Iphone på afbetaling, anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.255 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Bare mig..

Er der nogen herinde der har en iphone på afbetaling?

Jeg kunne super godt tænke mig en, men jeg har ikke til betalingen af en, så tænke at jeg kunne afbetale en..

Som jeg kan se på telias hjemmeside er det rentefrit.. Men er der nogen af jer der har afbetaling på en iphone? Er det det værd? Hvor gør i det henne? osv?

http://shop.telia.dk/telia/Mobil/Apple-iPhone-4-8G B/product.dt;jsessionid=6D7799A0DCC30F390884142FAA 16BCA8.tomcatB?product=iphone48gbblack&categor y=iPhone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

HelenaJ

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg kunne super godt tænke mig en, men jeg har ikke til betalingen af en, så tænke at jeg kunne afbetale en..

Som jeg kan se på telias hjemmeside er det rentefrit.. Men er der nogen af jer der har afbetaling på en iphone? Er det det værd? Hvor gør i det henne? osv?

http://shop.telia.dk/telia/Mobil/Apple-iPhone-4-8G B/product.dt;jsessionid=6D7799A0DCC30F390884142FAA 16BCA8.tomcatB?product=iphone48gbblack&categor y=iPhone

Jeg har købt en på afbetaling hos Telenor til min lillebror, da han blev konfirmeret.. Det er velfungerende. Jeg afbetaler lidt ekstra på kontoen, hvis jeg har lidt ekstra penge. Og ellers kører det gnidningsfrit over PBS..

Anmeld

12. november 2011

banditten2011

jeg købte os min på afbetaling hos telenor og det gik os helt fint.. og hvis man vælger at gøre det på et år eller der over kan man bar betale det ud når man har lyst

Anmeld

12. november 2011

Na-Wi

Jeg har en hos telia og jeg syntes du skal lade være.. Du når simpelthen ikke at betale den ud før den skal skrottes.. Her bliver der lagt det beløb jeg nu har valgt at afdrage med oveni i min regning og jeg valgte det da jeg netop ikke skulle betale renter

Anmeld

12. november 2011

morethanperfect

Jeg har købt min på afbetaling hos telmore .. Super duper ..

Betaler 700 kr. om mdr. i alt , inkl. gratis sms , osv..

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

Naannaa87 skriver:

Jeg har en hos telia og jeg syntes du skal lade være.. Du når simpelthen ikke at betale den ud før den skal skrottes.. Her bliver der lagt det beløb jeg nu har valgt at afdrage med oveni i min regning og jeg valgte det da jeg netop ikke skulle betale renter

Men der er ikke renter på, og man får jo en forsikring? Mener du at det er telefonen der i sig selv, er dårlig og skal skrottes inden den tid? Jeg ville gøre det på omkring 1 år..

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Jeg har købt min på afbetaling hos telmore .. Super duper ..

Betaler 700 kr. om mdr. i alt , inkl. gratis sms , osv..

Men på telia kan jeg nøjes med omkring 450 kr i 12 mdr. med abonoment? Som jeg læser det..

Anmeld

12. november 2011

morethanperfect

Men på telia kan jeg nøjes med omkring 450 kr i 12 mdr. med abonoment? Som jeg læser det..

Ja .. Jeg betaler kun over 6 mdr.  
Vil hellere betale meget om mdr. i stedet for at betale i et helt år ..  

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

HelenaJ skriver:

Jeg har købt en på afbetaling hos Telenor til min lillebror, da han blev konfirmeret.. Det er velfungerende. Jeg afbetaler lidt ekstra på kontoen, hvis jeg har lidt ekstra penge. Og ellers kører det gnidningsfrit over PBS..

Hvor meget betaler du og hvor længe skal du gøre det, hvis jeg må spørge?

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

banditten2011 skriver:

jeg købte os min på afbetaling hos telenor og det gik os helt fint.. og hvis man vælger at gøre det på et år eller der over kan man bar betale det ud når man har lyst

Hvor meget betaler du og i hver lang tid skal du gøre det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.