde slet ikke forestillet mig, at du så sådan ud (ment på en meget postitiv måde )  

Anmeld

13. november 2011

Dot D

Du ser da smadder godt ud, Michelle... Det er super til dig

Jeg ved ikke lige hvorfor, men tror vi er nogenlunde lige gamle, og jeg er 36, så deromkring

Anmeld

13. november 2011

iris-mor

Du ser da bare skide godt ud. Måske har deres mening om alder også noget at gøre med hårfarven??

Elsker super kort hår, men også det undercut du havde før

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

Tusind tak for alle jeres bud

Jeg kan se der er meget delte meninger og mon ikke der havde været det uanset hvilke hår jeg havde haft? Tror bare først folk kommentere på det når man ændrer et eller andet ved sit udseende

Nå men jeg kan da afsløre at jeg blev 35 for 3 dage siden

Tak igen fordi i gad at "lege" med.

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

Honey<3 skriver:

Jeg vil gætte på 35-36 år , men ikke pga dit korte hår , mere dine rynker under øjnene Sorry

Jamen så har jeg jo alderssvarende rynker for jeg er 35

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Omkring 23-24? undskyld hvis jeg skyder for højt! 

Nej slet ikke for højt, men alt for lavt. Er 35

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes det er rigtigt pænt til dig! Og du ser bestemt ikke gammel ud med det!

Tusind tak

Jeg er også selv glad for det da jeg synes jeg så meget mere trist og kedelig ud med det lange. Nu skal jeg bare lige lære det med at sætte det. Har haft langt hår de sidste 20 år

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

Mira0911 skriver:

Rigtig flot til dig... Hmm.. det med alder tør jeg slet ikke skyde på... På alder med mig, måske slutningen af 20'erne... starten af 30'erne... 

Tusind tak. Jeg er 35 

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

JeNoVa skriver:

Jeg tror, du er 28, men det er ikke på grund af håret.

Tusind tak. Sjovt så forskelligt folk vurdere en

Og synes det er svært at kigge på sig selv og sige om man ser aderssvarende ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.