Det er ikke en dans på roser hvert sekund at være forældre!! Det kan jeg tydeligt mærke på farmand her... Han troede rent faktisk at det var lettere 2. gang at blive far/forældre... Det er det bestemt ikke...
I nat har været det rene h******...... Har aldrig skændtes så meget farmand før, det var helt vildt...
Lina var meget utilfreds igår aftes og i nat, græd/skreg som jeg ved ikke hvad... Fik hende dysset helt ned kl. 4 i morges...
Farmand kom ud midt i det hele, om jeg ikke kunne slukke for denne tudemaskine... Det kan man altså ikke bare sådan... Det høre med at de bliver utilfreds osv osv...
Han sluttede samtalen af med at han synes vi skulle gå hver til sit, for han orkede faktisk ikke det her mere... han fik ikke sin nattesøvn ordenlig når hun skulle være utilfreds...
Han sukker rigtig højt og dybt når jeg beder ham om at give Lina en flaske, eller når hun ikke lige er tilfreds nok...
Jeg har konfronteret overfor ham, at det faktisk er træls mig at høre på alt det sukken, hver gang jeg beder ham om at gøre et eller andet i forbindelse med Lina...
Heldigvis kom ind til mig i morges inden han tog på arbejde og sagde undskyld og at han nok skulle gøre det bedre og ikke sukke sådan når jeg spurgte om han vil give Lina en flaske eller andet...
Nu må se hvordan det ender - Håber inderst inde at han virkelig gør det bedre, så vi kan få det til at fungere... 
Føj en lang nat....
Anmeld