Vil i se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Jeg er en af dem der gjorde det i 2 år og naboerne synes det var så hyggeligt at side og kikke på min Kenzo i vinduerne og der var ingen der sagde noget overhoved ikke... jeg kender mange der har dyr i lejligheder man ikke må have det i min gamle underbo havet hund...

Ja hvis man er lidt modig såååå... Men man må være forberedt på hvis folk pludselig brokker sig og man måske skal finde anden bolig til katte eller hunden....
Man får selvfølgelig en advarsel først... men jeg ville ikke betænke mig, så længe man selv tør sige god for sin kat/hund.... Problemmet er jo nok opstået samtidig med alle de "kamphunde"-Problemmer

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

mig igen - kan de virkelig blive så store ???

Ja hannerne kan godt blive så store De kan godt komme op på 13-14kg men det er sjældent 10-11kg er mere realistisk, men der er også hanner der "kun" vejer 6-7kg.

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

Giner - ja den ville da blive fanget fordi folk ville tro at det var et vildt dyr.... - men den slags katte er vel også mest inde katte - jeg bliver simpelthen nød til at anskaffe mig sådan en, en dag... så skønne er de.... - Håber Mathilde har små killinger når jeg en dag skal have mig sådan en lille mis... så må jeg ud og køre langt...

KNUS

Håber også jeg kommer til at opdrætte i mange år. Jeg tror i hvert fald altid jeg vil have maine coon katte omkring migSå sig endelig til

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Mathilde skriver:

Ja hannerne kan godt blive så store De kan godt komme op på 13-14kg men det er sjældent 10-11kg er mere realistisk, men der er også hanner der "kun" vejer 6-7kg.

Mathilde nu har du jo forstand på denne slags katte....

- Ligger prisen omkring de 4000 lige meget hvad eller hvordan er det med den race - er det billigt 4000,- eller dyrt ? (det var bare hvad jeg faldt over hos nogen der solgte killinger)

- Hvordan er de til børn ?

- Hvordan er de som ene dyr, altså tænker på hvis man kun har én ?

Bare lidt nysgerrige spørgsmål, nu har jeg selvfølgelig hunde, men hvis jeg en dag skulle have en sådan skøn sag er jeg bare lidt nysgerrig...

Knus Pia.

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Mathilde skriver:

Håber også jeg kommer til at opdrætte i mange år. Jeg tror i hvert fald altid jeg vil have maine coon katte omkring migSå sig endelig til

Du kan tro jeg nok skal sige til og køre med glæde den lange tur når tid er....
For jeg ville med sikkerhed vide de havde haft en god opvækst...

Knus Pia.

Anmeld

15. februar 2009

Pia

Rigtig flot hjemmeside..
Og selvom jeg absolut ikke er katte menneske ( elsker der imod hunde)
Så må jeg sige det er nogle flotte katte i har.
De ser så dejlg vamset ud

Men har lige et spørgsmål?
Hvordan gør du i forhold til rensning af kattebakke?
Da jeg blev gravid med Lærke var det noget af det lægen i den grad sagde at jeg ikke måtte..
Og fertilitetslægen sagde det også denne gang..
Og hvad er det der er så farligt ved at rense kattebakker når man er gravid??

Kh PIa.

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Pia skriver:

Rigtig flot hjemmeside..
Og selvom jeg absolut ikke er katte menneske ( elsker der imod hunde)
Så må jeg sige det er nogle flotte katte i har.
De ser så dejlg vamset ud

Men har lige et spørgsmål?
Hvordan gør du i forhold til rensning af kattebakke?
Da jeg blev gravid med Lærke var det noget af det lægen i den grad sagde at jeg ikke måtte..
Og fertilitetslægen sagde det også denne gang..
Og hvad er det der er så farligt ved at rense kattebakker når man er gravid??

Kh PIa.

Fandt lige det her... ved ikke hvorfor den kopiere ramme med også men kunne ikke gøre det anderledes....

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

PiaR skriver:

Fandt lige det her... ved ikke hvorfor den kopiere ramme med også men kunne ikke gøre det anderledes....

hov den kom slet ikke med - prøver lige noget andet....

klik her :

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/toxoplasmose.htm

dette er grunden til en gravid ikke bør skifte kattebakke...

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

Mathilde nu har du jo forstand på denne slags katte....

- Ligger prisen omkring de 4000 lige meget hvad eller hvordan er det med den race - er det billigt 4000,- eller dyrt ? (det var bare hvad jeg faldt over hos nogen der solgte killinger)

- Hvordan er de til børn ?

- Hvordan er de som ene dyr, altså tænker på hvis man kun har én ?

Bare lidt nysgerrige spørgsmål, nu har jeg selvfølgelig hunde, men hvis jeg en dag skulle have en sådan skøn sag er jeg bare lidt nysgerrig...

Knus Pia.

Vi tager ca. 4000kr for en kat til kæl.
Det er meget normalt og priserne ligger mellem 3500kr og 4500kr for katte til kæl. Det afhænger lidt af om katten på forhånd er neutraliseret, hvor mange vacciner den har fået osv.
Hos os medfølger der altid: stamtavle, sundhedsbog m. vaccinationsattest, dyrlægetjek, 1. vaccine og kontrakt. Så det koster også en del at opdrætte og bl.a derfor den høje pris.
Hvor har du set, at de har killinger?

På vores hjemmeside kan du læse om racen. Der står det hele godt beskrevet med temperament osv.

Dejligt med interesse i racen

Knus Mathilde

Anmeld

15. februar 2009

Drengenesmor

Det er da ikke katte,- det minder da mere om "små" tigre .... VILDT så store de kan blive!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.