Iphone på afbetaling, anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Bare mig..

Naannaa87 skriver:

Nu har jeg kun 3'eren og går ikke udfra at det er den du vil købe men min har det med at fryse så man hverken kan tænde eller slukke skidtet.. så hakker den.. den runde knap i midten obsevere kun hver 3 gang at jeg trykker på den osv..

Men i starten var det en god telefon

Det er 4éren man kan købe Så det er den det må blive

Men det er sørme da træls, at den ikke virker optimalt.. Kan du ikke få det lavet på deres regning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anneiris

Nicolinesmor170510 skriver:

Er der nogen herinde der har en iphone på afbetaling?

Jeg kunne super godt tænke mig en, men jeg har ikke til betalingen af en, så tænke at jeg kunne afbetale en..

Som jeg kan se på telias hjemmeside er det rentefrit.. Men er der nogen af jer der har afbetaling på en iphone? Er det det værd? Hvor gør i det henne? osv?

http://shop.telia.dk/telia/Mobil/Apple-iPhone-4-8G B/product.dt;jsessionid=6D7799A0DCC30F390884142FAA 16BCA8.tomcatB?product=iphone48gbblack&categor y=iPhone

Jeg har lige købt en iPhone4 hos 3 for 1 krone, og betaler 799 for ALT om mdr. Og så er den betalt om 6 mdr

Anmeld

12. november 2011

132319

Jeg har købt min via telenor og betaler 184 kr om måneden i 2 år.

Der er ingen renter, gebyrer eller andet og jeg kan til hver en tid betale den ud før tid, hvis jeg har pengene

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

Anneiris skriver:

Jeg har lige købt en iPhone4 hos 3 for 1 krone, og betaler 799 for ALT om mdr. Og så er den betalt om 6 mdr

Nu har jeg sgu gjort det!! Og jeg er slet ikke sikker på om det er noget for mig haha man skal jo tage chancer engang imellem..

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

132319 skriver:

Jeg har købt min via telenor og betaler 184 kr om måneden i 2 år.

Der er ingen renter, gebyrer eller andet og jeg kan til hver en tid betale den ud før tid, hvis jeg har pengene

Jeg har også lige gjort det.. Tror det var 184 kr i mdr. i 15 måneder.. Er slet ikke sikker på det er det rigtige at gøre, men nu er det gjort.. En hurtig beslutning.. Men skulle alligevel have billigere abonoment, og det her er faktisk billigere MED iphonen..

Anmeld

12. november 2011

S.Maria

Hvor købte du den så henne? Blev den sort eller hvid?

Anmeld

12. november 2011

132319

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg har også lige gjort det.. Tror det var 184 kr i mdr. i 15 måneder.. Er slet ikke sikker på det er det rigtige at gøre, men nu er det gjort.. En hurtig beslutning.. Men skulle alligevel have billigere abonoment, og det her er faktisk billigere MED iphonen..

Ja, den er nok billigere nu end da jeg købte den

Jeg synes slet ikke at det er en dum beslutning, hvis man ikke har pengene.

Jeg mærker ikke de 184 kr hver måned men jeg ville mærke over 4000 kr, på én gang.

Og som sagt, kan den jo betales ud med det samme hvis man kommer til lidt ekstra penge

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

S.Maria skriver:

Hvor købte du den så henne? Blev den sort eller hvid?

Jeg købte den ved telia.. Der er jeg i forvejen kunde så jeg også kan beholde mit gamle nummer..

Den blev sort..

Anmeld

12. november 2011

S.Maria

Håber du bliver lige så glad for din som jeg er ved min 

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

132319 skriver:

Ja, den er nok billigere nu end da jeg købte den

Jeg synes slet ikke at det er en dum beslutning, hvis man ikke har pengene.

Jeg mærker ikke de 184 kr hver måned men jeg ville mærke over 4000 kr, på én gang.

Og som sagt, kan den jo betales ud med det samme hvis man kommer til lidt ekstra penge

Nej jeg har sgu heller ikke 4000 kr, men var det med renter. havde jeg ikke gjort det... Synes sgu det er meget smart, at det kan gøres på den her måde, når det er uden de skide tårnhøje renter..

Jeg kommer til at mærke det, men på den gode måde.. Jeg kommer til at SPARE 200 kr fordi jeg skifter abonoment. Så telefonen kommer jeg ikke til at mærke i forhold til hvad regningerne fra telia lyder på nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.