Hurtig hjælp! er desperat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.842 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Frøken J.

Hvordan kan vi hjælpe Rose? Hun græder og græder og skriger og skriger, jeg tror hun har ondt i maven. Har prøvet alt det der med massage på maven, cykle med benene osv., men hun er helt fra den. De seneste par dage er det sket HVER gang der er gået et par timer fra hun har spist. Har prøvet mylicon uden effekt. Hun har virkelig ondt, og det gør så ondt i mit morhjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

birthee

Frøken J. skriver:

Hvordan kan vi hjælpe Rose? Hun græder og græder og skriger og skriger, jeg tror hun har ondt i maven. Har prøvet alt det der med massage på maven, cykle med benene osv., men hun er helt fra den. De seneste par dage er det sket HVER gang der er gået et par timer fra hun har spist. Har prøvet mylicon uden effekt. Hun har virkelig ondt, og det gør så ondt i mit morhjerte

Det er jeg ked af at høre... hvordan var det nu, fik hun flaske???

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

birthee skriver:

Det er jeg ked af at høre... hvordan var det nu, fik hun flaske???

har suppleret lidt, men hun har ikke fået flaske siden i går eftermiddags..

Anmeld

11. november 2011

UnderCover37

Har hun aff som hun plejer? 

Ellers kunne det godt tyde på noget forstoppelse...

Giver du konsekvent mylicon dråberne konsekvent hver gang? 
Der går jo lidt inden de når ind for at nedsætte dannelsen af for meget luft.

Hvis intet hjælper synes jeg du skal snakke med en vagtlæge for at få lidt vejledning, det er synd for både hende og jer at hun har det sådan

Håber snart hun får det bedre!  

Anmeld

11. november 2011

Happiness

Fortsæt med det du gør. Og så hjælper det at hun ligger med maven mod din arm. Så hendes vægt ligger på maven.... HVis du forstår...

Lukas har døjet MEGET med maven. Og det hjalp at vi gik rundt med ham sådan, og vuggede lidt.

Er hun forstoppet? For så er en smule lactulose godt. Bare 2-3 ml morgen og aften, og det har gjort trikket herhjemme. Men her skal du self. have SP ind over.

Anmeld

11. november 2011

Frøken J.

UnderCover34 skriver:

Har hun aff som hun plejer? 

Ellers kunne det godt tyde på noget forstoppelse...

Giver du konsekvent mylicon dråberne konsekvent hver gang? 
Der går jo lidt inden de når ind for at nedsætte dannelsen af for meget luft.

Hvis intet hjælper synes jeg du skal snakke med en vagtlæge for at få lidt vejledning, det er synd for både hende og jer at hun har det sådan

Håber snart hun får det bedre!  

Ja, der er fin afføring :s

giver det 4 x om dagen som man skal. sidder og ammer derfor kort svar

Anmeld

11. november 2011

Dinna88

Zoneterapi kan være effektivt. Først og fremmest må du ikke gøre fingrene, når du masserer, væk fra hjertet. Dvs. Du må ikke køre ud med tæerne. Så skal du bare massere de små fusser.

http://www.youtube.com/watch?v=bN6oHIE9054

Jeg fandt denne! Måske den kan bruges bare vær forsigtig.

Anmeld

11. november 2011

UnderCover37

Frøken J. skriver:

Ja, der er fin afføring :s

giver det 4 x om dagen som man skal. sidder og ammer derfor kort svar

Helt ok med kort svar!

Jeg ville nok ringe til en vagtlæge bare for at konsultere... det er så hårdt det der når man gør alt det rigtige!

Anmeld

11. november 2011

birthee

Frøken J. skriver:

har suppleret lidt, men hun har ikke fået flaske siden i går eftermiddags..

Det kan jo godt være hendes mave der lige skal vænne sig til kun at få modermælk så... men som en anden skriver, lige hende på maven på din underarm når du går rundt med hende, det giver en blid massage af maven... og endelig prøv at bøvse hende efter du har ammet hende - det kan jo være der er noget luft der skal lukkes ud...

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Ring til lægen Det KAN jo være ørerne eller noget andet der er skyld i det .. 

Har du prøvet den med at trykke hendes samlede ben op mod maven ? Så knæene ligesom presser på maven ? Den virkede super her (og hos samtlige andre i min mg )

Håber snart hun er ovre det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.