Hurtig hjælp! er desperat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Dinna88

Først og fremmest må du ikke gøre fingrene, når du masserer, væk fra hjertet. Dvs. Du må ikke køre ud med tæerne.

- ikke forstået?

Der var godt nok også nogle tastefejl der!

Du må ikke lave bevægelser der går fra hælen ud mod tæerne - altså, i den retning. Du må ikke køre fingrene væk fra hjertet. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. 

Prøv at skrive til Lotte. Maria fik masseret fusserne hver aften inden sengetid engang, vores farmor kan det der med at fikse kroppen igennem fødderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Na-Wi

Frøken J. skriver:

Hvordan kan vi hjælpe Rose? Hun græder og græder og skriger og skriger, jeg tror hun har ondt i maven. Har prøvet alt det der med massage på maven, cykle med benene osv., men hun er helt fra den. De seneste par dage er det sket HVER gang der er gået et par timer fra hun har spist. Har prøvet mylicon uden effekt. Hun har virkelig ondt, og det gør så ondt i mit morhjerte

Og så brugte vi forresten syrnet allomin da det skulle være mere skånsomt for maven

Anmeld

11. november 2011

lycly

Ved godt at det er nogle timer siden du oprettede tråden. Og lille Rose er nok (forhåbentligt) faldet lidt til ro. 

Men hvis hun en anden gang skulle blive så ked af det, så prøv at ligge hende på maven på dine ben. På tværs af dine ben. Sådan så du kan holde hendes hovedet med hånden (Så du har hendes kind i hånden og så kan du også holde en sut på plads i munden på hende) og så rok benene fra side til side samtidig med at du klapper hende let på numsen. Det har virkelig virket godt hver gang Julia har været så ulykkelig pga maveonde. 

Anmeld

11. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

hey....

stakkels lille rose og dig

her har kamille te altid hjulpet på ondt i maven....men hvis hun evt. har hård mave (har begge mine fået mme.) så kan du evt. stimulere hende i numsen med et termometer, det lærte min læge og sp mig med liver og det hjælper, for så kan de komme af med den klump der sidder og lukker....

Anmeld

11. november 2011

Mor Christa

heej..
Ville bare lige fortælle at 50 ml kogt vand med en lille smule sukker i virkelig hjælper på smerter i maven! VI brugte det når han græd og græd og græd og intet hjalp!
ellers lavede vi også alle de der øvelser. men når de ikke hjalp, var sukkrvand min bedste ven!! 

Anmeld

11. november 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Puha føler med dig! Det er forfærdeligt at opleve, at det gør så ondt på ens lille barn og man blir jo selv halvsindsyg af konstant skrigeri. Jeg ved næsten ikke om jeg burde skrive det, men min søn led af kolik i de første fire mdr. Hán skreg og skreg hver gang han skulle prutte eller lave stort. Vi var til zoneterapi som hjalp de dage han blev behandlet, men ellers ikke. Vi opdagede, at vi skulle være en del mere "voldsomme" med cyklebevægelser og andre maveøvelser end vi var i starten, man tror de er så sarte, men de kan klare meget!Ellers kunne vi ikke gøre andet end at trøste og fordi det ikke hjalp så bare være der for ham og give ham tryghed.

Vi investerede i en slyngevugge, den var virkelig et hit! Den hænger i en fjeder fra loftet eller kan hænges i en dørkarm, fjederen gør, at den kan hoppe op og ned foruden at gynge fra side til side og den svøber ligesom barnet så detn føles tryg og god at ligge i. Den var rigtig god at berolige når han skreg og få til at falde i søvn i. Den hedder natures sway (tror jeg nok) Den kan bl.a. købes på netsiden sneglehuset den koster 1500 kr. så lidt pebret, men kan prøves i 14 dage og returneres hvis den ikke virker.

I dag er han 10 mdr. og den sødeste gladeste dreng, så hold ud! Jeg håber virkelig at det stopper tidligere med Rose eller at det måske ikke er kolik.

Hold modet oppe!

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Undskyld jeg ikke fik svaret jer! Problemerne er løst nu, og jeg er rigtig glad for den hjælp i kom med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.