Vil i se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2009

Mathilde

Rikke skriver:

Rigtig flot side, synes jeg

Og hvor er det bare nogle smukke katte. Er ellers hunde-menneske, men de der... de er da for nuttede

Mange tak for din kommentar En maine coon minder også rigtig meget om en hund i dens sind og adfærd. Derudover har den jo størrelsen med sig og er større end mange mindre hunderacer.
Men hunde er bestemt også skønne!! Jeg har altid haft hund som barn, men er blevet mere kattemenneske efter jeg oplevede den dejlige race

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

Mathilde

LineD skriver:

Nej hvor er det en sød hjemmeside!
Og dejlige missere

Jeg har selv en ½ maincoone ½ Norsk skovkat (hun er på profilen i fotoalbummet)!
Morten og Jeg er på evig jagt efter en smuk misseven til hende, nu hun er steriliseret.

Flotte missere!

Mange tak for din kommentar
Ja det ville da bare være super med en misseven til jeres pigemis! Det er skønt at se hvor meget glæde katte kan have af hinanden...
God jagt og sig endelig til hvis valget skulle falde på en ægte maine coon

Var lige inde og se billede af hende. Hun ser rigtig sød ud

Anmeld

14. februar 2009

Mathilde

crv skriver:

Hvor er de søde! Og din hjemme side er flot. Ville akceptere en kritik? Du har lagt et meget flot billedet af to katte på hjemmesiden. De er faktisk meget søde, men billedet er ikke skarp nok, synes jeg. Man kan se lidt pixels. Jeg ville forslå, at du finde en rigtigt godt billedet, en som man kan se i fuld farve, skarp. Det ville give meget mere kvalitet til hjemmesiden. Jeg håber ikke, at du bliver sur på min kommentar :-)

Og dejligt at du kan allerede mærke liv i dig!

Mange tak for din kommentar og selvfølgelig modtager vi gerne kritik...
Det er sikkert det billede der ligger øverst på forsiden du mener? Jeg kan godt se hvad du mener. Min kæreste er den der har stået mest for at lave siden og siger at det er meningen, at det ikke skal være helt klart. Billedet er taget med en bestemt funktion, der hedder "blødt snap" på kameraet...
Siden er heller ikke færdig endnu og jeg kan se flere fejl der skal rettes. Men helt fint med kritik og selvfølgelig bliver jeg ikke sur

Ja det er skønt at mærke liv

Anmeld

14. februar 2009

Mathilde

PiaR skriver:

Sikke en flot hjemmeside I har fået lavet jer der og sikke nogle vidunderlige katte...

Tak for kigget....

Knus fra Pia.

Mange tak for komplimentet Og velbekomme..

Knus Mathilde

Anmeld

14. februar 2009

LineD

Mathilde skriver:

Mange tak for din kommentar
Ja det ville da bare være super med en misseven til jeres pigemis! Det er skønt at se hvor meget glæde katte kan have af hinanden...
God jagt og sig endelig til hvis valget skulle falde på en ægte maine coon

Var lige inde og se billede af hende. Hun ser rigtig sød ud

Jamen så ved jeg jo lige hvem jeg kan spørge til råds Mathilde
Vi har kigget både på MC'er og NS ... jeg er nemlig helt tosset med de 2 racer... Men nu må vi se om vi falder over nogen, som jeg sagde til manden, jeg er da ligeglade med hvad de koster, de har bare det dejligste temprement og smukke udseende

Anmeld

14. februar 2009

Cris

Mathilde skriver:

Mange tak for din kommentar og selvfølgelig modtager vi gerne kritik...
Det er sikkert det billede der ligger øverst på forsiden du mener? Jeg kan godt se hvad du mener. Min kæreste er den der har stået mest for at lave siden og siger at det er meningen, at det ikke skal være helt klart. Billedet er taget med en bestemt funktion, der hedder "blødt snap" på kameraet...
Siden er heller ikke færdig endnu og jeg kan se flere fejl der skal rettes. Men helt fint med kritik og selvfølgelig bliver jeg ikke sur

Ja det er skønt at mærke liv

Jo, så kan jeg se, hvad han mener. Men det er blevet lidt pixeleret. Måske kan man finde en funktion der hedder Blur på billedet redigering? Jeg har lavet nogle ting med Photoshop med jeg har ikke brugt den længere i lang tid og har glemt det... Men det er rigtigt godt! Der er helt sikkert mange timers arbejde i den! Jeg ville også så gerne lære at lave hjemmesiden!

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

LineD skriver:

Jamen så ved jeg jo lige hvem jeg kan spørge til råds Mathilde
Vi har kigget både på MC'er og NS ... jeg er nemlig helt tosset med de 2 racer... Men nu må vi se om vi falder over nogen, som jeg sagde til manden, jeg er da ligeglade med hvad de koster, de har bare det dejligste temprement og smukke udseende

Ja du er altid velkommen til at spørge, hvis du er i tvivl om noget så håber jeg, at jeg kan svare
Ja her er penge heller ikke en faktor. Vi sætter fokus på sundhed, temperament, farve, størrelse og udseende... Men især sundhed er vigtigt, når man skal have en kat kun til kæl.
Skal i have en inde- eller udekat?

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

Cris skriver:

Jo, så kan jeg se, hvad han mener. Men det er blevet lidt pixeleret. Måske kan man finde en funktion der hedder Blur på billedet redigering? Jeg har lavet nogle ting med Photoshop med jeg har ikke brugt den længere i lang tid og har glemt det... Men det er rigtigt godt! Der er helt sikkert mange timers arbejde i den! Jeg ville også så gerne lære at lave hjemmesiden!

Det vil jeg prøve at forslå Jeg er også glad for at min kæreste har rimelig tjek på det med at lave hjemmeside, for jeg har ikke...

Anmeld

15. februar 2009

FrkC

En rigtig fin side.. Godt lavet.. Vidste da slet ik i sku ha en lille hanmis mere..

Anmeld

15. februar 2009

LineD

Mathilde skriver:

Ja du er altid velkommen til at spørge, hvis du er i tvivl om noget så håber jeg, at jeg kan svare
Ja her er penge heller ikke en faktor. Vi sætter fokus på sundhed, temperament, farve, størrelse og udseende... Men især sundhed er vigtigt, når man skal have en kat kun til kæl.
Skal i have en inde- eller udekat?

Efter Fine blev steriliseret har hun udelukkende været indekat med alt hvad det indebærer, hun har dog en stor lege gård uden for (minder meget om jeres på billederne) - Men den er hun mest i når det er godt vejr. Vi oplevede at hun blev mere og mere vild og agressiv da hun var en rigtig ude/inde kat hvor hun bare kom og gik, men efter hun er blevet indekat er hun blevet så dejlig kæle og rolig. Og sundheden hos hende er i top nu, hvor den skrantede lidt før

Så det er nok en indekat vi skal have - dog med mulighed for leg udenfor i gården.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.