Vi var ved at gå fra hinanden i nat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

hvis han ikke plejer det så har han nok godt været klar over at han var lige voldsom nok i hans udmelding

Han plejer nemlig ikke at komme og sige undskyld... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det kan jeg skam godt forstå! Det har du også fortjent.

Vi havde en ok nat i nat - men han har en del ondt i maven, og har været ked af det hele dagen Hans middagslure er stadig ikke særligt lange - så han er nærmest konstant træt Puuuuh!

Øv da, håber lurene bliver bedre lige om snart... 

Anmeld

12. november 2011

Isabeau

Ja, man siger nogle gange mange dumme ting, når man er træt og udkørt. Kæmpe kram herfra 

Anmeld

12. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Ja, man siger nogle gange mange dumme ting, når man er træt og udkørt. Kæmpe kram herfra 

Ja desværre... det er gået meget bedre idag... 

Anmeld

12. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Ja desværre... det er gået meget bedre idag... 

Godt

Anmeld

14. november 2011

Ansemusen

Mira0911 skriver:

Det er ikke en dans på roser hvert sekund at være forældre!! Det kan jeg tydeligt mærke på farmand her... Han troede rent faktisk at det var lettere 2. gang at blive far/forældre... Det er det bestemt ikke... 

I nat har været det rene h******...... Har aldrig skændtes så meget farmand før, det var helt vildt... 

Lina var meget utilfreds igår aftes og i nat, græd/skreg som jeg ved ikke hvad... Fik hende dysset helt ned kl. 4 i morges... 

Farmand kom ud midt i det hele, om jeg ikke kunne slukke for denne tudemaskine... Det kan man altså ikke bare sådan... Det høre med at de bliver utilfreds osv osv... 

Han sluttede samtalen af med at han synes vi skulle gå hver til sit, for han orkede faktisk ikke det her mere... han fik ikke sin nattesøvn ordenlig når hun skulle være utilfreds... 

Han sukker rigtig højt og dybt når jeg beder ham om at give Lina en flaske, eller når hun ikke lige er tilfreds nok... 

Jeg har konfronteret overfor ham, at det faktisk er træls mig at høre på alt det sukken, hver gang jeg beder ham om at gøre et eller andet i forbindelse med Lina... 

Heldigvis kom ind til mig i morges inden han tog på arbejde og sagde undskyld og at han nok skulle gøre det bedre og ikke sukke sådan når jeg spurgte om han vil give Lina en flaske eller andet... 

Nu må se hvordan det ender - Håber inderst inde at han virkelig gør det bedre, så vi kan få det til at fungere... 

Føj en lang nat.... 

Jeg tænker efterfødselsreaktion - hvilket ca. hver 8. mand får

Hvid han ikke var sådan med jeres første barn, så kunne det meget vel være det. Og han kan også have haft det med begge piger!

I må snakke om det - for det er jo rigtig hårdt for jer begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.