Vil i se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

Pia.

Mathilde skriver:

Vi tager ca. 4000kr for en kat til kæl.
Det er meget normalt og priserne ligger mellem 3500kr og 4500kr for katte til kæl. Det afhænger lidt af om katten på forhånd er neutraliseret, hvor mange vacciner den har fået osv.
Hos os medfølger der altid: stamtavle, sundhedsbog m. vaccinationsattest, dyrlægetjek, 1. vaccine og kontrakt. Så det koster også en del at opdrætte og bl.a derfor den høje pris.
Hvor har du set, at de har killinger?

På vores hjemmeside kan du læse om racen. Der står det hele godt beskrevet med temperament osv.

Dejligt med interesse i racen

Knus Mathilde

tak for svar... det kribler helt i mine fingre for at nusse sådan en lille kat nu....

Jeg fandt killinger her inde http://www.dyrenettet.dk/Annoncer.asp ... kommer meget på dyrenettet - ikke fordi jeg køber/sælger dyr, men fordi jeg er nysgerrig og elsker at se de skønne billeder af dyrene....

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Mathilde

Pia skriver:

Rigtig flot hjemmeside..
Og selvom jeg absolut ikke er katte menneske ( elsker der imod hunde)
Så må jeg sige det er nogle flotte katte i har.
De ser så dejlg vamset ud

Men har lige et spørgsmål?
Hvordan gør du i forhold til rensning af kattebakke?
Da jeg blev gravid med Lærke var det noget af det lægen i den grad sagde at jeg ikke måtte..
Og fertilitetslægen sagde det også denne gang..
Og hvad er det der er så farligt ved at rense kattebakker når man er gravid??

Kh PIa.

Tak for komplimentet

Jeg kan se PiaR har sat et link ind omkring årsagen til, at man helst skal undgå kattebakken.
Her er det min kæreste der ordner kattebakken. Hvis man har haft kat i lang tid har man højst sandsynligt været smittet og dermed er det ikke farligt.
Jeg tager dog alligevel ikke chancen.

Kram

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

tak for svar... det kribler helt i mine fingre for at nusse sådan en lille kat nu....

Jeg fandt killinger her inde http://www.dyrenettet.dk/Annoncer.asp ... kommer meget på dyrenettet - ikke fordi jeg køber/sælger dyr, men fordi jeg er nysgerrig og elsker at se de skønne billeder af dyrene....

Knus Pia

Jeg tænkte mere på hvilken opdrætter der solgte. Der er nogle man skal holde sig fra. Jeg kender ikke dem alle, men nogle kender jeg...
Det er også fantastisk at sidde i sofaen og putte med sådan en bamse Alfred elsker at ligge på min mave helt oppe ved min ansigt og Chanel vækker mig om natten fordi hun vil under dynen og ligge i ske Det er nogle skønne dyr!

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

Håndværkere sladre ikke om dig hvis du heller ikke gør om dem He he....

Haha nej, det kan du have ret i

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Mathilde skriver:

Jeg tænkte mere på hvilken opdrætter der solgte. Der er nogle man skal holde sig fra. Jeg kender ikke dem alle, men nogle kender jeg...
Det er også fantastisk at sidde i sofaen og putte med sådan en bamse Alfred elsker at ligge på min mave helt oppe ved min ansigt og Chanel vækker mig om natten fordi hun vil under dynen og ligge i ske Det er nogle skønne dyr!

nååå jamen det ved jeg ikke - kiggede kun lidt fodi jeg faldt over de her skønne katte... - men du kan jo nok se der inde hvem det er ?!?

Men jeg håber da Mathilde hvis det nogen sinde bliver tilfældet at jeg kan kontakte dig... ...

Knus fra Pia.

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

nååå jamen det ved jeg ikke - kiggede kun lidt fodi jeg faldt over de her skønne katte... - men du kan jo nok se der inde hvem det er ?!?

Men jeg håber da Mathilde hvis det nogen sinde bliver tilfældet at jeg kan kontakte dig... ...

Knus fra Pia.

Okay...
Ja selvfølgelig må du det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.