Kort eller langt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Polkaprik

GUSO skriver:

Hej.. Syntes det er rigtig pænt til dig, og engang imellem skal der bare noget forandring til,. Nå men skyder på 37-38 år.. Håber ikke det er helt ved siden af.. Camilla

Tusind tak Ja det er nemlig det der skal! Nytter ikke at jeg sad der og pev over min tynde grimme lange hår som bare ikke var pænt mere eller klædte mig. Så må det af! Det kunne næsten ikke blive værre

Jeg er 35 så dit bud var tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Polkaprik

Lou87 skriver:

HAHAHAHAHAA.. undskyld udbrudet søde men jeg kan bare li se dig for mig når du sad og fik den kommentar at vide af svigermor
Tror vidst det er en gaaaaammmmeeeeldags holdning og ha man skal ha klippet håret af når man bliver lidt ældre, for kender da en del der stadig har langt hår

Men uanset hvad synes jeg det klær dig SÅ godt, jeg synes faktisk du ser yngre ud med det korte, men det er nok fordi jeg kun har set dig med det andet tilbage i en hestehale.. og det her løfter dit ansigt helt vildt meget... det er så smart og friskt!!
Ihhhaaaaa, jeg kan jo ikk huske hvor gammel du er og så ska jeg gætte på det  ja jeg tænker umiddelbart 31 ca, håber ikk det er alt for forkert........

Ja det er en sjov indstilling at have til langt hår og jeg har hørt andre ældre kvinder have samme mening. Selv min x-svigermor synes da jeg blev 25 at jeg da for pokker måtte klippe mit hår kort! Der gik det ned til lænden. Underligt!

Men tak for dit bud Jeg er 35

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

louiseandersen85 skriver:

Omkring 30  

Det klær dig godt selvom vi mangler et før-billede

Tusind tak Jeg er lige blevet 35

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

jydeinden skriver:

umildbart ville jeg sige sidst i tyverne, første i trediverne 

Tak for budet Jeg er 35

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

K&S skriver:

Jeg vil skyde på, at du er omkring de 30

Jeg synes, det nye hår ser rigtig godt ud til dig  du ser dejlig frisk ud...!

Men jeg må sige, jeg havde slet ikke forestillet mig, at du så sådan ud (ment på en meget postitiv måde )  

Hehe.. Ja det er sjovt når man lige pludselig får sat ansigt på og det bare set ikke stemmer overens med det billede man har dannet i hovedet

Og tusind tak

Jeg blev 35 for 3 dage siden

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Du ser da smadder godt ud, Michelle... Det er super til dig

Jeg ved ikke lige hvorfor, men tror vi er nogenlunde lige gamle, og jeg er 36, så deromkring

Tusind tak Dot Jeps jeg er 35

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

iris-mor skriver:

Du ser da bare skide godt ud. Måske har deres mening om alder også noget at gøre med hårfarven??

Elsker super kort hår, men også det undercut du havde før

Tusind tak

Hmm det kan da godt være, men den har jeg nu ikke gjort noget ved. Det er min egen farve

Jeg har stadig undercut i den ene side

Anmeld

13. november 2011

Lou87

Polkaprik skriver:

Ja det er en sjov indstilling at have til langt hår og jeg har hørt andre ældre kvinder have samme mening. Selv min x-svigermor synes da jeg blev 25 at jeg da for pokker måtte klippe mit hår kort! Der gik det ned til lænden. Underligt!

Men tak for dit bud Jeg er 35

Haha okay så, var da utroligt der er to der ligefrem har sagt det
Som om at "nu er du vidst så gammel at så bruger man ikk tid på det pjat mere" Men altså hallo, jeg var selv korthåret sidste år.. Det tager sku lang tid og ligge strit 1 og 2 ned også!!

Det var heldigvis ikke langt fra, godt!!
Men synes nu du ligner en der er først i 30erne og ikke midt i, så det må da være et plus

Anmeld

13. november 2011

birgitte

Altså nu var jeg jo så heldig at være til stæde da manken måtte lade livet og der er ingen tvivl, du er SÅ HOT med den frisure!

synes også du har fået styr på at sætte det, det klær dig rigtig godt med det lidt "høje" hår!

knus Birgitte

Anmeld

13. november 2011

M (:

Polkaprik skriver:

Hej piger

Nu må jeg lige have jeres mening.

Jeg er lige blevet klippet da jeg var ultra træt af mit lange hår. Det gik ned til midt på ryggen men var ikke længere pænt og lækkert da jeg taber rigtig meget hår pga af noget lavdosis kemo medicin. Så det skulle af.. synes jeg i hvert fald..

Nu har jeg så fået afvide af nogle stykker at man ser ældre ud med kort hår end med langt hår. Det kan man så vælge at tage som man vil. Svigermor synes det var på tide jeg fik det klippet da jeg nu har den alder jeg har.. Okay.. så følte jeg mig lige rigtig gammel!

Jeg har ikke noget ordenligt "før" billede med det lange hår, men i får lige et par stykker med det nye korte. 

Hvor gammel ville i skyde mig til at være? Skal lige siges at jeg slet ikke har skidt med min alder, men synes det kunne være sjovt at se om jeg faktisk vil blive skudt til at være ca den alder som jeg er

Så kom frisk! Hvor gammel er jeg? Og er det ikke passende/klædeligt at have langt hår når man når en hvis alder?

Michelle

Hm, tænker måske 32? Håber ikke det er alt for højt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.