Iphone på afbetaling, anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Na-Wi

Nicolinesmor170510 skriver:

Men der er ikke renter på, og man får jo en forsikring? Mener du at det er telefonen der i sig selv, er dårlig og skal skrottes inden den tid? Jeg ville gøre det på omkring 1 år..

Det er lige præcis det jeg mener Min telefon er ved at være game over og den er ikke betalt ud endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Ja .. Jeg betaler kun over 6 mdr.  
Vil hellere betale meget om mdr. i stedet for at betale i et helt år ..  

Ja det er klart. Men jeg har heller ikke præcis regnet på det endnu.. Hmm.. Men tænker bare, om det er dumt eller om I har været glade for det?

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

Naannaa87 skriver:

Det er lige præcis det jeg mener Min telefon er ved at være game over og den er ikke betalt ud endnu

Okay, jeg har bare hørt, at den er så god Men det er den måske ikke så.. Er den langsom eller hvordan er den blevet dårlig? (Det er bare så jeg lige har det i tankerne inden jeg gør noget dumt)

Anmeld

12. november 2011

morethanperfect

Ja det er klart. Men jeg har heller ikke præcis regnet på det endnu.. Hmm.. Men tænker bare, om det er dumt eller om I har været glade for det?

Ehm .. Det smart nok .. Meen nogle mdr. ville jeg ønske jeg ikke havde gjort det , for vi har haft nogle meget hårde mdr. økonomisk det sidste stykke tid .. Meen nu er det jo gjort

Anmeld

12. november 2011

S.Maria

Jeg har købt en iphone 4 på afbetaling. Bestilte den på nettet og valgte at betale af over 24 måneder da jeg heller ikke har så mange penge og give ud Her og nu. Købte hos telia og har ikke fortrudt. Hvis jeg vil have en ny mobil inden for de 24 mdr. sælger jeg den bare og betaler resten af gælden af med pengene jeg har fået for den.

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Ehm .. Det smart nok .. Meen nogle mdr. ville jeg ønske jeg ikke havde gjort det , for vi har haft nogle meget hårde mdr. økonomisk det sidste stykke tid .. Meen nu er det jo gjort

Ja okay.. Jeg må lige tænke lidt over det.. Jeg skal have nyt abonoment alligevel, så jeg skal lige beslutte INDEN om jeg også skal have den iphone.. Det lyder og ser bare så smart ud når alle snakker om det, men hmm... Er du glad for den?

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

S.Maria skriver:

Jeg har købt en iphone 4 på afbetaling. Bestilte den på nettet og valgte at betale af over 24 måneder da jeg heller ikke har så mange penge og give ud Her og nu. Købte hos telia og har ikke fortrudt. Hvis jeg vil have en ny mobil inden for de 24 mdr. sælger jeg den bare og betaler resten af gælden af med pengene jeg har fået for den.

Ja okay, det er da sådan set meget smart.. Hvor længe har du haft den og har du oplevet noget dårligt med den?

Hvilket abonoment har du?

Anmeld

12. november 2011

Na-Wi

Okay, jeg har bare hørt, at den er så god Men det er den måske ikke så.. Er den langsom eller hvordan er den blevet dårlig? (Det er bare så jeg lige har det i tankerne inden jeg gør noget dumt)

Nu har jeg kun 3'eren og går ikke udfra at det er den du vil købe men min har det med at fryse så man hverken kan tænde eller slukke skidtet.. så hakker den.. den runde knap i midten obsevere kun hver 3 gang at jeg trykker på den osv..

Men i starten var det en god telefon

Anmeld

12. november 2011

S.Maria

Har haft den i to mdr og den er bare super. Min kæreste har haft sin i lidt over et år nu og der har ikke været noget med den. Jeg har flex abb. det med tre timer til 170kr. Jeg giver 325kr om måneden. Og så er det jo også et plus at der er 2 års forsikring på, især når man har børn 

Anmeld

12. november 2011

banditten2011

Hvor meget betaler du og i hver lang tid skal du gøre det?

min er den gamle 4 og jeg valgte at gøre det over et halvt år hvor man alligevel er bundet.. og betalte omkring 700-800kr om måneden.. havde så os fri snak,sms,mms og data

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.