Puha føler med dig! Det er forfærdeligt at opleve, at det gør så ondt på ens lille barn og man blir jo selv halvsindsyg af konstant skrigeri. Jeg ved næsten ikke om jeg burde skrive det, men min søn led af kolik i de første fire mdr. Hán skreg og skreg hver gang han skulle prutte eller lave stort. Vi var til zoneterapi som hjalp de dage han blev behandlet, men ellers ikke. Vi opdagede, at vi skulle være en del mere "voldsomme" med cyklebevægelser og andre maveøvelser end vi var i starten, man tror de er så sarte, men de kan klare meget!Ellers kunne vi ikke gøre andet end at trøste og fordi det ikke hjalp så bare være der for ham og give ham tryghed.
Vi investerede i en slyngevugge, den var virkelig et hit! Den hænger i en fjeder fra loftet eller kan hænges i en dørkarm, fjederen gør, at den kan hoppe op og ned foruden at gynge fra side til side og den svøber ligesom barnet så detn føles tryg og god at ligge i. Den var rigtig god at berolige når han skreg og få til at falde i søvn i. Den hedder natures sway (tror jeg nok) Den kan bl.a. købes på netsiden sneglehuset den koster 1500 kr. så lidt pebret, men kan prøves i 14 dage og returneres hvis den ikke virker.
I dag er han 10 mdr. og den sødeste gladeste dreng, så hold ud! Jeg håber virkelig at det stopper tidligere med Rose eller at det måske ikke er kolik.
Hold modet oppe!
Anmeld