Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Det skal i nok få. Søvnmangle kan gøre folk ulidelige. Jeg er nemlig en af dem der kan gå helt spagat af søvnmangel Så ved hvordan man kan reagere...Det skal nok gå godt søde..
Det skal i nok få. Søvnmangle kan gøre folk ulidelige. Jeg er nemlig en af dem der kan gå helt spagat af søvnmangel Så ved hvordan man kan reagere...Det skal nok gå godt søde..
Ja... Synes slet ikke han lider af søvnmangel... Han sover hver nat, og det er så sjældent at Lina er så utilfreds...
Ja det skal nok gå...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Puha Kender nogle som fik børn med meget kort mellemrum (10 måneder eller deromkring ) De havde en aftale om at alt hvad der blev sagt om natten , det var glemt næste morgen .. For det ER hårdt .. Og man bliver sinddsygt træt og irriteret
Puha
Kender nogle som fik børn med meget kort mellemrum (10 måneder eller deromkring ) De havde en aftale om at alt hvad der blev sagt om natten , det var glemt næste morgen .. For det ER hårdt .. Og man bliver sinddsygt træt og irriteret
Ih måske jeg skal sige det her også...
Ja gu er det hårdt... Farmand troede desværre at det var letter her anden gang, det er det bestemt ikke...
LunaLykke skriver: Du får en kæmpe krammer Det lyder absolut ikke sjovt. Men godt at I blev gode igen. Herhjemme er ørepropper et mirakelmiddel når farmand skal have sin nattesøvn. Har I prøvet det?
Du får en kæmpe krammer Det lyder absolut ikke sjovt. Men godt at I blev gode igen.
Herhjemme er ørepropper et mirakelmiddel når farmand skal have sin nattesøvn. Har I prøvet det?
Ørepropper har vi slet ikke tænkt på endnu, det brugte han førhen når han skulle på arbejde om natten og derfor gik i seng kort tid efter spisetid...
Må lige bede ham om at tage nogle med hjem fra arbejdet...
Höör skriver: Masser af kram og tanker herfra.... Sådan noget er aldrig sjovt...
Masser af kram og tanker herfra.... Sådan noget er aldrig sjovt...
Nej bestemt ikke....
Tusind tak skal du have....
Mira0911 skriver: Ih måske jeg skal sige det her også... Ja gu er det hårdt... Farmand troede desværre at det var letter her anden gang, det er det bestemt ikke...
Sådan er der vidst mange der tror .. Men det er det måske også for nogle :b
Mira0911 skriver: Ja... Synes slet ikke han lider af søvnmangel... Han sover hver nat, og det er så sjældent at Lina er så utilfreds... Ja det skal nok gå...
Måske skulle i få pigerne passet en nat, og få sovet ordentligt begge to???
Knus Mette
Mira0911 skriver: Ørepropper har vi slet ikke tænkt på endnu, det brugte han førhen når han skulle på arbejde om natten og derfor gik i seng kort tid efter spisetid... Må lige bede ham om at tage nogle med hjem fra arbejdet...
Det kunne nemlig godt lyde som om at det kunne være en god løsning
Øv, det lyder ikke godt søde
Ja, det er hårdt for forholdet at blive forældre - og jeg tror bestemt ikke det bliver nemmere ved nr. 2
Håber det hele løser sig. Du får lige en masse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128