Hurtig hjælp! er desperat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

birthee

Frøken J. skriver:

Hvordan kan vi hjælpe Rose? Hun græder og græder og skriger og skriger, jeg tror hun har ondt i maven. Har prøvet alt det der med massage på maven, cykle med benene osv., men hun er helt fra den. De seneste par dage er det sket HVER gang der er gået et par timer fra hun har spist. Har prøvet mylicon uden effekt. Hun har virkelig ondt, og det gør så ondt i mit morhjerte

En af bivirkningerne ved Mylicon-dråber er jo faktisk forstoppelse... bare så du er obs på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Phoenix

Lyder som det er fordøjelsen den er gal med. Måske kunne du give hende lidt mindre mælk ad gangen, men hypiggere ? Ellers så kan jeg anbefale zoneterapi. Meget effektivt.  

Håber det løser sig snarest. Det er så hårdt, når ens barn er utrøsteligt. 

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Fortsæt med det du gør. Og så hjælper det at hun ligger med maven mod din arm. Så hendes vægt ligger på maven.... HVis du forstår...

Lukas har døjet MEGET med maven. Og det hjalp at vi gik rundt med ham sådan, og vuggede lidt.

Er hun forstoppet? For så er en smule lactulose godt. Bare 2-3 ml morgen og aften, og det har gjort trikket herhjemme. Men her skal du self. have SP ind over.

Det har jeg også prøvet uden effekt men hun er ikke forstoppet.. har i hvert fald haft kæmpe afføring i morges som nåede helt ned på låret og op på maven

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Zoneterapi kan være effektivt. Først og fremmest må du ikke gøre fingrene, når du masserer, væk fra hjertet. Dvs. Du må ikke køre ud med tæerne. Så skal du bare massere de små fusser.

http://www.youtube.com/watch?v=bN6oHIE9054

Jeg fandt denne! Måske den kan bruges bare vær forsigtig.

Først og fremmest må du ikke gøre fingrene, når du masserer, væk fra hjertet. Dvs. Du må ikke køre ud med tæerne.

- ikke forstået?

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Ring til lægen Det KAN jo være ørerne eller noget andet der er skyld i det .. 

Har du prøvet den med at trykke hendes samlede ben op mod maven ? Så knæene ligesom presser på maven ? Den virkede super her (og hos samtlige andre i min mg )

Håber snart hun er ovre det 

Er også prøvet uden effekt.. undskyld kort svar, ammer lige

Anmeld

11. november 2011

Happiness

Frøken J. skriver:

Det har jeg også prøvet uden effekt men hun er ikke forstoppet.. har i hvert fald haft kæmpe afføring i morges som nåede helt ned på låret og op på maven

Ja okay Så er hun nok ikke forstoppet

Men rigtig god bedring med hende!

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

birthee skriver:

En af bivirkningerne ved Mylicon-dråber er jo faktisk forstoppelse... bare så du er obs på det...

men hun har fin afføring

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Frøken J. skriver:

Er også prøvet uden effekt.. undskyld kort svar, ammer lige

Helt i orden  

Får hun almindelig mme ? Måske I skal prøve syrnet ?

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Helt i orden  

Får hun almindelig mme ? Måske I skal prøve syrnet ?

hun har slet ikke fået mme siden i går, sp foreslog jeg prøvede uden igen. men brugte allomin

Anmeld

11. november 2011

Na-Wi

Frøken J. skriver:

Hvordan kan vi hjælpe Rose? Hun græder og græder og skriger og skriger, jeg tror hun har ondt i maven. Har prøvet alt det der med massage på maven, cykle med benene osv., men hun er helt fra den. De seneste par dage er det sket HVER gang der er gået et par timer fra hun har spist. Har prøvet mylicon uden effekt. Hun har virkelig ondt, og det gør så ondt i mit morhjerte

Min dreng havde kolik og havde virkelig problemer med maven.. Vi fandt et tryllepulver der virkelig hjalp ham af med mave problemerne

Det kan købes i helsekost butikker, og vi brugte en ½ tsk hver dag og vi kan ham det altid mellem 15-17 ..

Har linket til det så du kan læse lidt om det Håber det kan hjælpe jer, ved hvor hårdt det er..

http://www.okologisk-supermarked.dk/shop/udos-probiotics-0-5-3647p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.